Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
.338sabi wrote:Goeie dag.
My naam is Kobus Smit.
Ek het vir my .338 Sabi laat bou deur Eugene Combrink van Nelspruit.
Ek wil graag met mense gesels wat ook so n kaliber het.
Goeie dag aan almal.
Ek is Ettienne Boshoff, woonagtig te Welgemoed, Kaapstad.
Ek jag gewoonlik so 4-5 maal per jaar in die Noord en Oos Kaap en Namibie.
Groete
Ettienne
Middag manne, julle forum is baie interesant en leer mens baie. Dankie vir die toelating, bly om te sien dat manne bereid is om hulle kennis te deel. Wag op die oomblik vir my 6.5 Creedmoor lisensie. Hou aan met julle goeie werk.
Andre (Brackenfell Kaapstad)
Iets het seker iewers fout gegaan, maar ek deel graag my info vir julle.
ek is al van 2013 n deel van die forum, en het baie hare terug wel gepost, maar geen probleem.
Ek bly huidiglik in die buiteland, maar kom nog gereeld SA toe. Ek het nog besighede in SA.
sover die gewere betref wil ek vir sekuriteids rede nie alles deel op die internet nee, maar ek kan wel se dat ek van die mees gewildste kalibers besit.
Ek moet se die forum is n geweldige bron van informasie, en het al bitter baie hier geleer.
Kaalvoetklong en Akading, weereens, dan , baie welkom. Kom begin maar 'n vuurtjie en kyk hoe de tonge lek. Moet asseblief net nie daardie gekleurde poeier goed kom ingooi nie.
Midag almal.my naam is jako brits van witbank.
Ek jag met n 303 lee Enfield.
Eks hier om te leer.
Lee's graag artikels raakende jag en herlaai
Van 303 geweere.
Groete jako
Dagse Frans en al die nuwe manne.
Bly om julle hier by ons vinnig-groeiede laer te kan betrek.
Span uit en kom rus en skerts saam ons onder die boom
Sien uit na julle bydraes.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Welkom Boesman. Hier gaan dit lekker. Glo ons gaan nog saam lekker leer. Geniet die forum.
Vertel ons bietjie meer van jou wapens en jou jag of skiet metodes.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tikka 6.5 Creedmoor
Brno 7 x 57 Mauser
Howa 243 AI
Ek jag al van dat ek 13 is met my pa se gewere, maar die gogga het lelik gebyt so 6 jaar terug toe ek my bevoegdheid gekry het en aansoek gedoen vir my eerste geweer wat n Howa 308 was.
So het ek en my broer van daar af elke winter so elke 2de naweek gaan jag op Familie en vriende se plase saam met n lekker groep manne. Is maar hoofsaaklik trek kudus so dit kos maar bietjie werk om hul te kry.
Ek het so 3 jaar terug aangesluit by NHSA waar ek my toegewyde jagters kurses en sport skiet kurses gedoen het, wat toe veroorsaak het dat my bank bestuurder begin benoud word het.
Ek het van daar af vir my n paar kalibers aangeskaf.
Nog n 308 “want hoekom nie”
260 AI
300 wm
6mm creedmoor
300 wsm
6.5-06
204 ruger
22 lr
12 boor haelgeweer
Wayne hier van Pretoria.
My kluis huisves tans n .243 Sako, 7mm Rem Mag Voere en n 12GA Beretta haelgeweer.
Die herlaai gogga is besig om sy kop uit te steek en daarmee saam is ek nou besig om te kyk na n 308.
Ek het nog baie om te leer oor herlaai prosedures en al die "Ins en Outs", maar sien baie uit.