Net 'n vraag
Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is. Wat beteken hierdie term? Dit is 'n paar keer genoem.
Sommer net vir die interessantheid...
Hein
High callibre?
- Hein M.
- Hero Member

High callibre?
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
- G-force
- Hero Member

Re: High callibre?
Dit gaan net oor mense wat nie kennis het waarvan hulle praat nie.Ons land loop oor met vooraad daarvan.Ons moet net n mark vir hulle kry dan word ons skatryk.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
-
Louis102
- Administrator

"high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?Hein M. wrote: ... Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is. Wat beteken hierdie term? ...
Goeie dade oortref goeie woorde.
- tripodmvr
- Administrator

Daar slaan jy die spyker op sy kop!!!!!!!!!!!!Louis102 wrote:"high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?Hein M. wrote: ... Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is. Wat beteken hierdie term? ...
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Louis Kriel
- Hero Member

tripodmvr wrote:Dit moes sekerlik "High Capacity" gewees het verwysende na die 30/35 rondte magasyne.Louis102 wrote:"high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?Hein M. wrote: ... Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is. Wat beteken hierdie term? ...
Daar slaan jy die spyker op sy kop!!!!!!!!!!!!
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
- Hein M.
- Hero Member

Dit bevestig ook my vermoedeDirtyOldsix wrote:tripodmvr wrote:Dit moes sekerlik "High Capacity" gewees het verwysende na die 30/35 rondte magasyne.Louis102 wrote: "high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?
Daar slaan jy die spyker op sy kop!!!!!!!!!!!!
Ai!
Mooiloop!
Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
-
Danie Lombard .243
Louis, daar slaan jy die spyker op die kop met jy verduideliking.
Ek het al vele kere gehoor dat die algemene publiek glo dat 'n AK47 oor tower kragte beskik en vreeslik erg woes is en AS jy deur een van die goed getref is jy instukke bars en ontplof. Kan jy nou meer, klink vir my na die regte jak jag kettie as ek na die kommentaar luister.
Mense wat niks van alles weet , weet alles van niks.
Ek het al vele kere gehoor dat die algemene publiek glo dat 'n AK47 oor tower kragte beskik en vreeslik erg woes is en AS jy deur een van die goed getref is jy instukke bars en ontplof. Kan jy nou meer, klink vir my na die regte jak jag kettie as ek na die kommentaar luister.
Mense wat niks van alles weet , weet alles van niks.
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Danie .243 wrote: Mense wat niks van alles weet , weet alles van niks.
- PRIVATE RYAN
- Hero Member

High powered is alle moderne
jaggewere behalwe die .308
:koes:
jaggewere behalwe die .308