Watter wild is ek bereid om te skiet?

pietskiet
Full Member
Full Member

Re: Watter wild is ek bereid om te skiet?

Post by pietskiet »

Wouter Roets wrote:Hallo Manne

Dit is vir my nog altyd interessant dat meeste jagters se primere motivering of voorvereiste is as dit kom by die jag/skiet van diere dat die dier ge-eet moet word. Hoe voel julle oor mense wat vir die mark of n slaghuis skiet en natuurlik n trofee jagter? Persoonlik dink ek en dit is net my opinie dat n persoon wat dit as n voorvereiste gebruik nog nie lekker sy persoonlike motiewe oor hoekom hy jag verstaan nie. Ek jag absoluut omdat ek dit geniet en dit alleen is vir my genoeg motivering. Deur enige iets anders as rede te gee bluf jy eenvoudig jouself.

Verder kan ek ook noem dat ek ook bevooroordeeld was oor die jag van sekere diere, maar met die jare waar ek op n paar jagte was waar van die diere geskiet is het my uitkyk totaal verander. Hierdie was spesifiek die geval met olifant en vandag beskou ek dit as een van die absoluut beste jagte daar buite.

Groetnis
Wouter
Hi Wouter

Ek het agter gekom ek hou actually nie daarvan om n lewende wese dood te maak nie. Ek het verlede naweek op n uitdun operasie n springbokooi geskiet wat vir my gelyk het of sy bok-alleen in die veld staan. Toe ek nader kom spring daar n bitter klein bokkie op en hardloop weg. Het hom probeer vang maar hy was te vinnig oor die randjie en weg. Dit het my baie sleg laat voel en baie laat dink.

Mense wat vir die mark of slaghuis skiet voorsien vleis aan die nasie - nes n bees en skaapboer - ek doen dit partykeer self ook en het uiteraard geen besware daarteen nie.

Ek het ook geen pyne met trofeejag nie want verstaan maar alte goed die finansiele rol wat dit in bewaring speel. Maar persoonlik put ek nie vreugde daaruit om iets dood te maak vir die plesier daarvan nie. Voorts is ek ook heeltemal te bang om n leeu of buffel te voet te moet jag - groot respek vir die manne wat dit doen! Ek kyk elke liewe video op youtube daaroor, dis boeiend.

Koedoes jag in die berge en klowe, en selfs springbokjag in die karoo is vir my heerlik en bied genoeg uitdagings wat my veldvernuf, spoorsnyvernuf, en ook skietvernuf aanbetref. Daardie uitdagings, tesame met die voorreg om in die natuur te wees, en natuurlik die samesyn met enersdenkende pelle is waarom ek jag.

Groetnis
Hein22
Hero Member
Hero Member

Post by Hein22 »

Harambe wrote:
Joe13 wrote:
Hein22 wrote: Leeu / Luiperd - Wil hom nie jag nie maar sal graag een in selfverdediging situasie skiet
Ek dink nie jy wil in so situasie wees nie :laugh:
Ek het al met my eie kykers gesien wat 'n leeu met 'n bok maak. Hy gaan jou nie kans gee om mooi te mik nie. En jy gaan hom net van vooraf kan skiet en dit gaan hom net die hel in maak.
Beslis seker nie die ideale situasie nie maar stel nie belang om hulle by "bait" te skiet nie. Ek was al "bevooreg" genoeg om gestorm te word deur 'n leeu (nog nie luiperd nie), so het darem 'n idea wat om te verwag. Min mense sal dit seker ooit beleef. Wat ek eerder moes se is dat teensy hy my wil byt, stel ek nie belang om hom te skiet nie.
Geen "OPSIES" op my advertensies nie.
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

PW, ek stem saam met jou, bakkieskiet is nie jou maat nie, veral nie as jy kopskote oor langer afstande probeer nie. Ek hou egter daarvan om stapjag te doen soos baie reeds weet en dan wil ek my jag ten volle geniet en moeg raak. Ek weet dit klink dom om met voorbedagte rade te gaan sukkel en moeg te raak. Dit het niks met etiek te doen nie maar met die feit dat ek stapjag baie geniet. Ek wil al die goggagoeters, klippe, voëls en plante bekyk. Gelukkig is ek mos nog 'n laaitie so ek kan darem nog te voet jag. As my liggaam die dag nie meer kan nie, sal ek ook maar die bakkie nadersleep.

