Seating Depth of Node aanpassing

Post Reply
JohanvB
Hero Member
Hero Member

Seating Depth of Node aanpassing

Post by JohanvB »

Indien jy op die regte spoed is volgends node, en groep is nie te lekker nie…

Sou jy met die TPL speel of, dalk ‘n laer node probeer??

Wonder so bietjie, wat sou die regte pad wees om te volg..

Sien uit na julle opinies
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Seating Depth of Node aanpassing

Post by tripodmvr »

Die node berekening is nie altyd 100% nie en daarom kan dit help om so 1/2gr na weerskante toe te laai en kyk wat gebeur. Ek het nog sovêr geen TPL verstelling voorgestel indien daar 'n redelike sprong na die lande is nie. Die wat in of teen die lande is kan verwag om baie kere 'n groot ES te verwag weens drukpieke a.g.v. werklike effe langer of korter TPL.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Johan, watse geweer is dit? Ek het nou al so paar roere gesien wat hou van half nodes! Dis nou amper soos wiskunde geletterdheid teenoor wiskunde HG. TPL gaan jou dalk help om 'n MOA groep na half MOA groep te vat as jy jou kant bring, maar verseker nie 5MOA na MOA nie.

Wat beteken nie te lekker nie?
JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB »

Hmmm

Ja wou dit nie geweer spesefiek maak nie…

Maar sommer netso in die algemeen gewonner oor dit …
Dankie
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Die laer/stadiger node beteken gewoonlik n swakker fill% en laer druk, nou nie dat dit die alfa en omega is nie....maar ek hou net van n bietjie voller dop
So my denkwyse is om tot op die "beraamde" node spoed te kom, dan seating depth te stel/toets en dan dalk klein verstelling te maak aan die kruit indien nodig. So sien ek dan ook hoe groot die spoed node band is, wat aanvaarbaar mag wees vir die doel. Soms is n ou baie gelukkig en kry sommer van die staan spoor af iets wat mooi werk.

Sent from my SM-A536E using Tapatalk

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

jdpretorius wrote: Wed Aug 14, 2024 6:49 am Die laer/stadiger node beteken gewoonlik n swakker fill% en laer druk, nou nie dat dit die alfa en omega is nie....maar ek hou net van n bietjie voller dop Image
So my denkwyse is om tot op die "beraamde" node spoed te kom, dan seating depth te stel/toets en dan dalk klein verstelling te maak aan die kruit indien nodig. So sien ek dan ook hoe groot die spoed node band is, wat aanvaarbaar mag wees vir die doel. Soms is n ou baie gelukkig en kry sommer van die staan spoor af iets wat mooi werk.

Soos Johan hier se, kry jou max tpl en laai dan tot jy jou "node" spoed kry.
Van hier af stel jy aan jou tpl (maak jou tpl korter) tot jy gelukkig is maar soos Malan se dit gaan nie noodwendig n 5MOA groep half MOA maak nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Kry dalk iemand anders om ook met die geweer te skiet, dalk bewe die die skut n bietjie meer as wat hy besef.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

sako 30-06 wrote: Wed Aug 14, 2024 1:33 pm Kry dalk iemand anders om ook met die geweer te skiet, dalk bewe die die skut n bietjie meer as wat hy besef.
Stem, kan dan foute aan jou kant uitwys.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Kaalvoetthysie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Kaalvoetthysie »

Ek volg die laatste ruk Eric Cortina se you tube kanaal. Top F klas skut. Hy het ‘n interessante benadering tot herlaai. Om sy lading te kry skiet hy ‘n ladder sonder ‘n teiken en soek ‘n node waar sy ES en SD laag is. As hy die lading gekies het skiet hy dan ‘n seating depth ladder op ‘n teiken en kyk dan eers na die groep se grote.

