416 Ruger met 400gr koeëls.

Plaas jou ladings hier. Die forum kan nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige data wat gepubliseer word nie. So gebruik die inligting met oorleg en versigtigheid. Wat vir een vuurwapen werk is moontlik nie veilig vir 'n ander vuurwapen nie.
tau
Hero Member
Hero Member

Re: 416 Ruger met 400gr koeëls.

Post by tau »

Image

Mens moet seker maar softs ook laai vir die sagter diere
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Rudi Fischer
Hero Member
Hero Member

Post by Rudi Fischer »

tau wrote:Image

Mens moet seker maar softs ook laai vir die sagter diere
Daai eindste koeels vir sagte diere uit buffels Image

Image
Image

Sent from my iPhone using Tapatalk
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Miskien laat ons PH ons vanjaar toe om softs te skiet of Buffels : )

Ek weet nou al hy gaan my vra wat het met die vorige drie Buffels gebeur wat met solids geskiet is.... en dan gaan hy my vra nou hoekom wil jy iets verander wat werk.

My pel skiet ook Spoor 400gr softs en dan Kriek solids. Mens vat mos elkeen 50 patrone saam asof ons gaan oorlog maak op die Buffels.

Sal bitter graag daai Spoor 400gr op 'n frontal, so 4 vingers onder die ken wil indruk en sien wat maak hy aan 'n Buffel.

Nou moet ek hol solids en frontals die internet polisie gaan my kom hang.
The Tool from Toolbag.
Rudi Fischer
Hero Member
Hero Member

Post by Rudi Fischer »

tau wrote:Miskien laat ons PH ons vanjaar toe om softs te skiet of Buffels : )

Ek weet nou al hy gaan my vra wat het met die vorige drie Buffels gebeur wat met solids geskiet is.... en dan gaan hy my vra nou hoekom wil jy iets verander wat werk.

My pel skiet ook Spoor 400gr softs en dan Kriek solids. Mens vat mos elkeen 50 patrone saam asof ons gaan oorlog maak op die Buffels.

Sal bitter graag daai Spoor 400gr op 'n frontal, so 4 vingers onder die ken wil indruk en sien wat maak hy aan 'n Buffel.

Ek ken nie een PH, ek in gesluit, wat klieente toelaat om Solids op buffels te gebruik nie.

Ek gebruik net solids op Olifant.

Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Rudi Fischer wrote: Fri Sep 25, 2026 10:09 am
tau wrote:Miskien laat ons PH ons vanjaar toe om softs te skiet of Buffels : )

Ek ken nie een PH, ek in gesluit, wat klieente toelaat om Solids op buffels te gebruik nie.

Ek gebruik net solids op Olifant.

Jong ek is nou nie 'n PH nie, maar ek het darem al so een of twee bokke gejag en totdat ek in Zim begin jag het was 'n solid vir my iets wat die army gebruik.

Ek is 'n baie groot A-frame en Remington Cor Lokt fan. Barnes X het my nog net bokke laat soek.

Ons Ph in Zim skiet meer beheer buffels en Olifante in 'n jaar as was meeste PH's in hulle lewe doen en hy glo in 'n solid. Ja ek besef dan skiet hy en nie klient nie.

As dit by kliente kom is sy argument hy skiet nie met kliente skote sommer oor 50m nie. Nooit in troppe nie so overpenetration is nie 'n gevaar nie. En dan weet hy waar die patroon gaan na impak met 'n solid. Die ander ding is in daai ruigtes kry jy so min kans op 'n broadside blad skoot of daar is takke voor die tref area. Die meeste kanse is op facing frontals. Die 3 Buffels wat ek by was is almal dood binne 20 meter van die eerste skoot met 'n solid 300gr .375.

Ja my leermeester saam met wie ek as jong gids en appy gejag het toe ek nog 'n PH wou word stem ook nie saam nie.
The Tool from Toolbag.
Post Reply