Maak jou eie mes

Enige iets tov messe.
Askari
Hero Member
Hero Member

Re: Maak jou eie mes

Post by Askari » Tue Jan 07, 2020 10:26 am

Dankie Geno. My vrou kuier vir 'n paar dae by haar ma, so my tyd vir rondspeel in die garage hardloop nou vinnig uit....
Gooi lood!!!!

jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius » Tue Jan 07, 2020 10:33 am

Baie mooi Askari !

Ns. as jy hom meer polish gaan daai mooi vlekke van die "canister" nie dalk beter wys nie ?
338 WM, 270 Win, 9mm, Destroyer 350
Groete, Johan

Askari
Hero Member
Hero Member

Post by Askari » Tue Jan 07, 2020 11:06 am

jdpretorius wrote:
Tue Jan 07, 2020 10:33 am
Baie mooi Askari !

Ns. as jy hom meer polish gaan daai mooi vlekke van die "canister" nie dalk beter wys nie ?
Ek het hom op die mes grinder gevat tot 800 grid en daarna poleer..... toe kom die patroon nie uit nie. Lees toe op die net dat die poleer die staal "toemaak" en dan werk die etch nie so lekker nie. Ek probeer toe weer, maar sonder die poleer..... ek wou nie my harde werk opvoeter nie, so was eerder versigtig en het maar korterig in die etch gelos. Toe ek sien die patroon kom uit toe stop ek alles.

Ek hoor jou.... dalk tot so 1000 grid vat met die hand en dan langer etch. Ek werk reeds aan my vlge poging ;)
Gooi lood!!!!

Blitzzz
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blitzzz » Tue Jan 07, 2020 11:14 am

Netjies Danie. Jy mag maar baie trots wees.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tikka 6.5 Creedmoor
Brno 7 x 57 Mauser
Sako 308 Win
Winchester 30-06 Spr

jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius » Tue Jan 07, 2020 12:21 pm

Askari wrote:
Tue Jan 07, 2020 11:06 am
jdpretorius wrote:
Baie mooi Askari !

Ek het hom op die mes grinder gevat tot 800 grid en daarna poleer..... toe kom die patroon nie uit nie. Lees toe op die net dat die poleer die staal "toemaak" en dan werk die etch nie so lekker nie. Ek probeer toe weer, maar sonder die poleer..... ek wou nie my harde werk opvoeter nie, so was eerder versigtig en het maar korterig in die etch gelos. Toe ek sien die patroon kom uit toe stop ek alles.

Ek hoor jou.... dalk tot so 1000 grid vat met die hand en dan langer etch. Ek werk reeds aan my vlge poging ;)
ek is dom met die forg en etch storie ....so ek vra nou maar uit onkund :). Die damascus staal wat ek op n kol gehaad het se patroon het wel mooi opgekikker met die poleer en het 'n "skoon" buff laaste gebruik.
Groete, Johan

Askari
Hero Member
Hero Member

Post by Askari » Tue Jan 07, 2020 2:18 pm

jdpretorius wrote:
Tue Jan 07, 2020 12:21 pm
Askari wrote:
Tue Jan 07, 2020 11:06 am
jdpretorius wrote:
Baie mooi Askari !

ek is dom met die forg en etch storie ....so ek vra nou maar uit onkund :). Die damascus staal wat ek op n kol gehaad het se patroon het wel mooi opgekikker met die poleer en het 'n "skoon" buff laaste gebruik.
Soos ek verstaan (en ervaar het) is dit nie goeie idee om met poleer seep te buff voor die etch nie.... na die patroon uitgebring is met etching is poleer egter ander storie.... maar ek leer ook maar nog. Trial and error.
Gooi lood!!!!

Askari
Hero Member
Hero Member

Post by Askari » Tue Jan 07, 2020 2:19 pm

En YouTube 😜
Gooi lood!!!!

jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius » Tue Jan 07, 2020 3:33 pm

Askari wrote:
Tue Jan 07, 2020 2:19 pm
En YouTube 😜
Lekker tool daai ....ek begin hom nou eers ontdek, maar vat hom maar met n knippie sout op geleentheid
Groete, Johan

Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh » Sat Feb 01, 2020 10:04 am

My "familie" groei stadig maar seker. My laaste twee met vlakvark ivoor is sover my gunstelinge.

Kruis is uitgevyl en ek het rooi epoxy en rooi formica liners gebruik om die bloed van ons verlosser te verteenwoordig. Hout is eikehout. Staal is basies 5160 uit ou sleepwa bladveer. Lem het flat grind tot op spine, maar om steeds die lem sterk te hou vir kamp en jag het ek die grind so 1mm voor hy bymekaar kom gestop en toe sny vlak opgesit.

