Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lank terug het een van my Bi-pod pote ook so gemaak na n week in die kalahari sand.
Ek het hom behoorlik met 'n Wap gespuit, en toe met 'n air comp uitgeblaas en toe spookpis gespuit vir n vale en laat staan vir so uur, en voila!
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Lank terug het een van my Bi-pod pote ook so gemaak na n week in die kalahari sand.
Ek het hom behoorlik met 'n Wap gespuit, en toe met 'n air comp uitgeblaas en toe spookpis gespuit vir n vale en laat staan vir so uur, en voila!
Ek sou eerder grafiet voorstel nadat dit deeglik skoongemaak is/ uitgeblaas is.
Enige vloeibare middel gaan stof aantrek en binnekort gaan jy sit met dieselfde probleem.
heywillie wrote:Jy moet mooi praat en blomme en chocolates koop... dit werk gewoonlik by die huis
Willie, ek kyk heeldag al na die opskrif en kry net nie die moed bymekaar om Johan se draad te hijack nie! Maar ek het ook so probleem, so baie dankie ek gaan dit probeer - nie FHM se metode nie!