Winston on Whisky

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted
henning
Hero Member
Hero Member

Re: Winston on Whisky

Post by henning »

Ludwig wrote:Wlm, ek dink as mens goeie witblits net verdun na tussen 40 en 50% drinkbare sterkte, kan jy 'n baie goeie produk hê. Soortgelyk aan amerikaanse moonshine wat onverouderde whiskey is. Daarmee sal ek geen probleem hê nie en in der waarheid sal dit iets wees wat ek self sal wil maak ook. :) Ek kort net toegang tot genoeg druiwe en nie teen winkel pryse nie.

Die enkele grootste verskil tussen goeie en slegte "craft" drank is die vermoë om die regte "cuts" te kan maak. Dit is waar die kuns inkom. Te veel plaaslike witblits en mampoer stokers maak swak skeidings en mens kan die voorloop en naloop daarin proe. Dis nou waar jy sê mens kan die verskil tussen goeie en minder goeie witblits proe. Absoluut ja. Daarmee stem ek volkome saam.
Ludwig wil jy nie vir ons noem watter verskeidenheid produkte jy gebruik om jou "mash" te maak.

Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
Johan Reyneke
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Reyneke »

Ludwig wrote:Johan, ek terg jou maar net oor die bier, want ek hoor ook baie mense reken dat Lager is nie ware bier nie.
Ludwig

Ek het dit ook in daai gees aanvaar.
Johan
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Ludwig wrote:Wlm, "bourbon" word aanvaar as 'n whiskey wat in die VSA gemaak is en dat minstens 51% van die graan samestelling uit mielies (American corn) bestaan en dat die veroudering proses geskied in vaatjies van nuwe amerikaanse eike hout wat geskroei is. Hierdie is die tipe whiskey wat ek nouself probeer maak, alhoewel ek dit volgens wette nooit 'n bourbon mag noem nie en amerikaanse eike hout is vrek skaars in SA, so ek is afhanklik van veroudering op gebruikte franse eike hout.
.
Ludwig, jy kan sommer 'n lekker Afrikaanse boerenaam kies, nl. Boerboon, vir jou whisky!
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

wlm, was jy al by die "Spice Route" hier agter die berg by ons?
Indien nie, gaan jy vir ons kom kuier en ons gaan bietjie grappa en bier proe by die landgoed. Vir vroulief en die kinders is daar sjokolade en biltong proe.

My wereld is verbreed met die bietjie kennis en insig wat ek daar opgedoen het. Ek is 'n leek wat al die gekultiveerde smake aanbetref, maar dit het my genees van my onkunde. ;D

Gaan loer hier: http://www.spiceroute.co.za/
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Ek het nie soveel kultuur verwag nie, manne julle verbaas my elke dag.
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Gawie(13mm) wrote:wlm, was jy al by die "Spice Route" hier agter die berg by ons?
Indien nie, gaan jy vir ons kom kuier en ons gaan bietjie grappa en bier proe by die landgoed. Vir vroulief en die kinders is daar sjokolade en biltong proe.

My wereld is verbreed met die bietjie kennis en insig wat ek daar opgedoen het. Ek is 'n leek wat al die gekultiveerde smake aanbetref, maar dit het my genees van my onkunde. ;D

Gaan loer hier: http://www.spiceroute.co.za/
Gawie
Ek sal met jou reel, dan maak ons so.
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

Hy was n wyse man. Verwys ook na die volgende quote:

Lady Astor said to Churchill, "If you were my husband, I'd poison your tea," to which he responded, "Madam, if you were my wife, I'd drink it!"

Hy verdien n Bells!!!
Neil Scholtz

22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
mva2912
Newbie
Newbie

Post by mva2912 »

Johnnie.jpg
James.jpg
Jack.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Joy in looking and comprehending is nature's most beautiful gift...

.270 Sako WSM (Leupold)
.22 CZ Fullstock (Burris)
mva2912
Newbie
Newbie

Post by mva2912 »

Al drie menere by name Johhnie, James en Jack het geweet wat hulle doen! Tyd en 'n plek vir alles. Kies net reg...

.270 Sako WSM (Leupold)
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

Liewe ouers! Ekt ook so Johnny versameling, maar daai King George is bo my vuurmaakplek.
Neil Scholtz

22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
mva2912
Newbie
Newbie

Post by mva2912 »

Die versamel dinge gebeur mos nie in 'n middag nie (alhoewel baie mense so dink). Dit vat so rukkie en spaar en droom en wens. Daar is nog een wat my ontwyk. Teen huidige wisselkoers is hy so raps oor R35 000,00! Hy moet maar wag. Lank wag...

.270 Sako WSM (Leupold)
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

Mens is net bang vir daai inbreker wat homself help en glo daai Whiskey is dieselfde kwaliteit as n vaaljapie terwyl hy gou sy job afhandel. Mens moet hul maar uitdrink en weer vol Harrier maak met so bietjie van n temik mengsel.
Neil Scholtz

mva2912
Newbie
Newbie

Post by mva2912 »

Deure, trellidoors en alarm, twee woefs, vroulief se goeie ore en ek en my roer. Hy gaan nie baie verder kom as om die eerste een se label te lees nie!

.270 Sako WSM (Leupold)
Post Reply