Laaste mes wat vandag klaar is het groen formica liners en het enbuia hout wat uit ou radiogram kom. Staal ook uit bladveer en het sabre grind. Brass tussen ivoor en hout is in ou stoor op plaas ontdek, was brass angle.

Swart mes wat so halwe spyderco endura lem vorm het is ook uit die bladveer maar is baie dunner gemaak, my vrou se tamatie/vrugte mes. Hef is kiaat en omdat lem dun is met full flat grind is die outjie bitter skerp!

Staal is eers anneal en ge-stabilize. Lemme is ge"quench" van non-magnetic af en was vir 2 x 2uur siklusse oond teen 200grade. ImageImageImageImageImage

Sent from my POT-LX1AF using Tapatalk
Rom 8 v 1&2: Therefore, there is now no condemnation for those who are in Christ Jesus, 2 because through Christ Jesus the law of the Spirit who gives life has set you free from the law of sin and death

Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking » Sun Feb 02, 2020 10:42 am

Mooi man...ek hou van jou rondkyk om geskikte materiaal te kry. Dan voel dit mos jy het die mes gemaak!

Netjiese messe!
" My idea of gun control is using BOTH hands!"

jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius » Sun Feb 02, 2020 11:03 am

Daai is almal baie mooi Dirk !

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Groete, Johan

Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh » Sun Feb 02, 2020 11:05 pm

Baie dankie Viking en JD, waardeer!

Rom 8 v 1&2: Therefore, there is now no condemnation for those who are in Christ Jesus, 2 because through Christ Jesus the law of the Spirit who gives life has set you free from the law of sin and death

Andre308
Hero Member
Hero Member

Post by Andre308 » Wed Feb 05, 2020 6:15 pm

Dirkvh wrote:
Sat Feb 01, 2020 10:04 am
My "familie" groei stadig maar seker. My laaste twee met vlakvark ivoor is sover my gunstelinge.

Kruis is uitgevyl en ek het rooi epoxy en rooi formica liners gebruik om die bloed van ons verlosser te verteenwoordig. Hout is eikehout. Staal is basies 5160 uit ou sleepwa bladveer. Lem het flat grind tot op spine, maar om steeds die lem sterk te hou vir kamp en jag het ek die grind so 1mm voor hy bymekaar kom gestop en toe sny vlak opgesit.

Laaste mes wat vandag klaar is het groen formica liners en het enbuia hout wat uit ou radiogram kom. Staal ook uit bladveer en het sabre grind. Brass tussen ivoor en hout is in ou stoor op plaas ontdek, was brass angle.

Swart mes wat so halwe spyderco endura lem vorm het is ook uit die bladveer maar is baie dunner gemaak, my vrou se tamatie/vrugte mes. Hef is kiaat en omdat lem dun is met full flat grind is die outjie bitter skerp!

Staal is eers anneal en ge-stabilize. Lemme is ge"quench" van non-magnetic af en was vir 2 x 2uur siklusse oond teen 200grade. ImageImageImageImageImage

Dirk, dit is n klomp mooi messe daar.

Lyk my die vlakvarke het jy nou so uitgeskiet dat jy skoon tyd het vir mes maak.

Groete daar by die huis.
Andre

Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh » Wed Feb 05, 2020 6:19 pm

Andre308 wrote:
Dirk, dit is n klomp mooi messe daar.

Lyk my die vlakvarke het jy nou so uitgeskiet dat jy skoon tyd het vir mes maak.

Groete daar by die huis.
Andre
Hahaha, ja hulle is baie skaars en nog meer sku!

Hier oor die droogste maande van verlede jaar was dit so lelik in die veld ek het maar bietjie meer tyd in die werkwinkel spandeer...

Last edited by Dirkvh on Mon Mar 16, 2020 7:13 pm, edited 1 time in total.

ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb » Sat Feb 08, 2020 11:10 am

Pragtige nesse Dirk

Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh » Mon Feb 10, 2020 4:08 pm

ruaanb wrote:Pragtige nesse Dirk
Baie dankie Ruaan, aanhouer wen en ek sal eendag hopelik baie beter word met die stokperdjie!

Hier is iets anders wat ek probeer het met koedoe horing. Die "angles" tussen brass en vlakvark en vlakvark en horing het my omtrent besig gehou, en dan natuurlik om die bolster mooi te laat pas is ook 'n uur of twee se werk gewees...

Baie goeie forum vriend het met die naam "Viking Utility" vorendag gekom en ek dink dit is gepas.

