Hulp met krap op kolf.

Vra jou vraag hier en ons verwys dit na kundiges of hoor wat ander ons meedeel.
Petrus.nel
Full Member
Full Member

Re: Hulp met krap op kolf.

Post by Petrus.nel »

Baie waar. Ek sal moet werk maak daarvan. Ek verstaan presies wat jy se. Baie dankie Gawie.
Tikka T3 hunter .308
Glock 17 gen3. 9mm
Mauser mod2000 .243
Petrus.nel
Full Member
Full Member

Post by Petrus.nel »

Baie dankie almal vir al die hulp. Groete.
Tikka T3 hunter .308
Glock 17 gen3. 9mm
Mauser mod2000 .243
JacquesT (Stompe)
Hero Member
Hero Member

Post by JacquesT (Stompe) »

Gawie(13mm) wrote:Slegte nuus vir jou maat. Madupi se stoomketel gaan jou nie help met daai een nie.
Afskuur, opvul en weer skuur. Vernis en dan 'n "Grip cap", is jou voorland om 'n herhaling te voorkom.
More Gawie,

Gaan ek dieselfde proses kan volg vir 'n gelamineerde kolf? Ek het hom in die kluis gestamp en hy het 'n gat in van so 1mmx1mm en 1mm diep? Wat gebruik ek vir die opvul en hoe fyn moet die skuurpapier wees?

Ek het laas houtwerk gehad in st7, en toe het ek 'n pel se taak gebruik om my punte te kry.

Groete
Dries101
Hero Member
Hero Member

Post by Dries101 »

JacquesT (Stompe) wrote:
Gawie(13mm) wrote:Slegte nuus vir jou maat. Madupi se stoomketel gaan jou nie help met daai een nie.
Afskuur, opvul en weer skuur. Vernis en dan 'n "Grip cap", is jou voorland om 'n herhaling te voorkom.
More Gawie,

Gaan ek dieselfde proses kan volg vir 'n gelamineerde kolf? Ek het hom in die kluis gestamp en hy het 'n gat in van so 1mmx1mm en 1mm diep? Wat gebruik ek vir die opvul en hoe fyn moet die skuurpapier wees?

Ek het laas houtwerk gehad in st7, en toe het ek 'n pel se taak gebruik om my punte te kry.

Groete
Sit foto- maar ek sou hom superglue opvul- laat droogword gelykskuur en weer polish-afhangende van die finish op die kolf self
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
JuanVE
Sr. Member
Sr. Member

Post by JuanVE »

Gawie, ek stem 100% met jou saam.
JacquesT (Stompe)
Hero Member
Hero Member

Post by JacquesT (Stompe) »

Dries101 wrote:
JacquesT (Stompe) wrote:
More Gawie,

Groete
Sit foto- maar ek sou hom superglue opvul- laat droogword gelykskuur en weer polish-afhangende van die finish op die kolf self
Ek sal die foto vanaand opsit, baie dankie. Ek moes seker noem dat die kolf se kleur pepper is.

Groete
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Dries is reg. Vul op met superglue of kleurlose eposse. Mamma se nael vyl loop ook mooi ;D
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Post Reply