Ek weet nie hoekom nie, maar daar is min videos wat ek so geniet soos die waar jy bobbejane skiet.
Lyk na vet pret. Mooi geskiet.

Ek weet nie hoekom nie, maar daar is min videos wat ek so geniet soos die waar jy bobbejane skiet.

Nee vrek dis mos nou 'n teazer deluxe.

Nee. Nie genoeg van die Triggercam gly oor die oogstuk om hom stewig vas te hou nie.pietskiet wrote:Manne met die triggercams:
Hulle pas seker nie op scopes waar daar iets bo die eyepiece (soos illuminated reticle verstelknoppies) sit nie?

As hy nie wil hoor nie, moet hy voel!Gian_dP wrote: Thu Aug 26, 2021 5:15 pm https://youtu.be/Z1zuDrzJ78E
Was die naweek bevoorreg om saam met goeie vriende in die Karoo te jag. Eerste skoot het mooi gebreek net agter blad , maar bok wou net nie val nie.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk

So wag ek vir die skoot…….

Dit is wanner jy begin somme maak in jou kop as jy daai bul sien en die antwoord wat jy op uit kom is nie die een wat jy nodig het vir die bul nie

Thanks Gian, so gedink. Dis jammer want sou graag wou sien wat n ou maak as jy die slag mis geskiet het!Gian_dP wrote: Thu Aug 26, 2021 5:03 pmNee. Nie genoeg van die Triggercam gly oor die oogstuk om hom stewig vas te hou nie.pietskiet wrote:Manne met die triggercams:
Hulle pas seker nie op scopes waar daar iets bo die eyepiece (soos illuminated reticle verstelknoppies) sit nie?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk

HahahaCapt. Oblivious wrote:Dit is wanner jy begin somme maak in jou kop as jy daai bul sien en die antwoord wat jy op uit kom is nie die een wat jy nodig het vir die bul nie