So ja, jy moet die lading kan “tune” met TPL. Maar stem saam met die ander manne, jy moet kan skiet vir dit om te werk.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Chris (vdB)
Hero Member
Hero Member

Post by Chris (vdB) »

Eers Oom Tripod se QL kuns, daarna bietjie TPL stel en siedaar, 5 skote op 100 meter met 22-250AI (en dis op n' half node, nie eers n' vol node).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Uitstaande @Chris!

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Chris (vdB)
Hero Member
Hero Member

Post by Chris (vdB) »

Lategan1 wrote: Thu Aug 15, 2024 2:13 pm Uitstaande @Chris!

Beste.
Baie dankie, my gewere sou egter nie so mooi geskiet het, as dit nie vir Oom Tripod se hulp was nie. Weereens baie dankie Oom Tripod!
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Chris daai groepie is verseker n brag waardig....mooi gedoen

Groete, Johan
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

More Johan

Persoonlik laai ek altyd om my voorspelde nodespoed en kyk dan waar my werklike node is volgens die teiken. Jou werklike node kom so te voorskyn aangesien QL nie altyd kan voorsiening maak vir al die veranderlikes nie. Jy toets ook so die breedte van jou nodeband. Wanneer jy nou hierdie nodeband het wat gewoonlik ook gepaard gaan met n "speed pocket" sal ek reg in die middel van daai nodeband laai en van daar begin met TPL verstellings indien nodig. Hierdie nodeband is ook baie keer waar ek kry dat jou ES op sy laagste is. TPL verstellings en die invloed daarvan op jou groepering het verseker ook baie te doen met watse tiepe koeel jy gebruik. Mono koeels bv is baie meer vatbaar as bv konvensionele koeels.

Hierdie manier het ek gevind werk vir my oor n baie bree spektrum kalibers en dit neem volgens my ook die mees belangrike aspekte in ag.

Groetnis
Wouter
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Wouter Roets wrote:More Johan

Persoonlik laai ek altyd om my voorspelde nodespoed en kyk dan waar my werklike node is volgens die teiken. Jou werklike node kom so te voorskyn aangesien QL nie altyd kan voorsiening maak vir al die veranderlikes nie. Jy toets ook so die breedte van jou nodeband. Wanneer jy nou hierdie nodeband het wat gewoonlik ook gepaard gaan met n "speed pocket" sal ek reg in die middel van daai nodeband laai en van daar begin met TPL verstellings indien nodig. Hierdie nodeband is ook baie keer waar ek kry dat jou ES op sy laagste is. TPL verstellings en die invloed daarvan op jou groepering het verseker ook baie te doen met watse tiepe koeel jy gebruik. Mono koeels bv is baie meer vatbaar as bv konvensionele koeels.

Hierdie manier het ek gevind werk vir my oor n baie bree spektrum kalibers en dit neem volgens my ook die mees belangrike aspekte in ag.

Groetnis
Wouter
Die pattata is op jou bladsy boeta.....

Om die TPL sweet spot te kry voor n ou fine tune met die spoed node streel eintik net bietjie my ocd en soms my ongeduld Image.

Ek stem vir die begin van die TPL node, om te help met die loop se keel wat weg brand oor tyd.
Stel vir middel van die spoed node maak (vir my) 100% sin oor n ou dan bietie spasie het t.o.v. bv. temp verskille.

Vir een of ander rede is die laagste ES nie altyd waar ek die beste groepe kry nie....maar gewoonlik is dit sub 15 fps.
Ek kon nog nie die misterie wen nie en dalk moet ek dan juis eerste die spoed node fine tune, en daar na TPL.

Groete, Johan
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

My geweer skiet 'n 2 duim groep met lading X. Gaan jou TPL verstelling nou dit na 1/2 duim verander? Ek wil eers darem onder 'n duim skiet met ladingverstelling om op die node te kom. Nou maak fyner verstelling met die TPL sin om dan kleiner groepe te soek. Tensy jy op lang afstande wil jag is hierdie TPL verstelling gewoonlik net van toepassing of lang afstand skiet (presisie skiet)
Post Reply