Knal Demper en Akkuraatheid
- Hugo
- Hero Member

Knal Demper en Akkuraatheid
Is jou knal demper veronder stel om jou te laat bont skiet?
Het die tipe knal demper 'n effek op jou akkuraatheid?
Skiet jou wapen verskillend met die KD en sonder hom?
Het die tipe knal demper 'n effek op jou akkuraatheid?
Skiet jou wapen verskillend met die KD en sonder hom?
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
- BLOK
- Hero Member

Re: Knal Demper en Akkuraatheid
Hugo
As dit n goeie knaldemper is behoort hy jou beter akuraatheid te gee, nie rerig in die opsig dat jou geweer beter skiet nie, maar jy wat die skut is agv minder skop en loopwip. Wat skootplasing van met en sonder die demper betref behoort dit te verskil, maar dit kan afhang van die tipe loop en looplengte wat jy het die rede is met die gewig voorop gaan jou loop se aksie anders wees as sonder hom.
Blok.
As dit n goeie knaldemper is behoort hy jou beter akuraatheid te gee, nie rerig in die opsig dat jou geweer beter skiet nie, maar jy wat die skut is agv minder skop en loopwip. Wat skootplasing van met en sonder die demper betref behoort dit te verskil, maar dit kan afhang van die tipe loop en looplengte wat jy het die rede is met die gewig voorop gaan jou loop se aksie anders wees as sonder hom.
Blok.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
-
300Winmag
1. Nee.
2. Ja - ek skiet beter want die geweer skop my nie so hard nie. (Meer gewig en minder wip en minder lawaai)
3. Ja - 7 duim laer met die kd op, maar op die selfde lyn.
(Dis die moeite werd!)
2. Ja - ek skiet beter want die geweer skop my nie so hard nie. (Meer gewig en minder wip en minder lawaai)
3. Ja - 7 duim laer met die kd op, maar op die selfde lyn.
(Dis die moeite werd!)
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

