Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spanner se teorie maak vir my sin. Julle soek daai leeu,maar hy is nerens te vinde nie. Dit is natuurlik 'n pappa leeu en hy het nou eers gou vir mamma leeu rivier toe geneem om vir haar iets te gaan wys
Hoop julle manne kan darem die plaasboer uithelp met hierdie ene.
Aan die ander kant leeus jag nie gewoonlik alleen nie, alhoewel hulle groot diere aandurf. So n enkele leeu gaan bietjie sukkel om n groot bees plat te trek.
Ek was nog bietjie jonk toe ons baie leeu probleme gehad het, so onthou nie veel nie, maar n paar goeie honde is onmisbaar. Ons het maar die spore gevat en die leeus gesoek. N paar skoon onderbroeke is ook nodig, want as hy gekwes is storm hy met n groot geraas, en n paar honde maak hom ook niks nie. Dan moet jy staan en raak skiet. Maar ander sins gaan sit hy en hou net die honde weg van hom af, en dan het jy kans om te skiet.
JK
Nou weet ek hoekom daar altyd twee of meer ouens moet wees op so jagtog?jy sal hulp nodig he om skoon onderbroek aan te trek deur dat jy te veel gaan bewe!!
more manne.
dit wil my voorkom of daai leeu verdwyn het. ek weet nie of een van die leeu boere iets daarmee te doen het nie ,maar ons kry niks. daar is nie spore nie. daar is nie beweging nie. daar gaan net mooi niks aan nie. die jakkalse het feesgefier op daai karkas, sy is nou al wit bene. ek sal julle op hoogte hou.
ek dink daar het iets anders gebeur wat daai leeu van kant kon maak, maar ek kan dit nie hier bespreek nie.ek sal dit op n ander dag bespreek.