Geweer kroon skoonmaak na jy met Silenser skoonmaak

Post Reply
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Geweer kroon skoonmaak na jy met Silenser skoonmaak

Post by Flip Nel »

Kan die gemors wat op die kroon aanpak as jy met 'n silenser skiet jou accuraatheid beinvloed as jy 'n redelike klomp skote skiet sonder om skoon te maak, bv. met 'n cull oor 'n paar dae.
Monrique (SJ)
Hero Member
Hero Member

Re: Geweer kroon skoonmaak na jy met Silenser skoonmaak

Post by Monrique (SJ) »

Flip

Dit kan verseker jou akkuraatheid laat afneem.  Hou maar daai kroon so skoon moontlik.

Groetnis
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Flip

Gebruik n goeie carbon remover op n lappie op die kroon om daai aanpaksel te verwyder. Laat die chemikalie die werk doen en vermy koper borseltjies. Dit is die laaste plek van die loop wat jy wil beskadig! Wees maar bietje geduldig die produkte werk oor die algemeen baie goed. Maak net seker al die aanpaksel is weg. 2-3 Keer is gewoonlik al wat nodig is vir n kroon om te luk soos nuut.

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Baie baie fyn staalwol saam carbon remover nooit iets wat hom kan krap nie. Daai is jou geweer se goudwerd gedeelte
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Nel »

Baie intresant dankie
bullseye

Post by bullseye »

Ludwig eliminator kon ook nie my kroon skoon kry nie boretec se carbon remover is egter sy baas sit n nat lappie met boretec carbon remover op kroon vir 2 minute dan lyk kroon asof van draaibank af kom perfek skoon. Dis raad wat ek by jagtersdok of iemand op forum gekry het , nou dat ek daaroor dink ek dink jy het my op die spoor van boretec se produkte gesit.Ek sal nie maklik weer iets anders gebruik nie.Ek het van daai stainless steel jags bestel vanaf Brownells dit is nou 4 weke en het nog niks gekry nie.
Groetnis
Ben.
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Het" Boretec carbon remover" vir die eerste maal gebruik. Dit het aanpaksels op die "topstrap" ,rondom die "forcing cone" en die kamers van 'n Ruger SP101 met gemak verwyder.
Post Reply