Hijacking, "Gatvol vir" en ander geskerts!

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Re: Hijacking en ander braaksels

Post by Cobus(Cobb) »

Nee wat, ek sou als net aflag...maar nou ja.
Cheers dan Pieta, dit was lekker met jou op die forum, gaan jou mis.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

PM een van die Admins.
Jaracal
Wouter Roets
Louis102
Francois Marais.

Hulle kan rekeninge delete.
Goed, beter, 6millimeter!
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

ai ai dat ek julle almal moet reg help dis eintlik spuit poep!
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... 40#p341740
Pieter Willem Vorster wrote:
Koos Barnard wrote:Naandse
Die Swarovski teleskoop is verkoop.
Mooi loop
Koos, hoe kan jy 'n geskenk verkoop? ???

Oom PW met alle respek gesê, dink bietjie gou soos 'n grootmens oor hierdie stelling van Oom. Neem is ag die skrywer se agtergrond en belange. Was dit nou regtig nodig om so snedige en sarkastiese insinuasie te moes maak op 'n openbare forum ???

Ek dink regtig die Mods moet mense wat net heeldag sulke afbreukende en negatiewe tiepe komentaar lewer, vas vat. Ek het met 'n goeie gemoed opgetsaan vanmore, maar na net twee plekke waar Oom "probeer bydrae" het is my gat sommer suur. Dis onnodig man en ek is nie die enigste ou wat so voel nie. Hiers vir Oom smiley's :P :P :P

Dink bietjie voor Oom iets uitbraak op iemand anders se skoene

Hiers die ander een, help my gou verstaan hoe dit 'n bydrae gelewer het tot die onderwerp :'(

http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... 11#p341745
Pieter Willem Vorster wrote:Wat van hierdie?
http://www.faze.co.za/Oom%20Pine%20se%2 ... tories.htm

Groetnis
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Marc, Stem saam met jou Oom Pieter het niks beter om te doen nie hy moet seker baie alleen wees dat hy 24 uur op die forum sit.
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Piet-Skiet wrote:..... Waar delete ek my account. Ek soek onder my profile settings mar kry niks nie? .....
Piet-Skiet, jy het 'n PM.
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Pieter Willem Vorster wrote:
Koos Barnard wrote:Naandse
Die Swarovski teleskoop is verkoop.
Mooi loop
Koos, hoe kan jy 'n geskenk verkoop? ???
Pieter Willem Vorster wrote:Wat van hierdie?
http://www.faze.co.za/Oom%20Pine%20se%2 ... tories.htm

Groetnis
Oom PWV, jy het op hierdie einste draad baklei met Jaco. Maar tog ploeter jy voort op dieselfde ou trant en hijack die topics met jou "slim" kommentaar. Is dit regitg nodig? Doen jy dit vir jou eie vermaak, want niemand anders hier vind enige genot daarin nie!!!
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
Witpietskiet
Hero Member
Hero Member

Post by Witpietskiet »

Marc, Frederik en Frederick dankie vir die waarheid.
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Ja dit lyk vir my ou Einstein pik n traan ;D ;D ;D
Beretta ;D
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Stefan764 wrote:Ek dink regtig ons moderators moet ophou "versigtig wees om op tone te trap" en sulke tipe goed dadelik van enige topic verwyder. Ek dink nie dit voeg enige waarde by nie, inteendeel, manne raak opgewerk en n nice topic is in sy moer.

My gevoel is dat 90% van die "krapperigheid op die forum ontstaan uit dit. En ek sluit myself glad nie uit nie, ek maak ook af en toe n onvanpaste opmerking om n grap te prober maak maar partykeer moet daar n streep getrek word EN opgetree word, maak nie saak teenoor wie dit is nie.

Beter kon ek dit nie self gestel het
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

dankie vir wat ek kon leer by die mense wat weet,
maar in die vervolg dink ek, as ek iets wil weet sal ek sekere lede pm vir hulp.

die heeldag en aldag se gebraak hou ek nie van nie, en het nie aangesluit daarvoor nie.
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

Dankie Marc, Frederik, Frederick en ander. Net vir die wat nie die stukkie oor die Swarovski gelees het nie. Nie Swarovski of Whysall het my ooit enigiets verniet gegee nie. Vir al die Swarovski produkte wat ek ooit besit het en steeds besit, het ek betaal. Die tyd toe ek vir Whysall gewerk het, het ek wel nie retail betaal nie, maar ek het vir elke Swarovski betaal. Andrew Whysall kan getuig dat ek tans nog afbetaal aan 'n Swarovski Z6 wat ek in 2013 gekoop het.
Mooi loop
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

LongWolf wrote:dankie vir wat ek kon leer by die mense wat weet,
maar in die vervolg dink ek, as ek iets wil weet sal ek sekere lede pm vir hulp.

die heeldag en aldag se gebraak hou ek nie van nie, en het nie aangesluit daarvoor nie.
Voel dieselfde, maar jy ken daai gesegde: If you want peace, get ready for war first.....