Sako .30-06
Jy haal die rugbiltong mooi uit, sny hom in dun skywe, kan hom kap ook met vleishamer as jy wil. Sommige mense marineer die vleis en bak dit dan in meel en eier. Ek is egter baie gatvas oor hoe die bok geskiet word. Voorsitbokke wat die kamp vol hardloop se vleis smaak sleg, so ook bokke wat die hele oggend vir bakkies weghardloop. Die enigste bokke se vleis wat ek so gebruik is die wat ek geskiet kry terwyl hulle nog rustig is of glad nie van my weet nie. My vrou sit net braaivleisspeserye en sout op voor sy dit in die eier en meel doop en dit in 'n pan braai/bak saam met baie uie. Wanneer springbokke net bossies eet later in die seisone smaak die vleis soms wel effens wild. Vir kookvleis skiet ek graag vroeg in die seisoen wanneer hulle ook 'n bietjie jong groen gras eet. Hoop dit help.
Mooi loop
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Koos Barnard wrote:PW, ek stem saam met jou, bakkieskiet is nie jou maat nie, veral nie as jy kopskote oor langer afstande probeer nie. Ek hou egter daarvan om stapjag te doen soos baie reeds weet en dan wil ek my jag ten volle geniet en moeg raak. Ek weet dit klink dom om met voorbedagte rade te gaan sukkel en moeg te raak. Dit het niks met etiek te doen nie maar met die feit dat ek stapjag baie geniet. Ek wil al die goggagoeters, klippe, voëls en plante bekyk. Gelukkig is ek mos nog 'n laaitie so ek kan darem nog te voet jag. As my liggaam die dag nie meer kan nie, sal ek ook maar die bakkie nadersleep.

Sako .30-06
Jy haal die rugbiltong mooi uit, sny hom in dun skywe, kan hom kap ook met vleishamer as jy wil. Sommige mense marineer die vleis en bak dit dan in meel en eier. Ek is egter baie gatvas oor hoe die bok geskiet word. Voorsitbokke wat die kamp vol hardloop se vleis smaak sleg, so ook bokke wat die hele oggend vir bakkies weghardloop. Die enigste bokke se vleis wat ek so gebruik is die wat ek geskiet kry terwyl hulle nog rustig is of glad nie van my weet nie. My vrou sit net braaivleisspeserye en sout op voor sy dit in die eier en meel doop en dit in 'n pan braai/bak saam met baie uie. Wanneer springbokke net bossies eet later in die seisone smaak die vleis soms wel effens wild. Vir kookvleis skiet ek graag vroeg in die seisoen wanneer hulle ook 'n bietjie jong groen gras eet. Hoop dit help.
Mooi loop
Dit klink baie lekker, ek gaan dit verseker binnekort probeer.
Baie dankie.
knipmes
Hero Member
Hero Member

Post by knipmes »

Ons het maar almal ons eie siening wat ons as geskik ag om te jag of nie te jag nie. As jy kan, gaan lees Sangiro se boek Op Safari Jy kry dan n n blik op hoe die jagters van daardie jare gejag het. Klomp "draers" Ek mag nie die naam noem wat in die boek staan nie, wat alles wat nodig is vir 6 maande dra. Dit moes werklik deursettings vermoe geverg het.
Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

Post by Smitstertjies »

Wouter Roets wrote:Hallo Manne

Dit is vir my nog altyd interessant dat meeste jagters se primere motivering of voorvereiste is as dit kom by die jag/skiet van diere dat die dier ge-eet moet word. Hoe voel julle oor mense wat vir die mark of n slaghuis skiet en natuurlik n trofee jagter? Persoonlik dink ek en dit is net my opinie dat n persoon wat dit as n voorvereiste gebruik nog nie lekker sy persoonlike motiewe oor hoekom hy jag verstaan nie. Ek jag absoluut omdat ek dit geniet en dit alleen is vir my genoeg motivering. Deur enige iets anders as rede te gee bluf jy eenvoudig jouself.

Verder kan ek ook noem dat ek ook bevooroordeeld was oor die jag van sekere diere, maar met die jare waar ek op n paar jagte was waar van die diere geskiet is het my uitkyk totaal verander. Hierdie was spesifiek die geval met olifant en vandag beskou ek dit as een van die absoluut beste jagte daar buite.

Groetnis
Wouter
Hoor hoor!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Ek jag omdat dit vir my lekker is en deel is van my. Ek het groot geword met jag en n liefde vir die natuur. Ek kry nogsteeds n knop in my keel as ek langs n mooi dier kniel of as die natuur haar mooi kant vir my wys.
Daar is niks wat ek nie sal skiet nie maar wel metodes en toestande waarin ek sekere diere nie sal skiet nie. AGV n beperkte begroting probeer ek elke jaar die meeste kry uit my twee of drie jag trippies. Elke jaar probeer ek ietsie vir die muur skiet maar daar is vereistes vir n trofee. Dit is nie noodwendig groote nie maar wel hoe die dier gejag is en waar. Verder benut ek my vleis vir tafel en familie.
Op my "bucket list" verseker heel bo is Olifant wat ek van sy spoor af wil skiet in ruigtes op baie kort afstand. Ek sal ook baie graag n luiperd wil skiet maar ek weet dit sal nooit realiseer nie want ek weier om hom op bait te skiet en sal hom graag op sy spoor wil skiet wat maar sal knetter. My volgende droomtrofee wat ek besig is om te realiseer is n baie groot ou eland bul in die mopanies. Ek het reeds al baaaie kilos agter die droom van my aangestap maar agv van my persoonlike vereistes was dit nog nie vir my beskore nie alhoewel dit nog van my lekkerste en hardste jagte was.
Harambe
Hero Member
Hero Member

Post by Harambe »

