kruishaar probleem
-
johans
- Hero Member

kruishaar probleem
manne ekt laasweek die nuwe Rudolph 5-25x50 t3 scope gekoop.
ekt my geweer waterpas laat le en die waterpas ook op die boonste turret gesit om te verseker die scope le ook level.toe ek egter deur die scope kyk sien ek sommer hoe die hele kruishaar na links le.
ekt die scope seker 10keer af en op gehad maar dit bly so.as ek die scope aleen waterpas op n tafel sit is hy so raps beter maar hy le nogsteeds links.
die vertikale been wat afkom na die slot toe kan jy sien line nie op met die slot nie,hy gaan regs verby.
al waneer hy reg lyk is waneer jy die geweer in jou skouer sit.
ek en my swaer het die scopes saam gekoop en dieselfde ringe ook.
nou wil ek net weet is ek net stupid datb ek iets verkeerd doen of het iemand dit ook al ondervind
ekt my geweer waterpas laat le en die waterpas ook op die boonste turret gesit om te verseker die scope le ook level.toe ek egter deur die scope kyk sien ek sommer hoe die hele kruishaar na links le.
ekt die scope seker 10keer af en op gehad maar dit bly so.as ek die scope aleen waterpas op n tafel sit is hy so raps beter maar hy le nogsteeds links.
die vertikale been wat afkom na die slot toe kan jy sien line nie op met die slot nie,hy gaan regs verby.
al waneer hy reg lyk is waneer jy die geweer in jou skouer sit.
ek en my swaer het die scopes saam gekoop en dieselfde ringe ook.
nou wil ek net weet is ek net stupid datb ek iets verkeerd doen of het iemand dit ook al ondervind
.22 mauser,223,22-250,12 boor,12boor pomp,cz9mm,glock19,.22magnum
-
Malan123
- Hero Member

Re: kruishaar probleem
Stuur hom one shot terug!
-
johans
- Hero Member

maar kan altwee wat saam gekoop is dieselfde probleem he?
-
Malan123
- Hero Member

As jou roer level is en jou scope is level moet die kruishaar level wees. Kon dalk batch wees met swak quality control?
-
Apie
- Hero Member

kruishaar probleem
Ek het nog geen scope gesien(NF, Delta, Leupold, Sightron) wat se turret se bokant presies haaks is net die kruishaar nie.
Die plat kant onder die turrets is gewoonlik 90 grade met kruishaar.
Level jou geweer en skiet ‘n chalklyn waterpas teen ‘n muur en level so jou scope se kruishaar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Level jou geweer en skiet ‘n chalklyn waterpas teen ‘n muur en level so jou scope se kruishaar.
- ruaanb
- Hero Member

Net soos Apie seg.
-
Malan123
- Hero Member

Dit sal my kwai irriteer as my scope erg skeef sit om 'n kruishaar op te lyn. My een vortex het dit gedoen. Terug gestuur en hulle het nuwe een vir my gestuur
-
Wouter Roets
- Administrator

Gebeur as n mens maar so bietjie skeel is...Apie wrote: Thu Dec 05, 2019 7:41 am Ek het nog geen scope gesien(NF, Delta, Leupold, Sightron) wat se turret se bokant presies haaks is net die kruishaar nie.
-
knipmes
- Hero Member

Lekker gelag vir die "skeel" As dit so is hoe korrel n man op n bok?
- tripodmvr
- Administrator

Kyk met altwee oë deur die teleskoop !!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Die man is klaar skeel. Wil jy hom nou tonnel-visie ook gee?
Ek stem 100% saam met die idee om die kruishaar se vertikale been met 'n loodlyn te kontroleer. 'n Mens se idee van wat waterpas is, is direk eweredig aan die naaste horisontale vlak. Enige bouer wat vloervlakke of plaffonne moet "uitsit" sal dit kan beaam.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- tripodmvr
- Administrator

'n Skietlood was die ou landmeters se beste vriend. Maklik om te dra en maklik om te gebruik. Hang net 'n gewig aan 'n lyn en maak hom vas sodat die gewig kan hang. Kry nou geweer waterpas met gewone waterpas en klamp hom sodat jy die skietlood in die teleskoop kan sien. Draai nou die teleskoop totdat die kruis parallel aan die skietlood is en maak vas.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Malan123
- Hero Member

Johan hierdie manne weet baie meer as ek. Soos ek jou 1ste post verstaan het sit daai kruishaar kwai skeef? As jy hom dus oplyn soos hierbo voorgestel en die boonste turret sit nie so skeef dat hy pla nie sou ek nie geworry het nie. My persoonlike opinie: ek koop iets sodat hy moet reg werk maar ook reg lyk. As hy nie op die oog vir my mooi lyk nie stuur ek iets baie vinnig terug
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Verskoon die hijack, maar met die skeel opmerkings moet ek dit deel:
Ek het 'n skeel swaer gehad wat met my suster getroud was. Die ou was van alle dinge 'n tweedehandse motor verkoopsman.
Hoe koop jy 'n tweedehandse voertuig by 'n ou wat jou nie eens in die oë kan kyk nie?
Ek het 'n skeel swaer gehad wat met my suster getroud was. Die ou was van alle dinge 'n tweedehandse motor verkoopsman.
Hoe koop jy 'n tweedehandse voertuig by 'n ou wat jou nie eens in die oë kan kyk nie?
-
johans
- Hero Member

manne dis nie of ek twyfel die ding is skeef of dat dit jou oog kan wees wat met jou truuks maak nie.die ding is heel skeef.as die wind net wil kans gee sal ek gaan skiet en kyk wat maak hy.
as ek kon fotos plaas het ek hulle hier opgesit
rudolph het darm reeds gese ek moet hom terugstuur so hulle het darm nie stories nie
as ek kon fotos plaas het ek hulle hier opgesit
rudolph het darm reeds gese ek moet hom terugstuur so hulle het darm nie stories nie
-
johans
- Hero Member

maar dankie,ek gaan die skietlood hang en daai toets doen,ek weet nou al as ek dan die waterpas op die turret sit gaan die turret weer uit wees