Dalk goed om die harde gesprekke vroeg in die jaar te praat, dan kan die res van die jaar hopelik glad en vreedsaam verloop....
Aim small, miss small
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Dankie Koos
Ja die geskenk storie het my ook baie die m@#r in gemaak.
Beretta
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

Eugene wrote:
LongWolf wrote:dankie vir wat ek kon leer by die mense wat weet,

Voel dieselfde, maar jy ken daai gesegde: If you want peace, get ready for war first.....

Dalk goed om die harde gesprekke vroeg in die jaar te praat, dan kan die res van die jaar hopelik glad en vreedsaam verloop....
Eugene

dis net jammer dat ouderdom nie n refleksie is van volwassenheid nie.

ek vat die lewe op met n lag, ek glo dit hou my siel gesond,
maar daar is n plek en tyd vir als in die lewe.

respek.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Beretta wrote:Dankie Koos
Ja die geskenk storie het my ook baie die m@#r in gemaak.
Beretta
Vir my ook! Want ek kry amper nooit nie..... >:(
Aim small, miss small
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

ek is ook n ou so lus vir hijack ek steel sommer my eie bakkie ! enjoy die braaksels ensomeervoorts
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

JB, jou vuilgoed!! Ek soek jou al heel more! Waaaaas jy? Die eerste skote moes al geklap het, bel my gou
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Jaco, ek stem hier 110% saam met Piet Skiet, aan die einde van jou LANG post, se jy dat nie een van die lede direk aangevat is nie, wat noem jy dan die feit dat jy direk Piet brandmerk as graad1, en oom PW ook direk aanvat my vriend. Die "skimp" in die rigting van die gemors wat in die lagspiere afdeling is, is ook taamlik onvanpas, en dink ek weet almal op wie dit gemik is..............

Nee jammer, jyt die draad begin, moet jy nou nie weg hol as die kombuis te warm word nie, en boonop sommer als van jou wil verwyder nie, jyt gese ons moet nie kwaad word nie, nou doen jy dit!

Piet, soos Jaco in daai selfde post se, is hier plek vir almal, ek sukkel self my gat af met die spelling checker, en gaan glad nie meer op die foon op die forum nie, dit is net so n beslommernis, so moet jou nie steur aan iemand wat jou afkraak nie, ek dink werklik Jaco skuld jou n verskoning, as hy groot genoeg gaan wees om dit net so in die openbaar te doen as wat hy jou beledig het. Wat oom PW betref lyk dit of daar n persoonlike ding tussen die 2 manne is, wat ek nie dink op die forum hoort nie!!!

Ek se weer, dis tyd vir almal van ons om bietjie groot te word, jy ook Jaco, die feit dat n mens n "vrye se" het, gaan nog steeds gepaard met menslikheid, en my mening is dat jy en almal van ons nog steeds die ander party se gevoel in ag MOET neem. Die forum is nog myne nog joune nog oom PW sin, so neem mekaar in ag, en sorter eerder n problem met n PM uit as op die forum, dit is onsmaaklik on onvanpas.

My 1/2 sent!!!!
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Koos Barnard wrote:Dankie Marc, Frederik, Frederick en ander. Net vir die wat nie die stukkie oor die Swarovski gelees het nie. Nie Swarovski of Whysall het my ooit enigiets verniet gegee nie. Vir al die Swarovski produkte wat ek ooit besit het en steeds besit, het ek betaal. Die tyd toe ek vir Whysall gewerk het, het ek wel nie retail betaal nie, maar ek het vir elke Swarovski betaal. Andrew Whysall kan getuig dat ek tans nog afbetaal aan 'n Swarovski Z6 wat ek in 2013 gekoop het.
Mooi loop

More Koos. Dankie, maar jy het gladnie nodig om jouself aan ons te verduidelik nie. Dit is jammer dat dit op n punt gekom het waar jy dit nodig gevind het. Ek hoop nie dit gaan beteken dat jy in die toekoms gaan ophou om jou items hier te adverteer nie?

Manne, kom ons vat hierdie nou maar net weer as n les. Dink voordat jy post. Moenie post as jy nie waarde toevoeg tot die gesprek nie. As jy kwaad is moenie in woede reageer nie, wag eers n ruk. As jy klaar gepost het, lees net eers weer jou post deur, maak foute reg en besluit dan voor jy post: IS HIERDIE POST VAN MY, IN DIE BELANG VAN DIE FORUM EN DIE GEES WAT DIT NASTREEF?.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Soms is die rede vir swak spelling nie net luiheid nie, dink nou net jy vat 'n man persoonlik aan en die rede is meer as dit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dyslexia
Pel van my is 'n neuro chirug, niemand sal reken hy is nog in graad 1 nie ;)
Last edited by Carl on Fri Jan 03, 2014 11:23 am, edited 1 time in total.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Robbie