Ek is nogals in my skik dat die onderste lyn vanaf snykant na onderkant van horing so mooi vloei, happy accident! ImageImageImage

Xplicitly
Full Member
Full Member

Post by Xplicitly » Mon Feb 24, 2020 8:54 am

Ek het by een van ons forum lede so paar stukkies laminate off-cuts gekry wat ek mee begin speel het.

Hierdie sal dalk mooi werk vir iemand met 'n Forest Camo kolf.

Lem is N690 en Bolsters is 304 SS.
20200224_071732.jpg
20200224_071626.jpg
Sent from my SM-G965F using Tapatalk

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22LR CBC, .375 Ruger Howa, 7mm Rem. Mag. Steyr Mannlicher

Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel » Mon Feb 24, 2020 5:17 pm

Interessante ontwerp en uitstekende vakmanskap so op die oog af. Ek hou baie daarvan.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter

Xplicitly
Full Member
Full Member

Post by Xplicitly » Mon Feb 24, 2020 5:47 pm

Johan Nel wrote:Interessante ontwerp en uitstekende vakmanskap so op die oog af. Ek hou baie daarvan.
Ek het bietjie rondgespeel en ek moet erken ek hou nogal van dienlem vorm.
20200224_071708.jpg
Sent from my SM-G965F using Tapatalk

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22LR CBC, .375 Ruger Howa, 7mm Rem. Mag. Steyr Mannlicher

Alwyn
Hero Member
Hero Member

Post by Alwyn » Mon Feb 24, 2020 9:02 pm

Askari wrote:
Tue Jan 07, 2020 8:53 am
My eerste canister canister damascus poging. 7mm ball bearings en 01 staal poeier.
Naand Askari

as ek mag vra waar het jy die O1 poeier gekry?

Groete
Alwyn

Blink Stefaans
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blink Stefaans » Fri Mar 13, 2020 6:53 am

As die krag nie na loadshedding aankom nie dan werk jy maar met gas.
Die is die 2de keer wat ek n stuk warm staal met n hammer bykom. Nog baie om te leer
Baie foute, maar hys hard en reguit
Forged https://imgur.com/a/NzewX4F
Brno 223 Ackley Improved
Brno 8mm-06
Glock19 G5

Askari
Hero Member
Hero Member

Post by Askari » Mon Mar 16, 2020 2:47 pm

Alwyn wrote:
Mon Feb 24, 2020 9:02 pm
Askari wrote:
Tue Jan 07, 2020 8:53 am
My eerste canister canister damascus poging. 7mm ball bearings en 01 staal poeier.
Naand Askari

as ek mag vra waar het jy die O1 poeier gekry?

Groete
Alwyn
PM gestuur
Gooi lood!!!!

Blink Stefaans
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blink Stefaans » Thu Mar 19, 2020 2:16 pm

Eerste lem wat ek geforge het....laas Julie geslaan en die naweek eers n hef gekry.
5160 staal
Vlakvark tand finger guard
0.2mm brass spacer
Hardekool hef.
Die hef moet net mooi glad geskuur word en dan bietjie tru-oil kry dan is hy reg vir die bos.
Eerste hidden tang mes en eerste finger guard wat ek probeer maak.
Trots op die een
https://i.imgur.com/FnYXWO0.jpg
https://i.imgur.com/OXOjwON.jpg
https://i.imgur.com/WjrrZkw.jpg
Brno 223 Ackley Improved
Brno 8mm-06
Glock19 G5

Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel » Thu Mar 19, 2020 6:49 pm

Heel netjies Stefaans.
Dit lyk nie of jy die hef gespin het nie. Is dit net ingeplak?
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter

Blink Stefaans
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blink Stefaans » Thu Mar 19, 2020 7:14 pm

Johan Nel wrote:
Thu Mar 19, 2020 6:49 pm
Heel netjies Stefaans.
Dit lyk nie of jy die hef gespin het nie. Is dit net ingeplak?
Dankie Johan.
Ja ek het nie n pen ingesit nie, net geplak. Ek het eers n klomp klein gattjies skuins binne die groot gat waar die stert moet ingaan geboor om meer plek te maak vir die epoxy om te kan vat. Die stert gaan baie styf in die gat. Het elke paar mm n keup in die stert gesny om nog meer oppervlak te kry. Het ook die stert baie grof geskuur.
Hopelik hou die outjie. Hy behoort nie te jard te werk nie, moet net n paar kele af sny
Brno 223 Ackley Improved
Brno 8mm-06
Glock19 G5

Post Reply

Return to “Algemeen/General”