HUGO
n KNALDEMPER SAL JOU NIE MEER BONT LAAT SKIET NIE, NIE AS AL DIE ANDER DINGE VAN JOU ROER REG IS NIE,
INDIEN JY N LOS SKROEF OP DIE AKSIE HET , KAN DIE FOUT VERERGER MET DIE SILINCER MAAR DIE SILINVER AS SULKS KAN NIE DIE OORSAAK WEES NIE,
jY KAN DALK LAER EN HOGER OF LINGS EN REGS SKIET EN SOMS KNA JOU GROEPE KLEINER WORD EN SOMS GROTER, dAAR IS IETS SOOS LADING MET N SILINCER EN LADING DAARSONDER AS JY REGTIG WIL..
99% VAN DIE KNALDEMPERS WAT EK GESIEN EN ERVAAR HET SKUIF DIE IMPAK BESLIS MAAR NIE N VERBETERING OF VERSWAKKING IN TERME VAN AKKURAAATHEID NIE AS JY NOU 15MM MET SILINCER SKIET EN 18MM SONDER HOM NOEM EK DIT GEEN EFFEK NIE IN MY TERME.
aS JOU GEWEER SKIELIK BONT SKIET IS DAR IEWERS ANDERS FOUT EN SOOS GENOEM DALK SKROEFDRAAD, DALK PAKWERK, DALK LOS SKROEWE BV...
MAAR AS DAAR N FOUT IN DIE SILINCER IS MAG DIT OOK DIE SILINCER WEES. MAAR NIE MAKLIK NIE.
STERKTE HOOP JY KRY DIE FOUT EN GENIET JOU KNALDEMPER SOOS DIERES VAN ONS SKUUS BAIE VAN ONS.
GROETE
JACQUES
n KNALDEMPER SAL JOU NIE MEER BONT LAAT SKIET NIE, NIE AS AL DIE ANDER DINGE VAN JOU ROER REG IS NIE,
INDIEN JY N LOS SKROEF OP DIE AKSIE HET , KAN DIE FOUT VERERGER MET DIE SILINCER MAAR DIE SILINVER AS SULKS KAN NIE DIE OORSAAK WEES NIE,
jY KAN DALK LAER EN HOGER OF LINGS EN REGS SKIET EN SOMS KNA JOU GROEPE KLEINER WORD EN SOMS GROTER, dAAR IS IETS SOOS LADING MET N SILINCER EN LADING DAARSONDER AS JY REGTIG WIL..
99% VAN DIE KNALDEMPERS WAT EK GESIEN EN ERVAAR HET SKUIF DIE IMPAK BESLIS MAAR NIE N VERBETERING OF VERSWAKKING IN TERME VAN AKKURAAATHEID NIE AS JY NOU 15MM MET SILINCER SKIET EN 18MM SONDER HOM NOEM EK DIT GEEN EFFEK NIE IN MY TERME.
aS JOU GEWEER SKIELIK BONT SKIET IS DAR IEWERS ANDERS FOUT EN SOOS GENOEM DALK SKROEFDRAAD, DALK PAKWERK, DALK LOS SKROEWE BV...
MAAR AS DAAR N FOUT IN DIE SILINCER IS MAG DIT OOK DIE SILINCER WEES. MAAR NIE MAKLIK NIE.
STERKTE HOOP JY KRY DIE FOUT EN GENIET JOU KNALDEMPER SOOS DIERES VAN ONS SKUUS BAIE VAN ONS.
GROETE
JACQUES
Shoot straight and tell the truth!
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Lekker topic hierdie! Ek kyk nou self na 'n KD vir my .243.
Al wat my pla is, dat ek nie rerig 'n goeie rede het om een te kry nie.
Wat was julle manne se motief om een op te sit? Ek weet baie goed wat 'n KD doen soos julle hierbo gese het maar wat was jou persoonlike rede vir 'n KD.
Groete
Al wat my pla is, dat ek nie rerig 'n goeie rede het om een te kry nie.
Wat was julle manne se motief om een op te sit? Ek weet baie goed wat 'n KD doen soos julle hierbo gese het maar wat was jou persoonlike rede vir 'n KD.
Groete
- Nico Harris
- Hero Member

my rede- want ek kan! want ek wil! of net plain- sommer! het een op my 243 gesit en ek is mal daaroor! my pa sin vir sy 7x57 kom more!
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
-
300Winmag
Ek was bang die geweer skop my bang vir hom. Ek het toe die knaldemper gebruik om die
geweer gewoond te raak. Toe my ladings warmer gemaak en nou verstaan ons mekaar
mooi, met of sonder die kd.
Nadat ek gesien hoe gemaklik Blok met sy geweer met sy kd in die veld loop het ek besluit
ek gaan dit ook probeer. Dan gaan dit nog help om die wild ook nie die wereld vol te jaag
nie.
geweer gewoond te raak. Toe my ladings warmer gemaak en nou verstaan ons mekaar
mooi, met of sonder die kd.
Nadat ek gesien hoe gemaklik Blok met sy geweer met sy kd in die veld loop het ek besluit
ek gaan dit ook probeer. Dan gaan dit nog help om die wild ook nie die wereld vol te jaag
nie.
-
- Hero Member

Daai is nou 'n goeie redeHarris30-06 wrote: my rede- want ek kan! want ek wil! of net plain- sommer!
- Nico Harris
- Hero Member

Alwyn- ek het moeg geraak vir die ooms op die skiet baan wat altyd 110 vrae het as jy enige iets gebruik behalwe n plain jane jag geweer en n tasco 4x40! het op n dag besluit n verduidelik nie meer nie! as die ooms kom met hoekom dit en hoekom dat dan is my antwoord- want ek kan!!!
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
-
- Hero Member

Nico ek stem saam, haha, lag eintlik nou lekker! Dankie, goeie advies daai 
-
- Hero Member

Nico - Ek het guster aand 'n ystervarkie raak geloop, het hom met daai scope van jou lekker bekyk.. Het jy al jou nuwe een vir jou gekry?