Ek het nog glad nie weggehol nie en staan by wat ek in die "post" waarna jy verwys het gese het. Ek gaan nogsteeds nie vir Oom Pieter of vir Piet om verskoning vra nie aangesien ek steeds voel dat dit die waarheid is en die gemors in vir die lagspiere weet die betrokke persoon presies hoe ek sowel as ander lede oor dit voel en se ek weer ek kyk nie eers na dit nie maar maak dit nie van hom 'n slegte mens nie. Wat spelling aanbetref is dit maar net so dat party mense nie kan spel nie soos ander mense nie hulle tafels ken nie en kan jy daaraan doen net wat jy wil as jy nie "spellcheck" of "calculator" gebruik nie gaan jy dit nie regkry tensy jy weer terug verwys na jou spelreels nie. Swak spelling maak nie dat iemand se antwoord meer of minder werd is nie maar as jy blatand alle reels van skryf verontagsaam en mens jou bydraes moet ontsyfer le die probleem by jou en wys dit op 'n tekort aan selfdissipline en respek. Piet het al in die verlede ook gegroet en mense wat dreig om te loop doen dit selde dit is die manne wat net ophou deelneem en wegraak waaroor jy bekommerd moet wees.

Ek het nie gese ek wil my goed verwyder nie maar as julle nie van dit hou wat ek se of gese het nie vra die Mods om dit te verwyder, jy is wel reg oor een ding ons moet bietjie groot word.

Jy is egter welkom om my te bel dan kan ons dit bespreek, moet egter nie vir my PM stuur nie my vingers raak moeg as ek so baie moet tik.

Hijacking en braaksels

Manne die onderwerp is begin oor daar te veel "hi - jackings" op ander onderwerpe gedoen word net soos in twee onderwerpe hier bo en kom die tipe van onderwerp algemeen op ander forums ook voor waar 'n gedagte oor iets anders relevant of nie tot 'n onderwerp by jou opkom en dan in plaas daarvan dat jy daardie onderwerp "hi jack" vat jy dit na hierdie onderwerp en plaas jou gedagte dan hier. Soos Marc en Oom Koos vanoggend gedoen het en was ek maar te bly dat die onderwerp terug is op die spoor. Ek is grootliks self aanspreeklik vir die ontsporing van hierdie onderwerp :-[ omdat ek my persoonlike verskille hier kom probeer besleg het.

Ek voel ons moet tog probeer om hierdie onderwerp lewendig te hou en hom gebruik vir die doel waarvoor hy daar is. Nou, ons kan manne spesifiek en persoonlik vra om die onderwerp hier te kom "hi jack" en met mense hier verskil maar anders as die voorbeeld wat ek en ander hier gedoen het.

Kom ons bly in die baan en "Hi Jack" die ander onderwerpe hier.

Groete
Jaco
Last edited by Jakkalsgat on Sun Jan 05, 2014 8:09 am, edited 2 times in total.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

James Wilson wrote:
Koos Barnard wrote:Dankie Marc, Frederik, Frederick en ander. Net vir die wat nie die stukkie oor die Swarovski gelees het nie. Nie Swarovski of Whysall het my ooit enigiets verniet gegee nie. Vir al die Swarovski produkte wat ek ooit besit het en steeds besit, het ek betaal. Die tyd toe ek vir Whysall gewerk het, het ek wel nie retail betaal nie, maar ek het vir elke Swarovski betaal. Andrew Whysall kan getuig dat ek tans nog afbetaal aan 'n Swarovski Z6 wat ek in 2013 gekoop het.
Mooi loop

More Koos. Dankie, maar jy het gladnie nodig om jouself aan ons te verduidelik nie. Dit is jammer dat dit op n punt gekom het waar jy dit nodig gevind het. Ek hoop nie dit gaan beteken dat jy in die toekoms gaan ophou om jou items hier te adverteer nie?

Manne, kom ons vat hierdie nou maar net weer as n les. Dink voordat jy post. Moenie post as jy nie waarde toevoeg tot die gesprek nie. As jy kwaad is moenie in woede reageer nie, wag eers n ruk. As jy klaar gepost het, lees net eers weer jou post deur, maak foute reg en besluit dan voor jy post: IS HIERDIE POST VAN MY, IN DIE BELANG VAN DIE FORUM EN DIE GEES WAT DIT NASTREEF?.
Baie goeie raad!
Last edited by Eugene on Fri Jan 03, 2014 11:11 am, edited 1 time in total.
Aim small, miss small
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Taffie,
So paar dinge wat my dwars in die krop steek:

1. 270 kalibers
3. 223 kalibers
Vat jy my ook maar laag, ne, en dit so vroeg in die nuwe jaar. Sies vir jou.

Was jy toe by John gewees?, jou oproep gemis.
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
Jakkie07
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jakkie07 »

Carl wrote:Soms is die rede vir swak spelling nie net luiheid nie, dink nou net jy vat 'n man persoonlik aan en die rede is meer as dit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dyslexia
Dankie Carl.
Post Reply