High callibre?

Post Reply
Hein M.
Hero Member
Hero Member

High callibre?

Post by Hein M. »

Net 'n vraag

Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is.  Wat beteken hierdie term?  Dit is 'n paar keer genoem.

Sommer net vir die interessantheid...

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
G-force
Hero Member
Hero Member

Re: High callibre?

Post by G-force »

Dit gaan net oor mense wat nie kennis het waarvan hulle praat nie.Ons land loop oor met vooraad daarvan.Ons moet net n mark vir hulle kry dan word ons skatryk.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Hein M. wrote: ... Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is.  Wat beteken hierdie term? ...
"high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?
Goeie dade oortref goeie woorde.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Louis102 wrote:
Hein M. wrote: ... Ek hoor gisteraand op die nuus dar die polisie praat van "high callibre" firearms, like the R5 - wat tydens 'n rooftog gebruik is.  Wat beteken hierdie term? ...
"high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?

Daar slaan jy die spyker op sy kop!!!!!!!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

tripodmvr wrote:
Louis102 wrote:

Dit moes sekerlik "High Capacity" gewees het verwysende na die 30/35 rondte magasyne.

Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

DirtyOldsix wrote:
tripodmvr wrote:
Louis102 wrote: "high caliber" is seker kort vir "Weapon for purpose of hi-jacking innocent victoms and robbing ATM's - supplied to criminals by the police"?

Dit moes sekerlik "High Capacity" gewees het verwysende na die 30/35 rondte magasyne.

Dit bevestig ook my vermoede ;D  Die leke het seker "high capacity" firearms bedoel :D

Ai!

Mooiloop!

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Danie Lombard .243

Post by Danie Lombard .243 »

Louis,  daar slaan jy die spyker op die kop met jy verduideliking.

Ek het al vele kere gehoor dat die algemene publiek glo dat 'n AK47 oor tower kragte beskik en vreeslik erg woes is en AS jy deur een van die goed getref is jy instukke bars en ontplof. Kan jy nou meer, klink vir my na die regte jak jag kettie as ek na die kommentaar luister.

Mense wat niks van alles weet ,  weet alles van niks. 
.::Alwyn-U::.
Hero Member
Hero Member

Post by .::Alwyn-U::. »

Danie .243 wrote: Mense wat niks van alles weet ,  weet alles van niks. 
;D ;D
PRIVATE RYAN
Hero Member
Hero Member

Post by PRIVATE RYAN »

High powered is alle moderne
jaggewere behalwe die .308  :police: :koes:
Post Reply