Ek wil net bylas dat ek nooit in der ewigheid ooit vir iets sal stem wat jou verhoed om te jag wat en hoe jy wil nie, al stem ek nie daarmee saam nie.
Of so iets
Baasvark
Hero Member
Hero Member

Post by Baasvark »

Koos Barnard wrote:Dagsê
Ek stem in 'n groot mate saam met Wouter... ek jag omdat ek dit geniet maar ek jag graag springbokke want ek vrek oor springbokrugbiltonge wat dun gesny en in meel en eier gebak is. Dit saam met baie uie en fynaartappels (mash). Ek was gelukkig om op groot stukke grond (14 000 tot 38 000ha) gereeld tussen renoster en kameelperde te beweeg. Ek het werklik geen begeerte om hulle te skiet nie want hulle jag darem net te maklik. Ek is seker 'n fool maar ek stel in geen dier belang as ek vooraf weet dis 'n maklike jag nie. Vir my om my jag werklik te geniet wil ek graag werk vir die dier. Natuurlik is jy soms gelukkig en kry jy die wildste/moeilikste soort wild op die maklikste manier geskiet, maar om met voorbedagte rade 'n renoster en kameelperd te skiet is nie op my lys nie. Ek het nog nooit 'n lechwe geskiet nie en is onlangs een verniet aangebied, maar ek het die aanbod van die hand gewys... dit was kleinkampie, mak bokke wat vrygelaat is vir jag. Not my kettle of fish. Mooi loop
Koos ek dink jy som dit mooi op.

Ek het geen begeerte om 'n olifant, renoster of kat te jag nie. Maar ek het geen probleem met die wat dit wel doen nie.

Ek wil ook nie 'n bok in 'n klein kampie jag nie. Ek het weereens geen probleem met die wat dit wel doen nie - elke man soen tog sy vrou op sy eie manier!

Ek jag vir my plesier. Die jaar is my vyfde jaar wat ek my koedoe gaan soek. Ek kon 2 jaar terug een geskiet het, maar ons het toevallig in hom vasgeloop 5 minute nadat die bakkie ons in die kamp afgelaai het. Toe los ek hom.

Wonder soms of ek nie onnosel was nie :)

Maar die hoof rede hoekom ek jou post aangehaal het - deel bietjie meer oor die resep! Al is dit dmv 'n private boodskap. Ek glo jy moet darem al 'n paar ordentlike wild resepte te he.

Toemaar, ek sien jy het reeds gedeel!

Sent from my SM-A720F using Tapatalk
375 CZ H&H
7X64 CZ
243 MUSGRAVE
223 Mini Ruger 14 Semi Auto
22-250 SAVAGE VLP
22 Remington
12 Ga Harrington & Richardson (ou Sanna) :laugh:
9mm CZ 75B
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

Ek sal alles skiet van n mossie tot n olifiant en al die katte ook.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Ek sal vir Joe moet backup
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

joe rocket wrote:Ek sal alles skiet van n mossie tot n olifiant en al die katte ook.
Kubu praat hier van "normale" ouens >:D
Kubus
Full Member
Full Member

Post by Kubus »

Kubu praat hier van "normale" ouens >:D
LMGA. Ek het niks gepraat nie.
Oom PW moet maar self praat, en hulle gaan in elk geval nie luister nie ;D ;D
30-06 Winchester Model 70 AI
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
Vlakvark Soldaat
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark Soldaat »

DWB wrote:Ek sal vir Joe moet backup
Begin maar by die mossie! Daai man kry nog erg bokkoors...
Louis

2x BRNO Mod2 .22
BSA .303
Steyr Mannlicher .308
Beretta 9mm
CZ 100 9mm
Lanber 12ga

Ruger M77 .243
Ruger M77 VT 6.5 CM
Ruger M77 7mm-08
Ruger M77 .30-Suk6
Ruger No.1 .375 H&H
Ruger .44 Mag Red Hawk
LN (Louis)
Full Member
Full Member

Post by LN (Louis) »

Dimitri wrote:I would be prepared to hunt any species provided it was legal and consistent with my definition of fair chase.
Ek stem nie altyd saam met Dimitri se sentimente nie MAAR hierdie keer stem ek 100% saam met hom.
wynis
Sr. Member
Sr. Member

Post by wynis »

THOMAST wrote:Kyk, vandat die mens heinings om alles gespan het, het hulle 'n verantwoordelikheid om die diere getalle te beheer, om die plante en grond kwaliteit te behou. As daar nie natuurlike predasie is (ek praat nou van die viervoetige tipe) om die getalle te beheer nie is ek oop vir alle spesies as dit kom by handhawing van 'n ekologiese balans.
My vrou sal my seersekerlik skei as ek met 'n kameelperd vel by die huis aankom.
Wat is dit met vrouens en kameelperde? Myne sal my seermaak so ek los liewers Image

Sent from my iPad using Tapatalk
Meteor
Full Member
Full Member

Post by Meteor »

Die enigste ding wat ek nie skiet is katte ,

ek hou op hier by die derde dop :confused:
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
Post Reply