Skietbaan vir boog
-
Toris
- Newbie

Skietbaan vir boog
More Manne
Weet enige iemand dalk van 'n skietbaan waar ek met my boog kan gan teiken skiet naby die Jhb/alberton area,ek weet daar was altyd een langs die R59 oppad meyerton toe maar dit lyk nie of hy meer da is nie?
Groete Toris
Weet enige iemand dalk van 'n skietbaan waar ek met my boog kan gan teiken skiet naby die Jhb/alberton area,ek weet daar was altyd een langs die R59 oppad meyerton toe maar dit lyk nie of hy meer da is nie?
Groete Toris
CZ 550 lux 30-06
Winchester 12gauge
Glock .45 (still in consideration)
Winchester 12gauge
- henried
- Hero Member

Re: Skietbaan vir boog
Extreme archery het al paar jaar terug toe gemaak. Ek weet Folkers hulle het 'n baan op hulle plaas, so 15km uit Alberton.
Vra hier vir meer inligting: https://www.facebook.com/groups/ArcheryCorner/
Vra hier vir meer inligting: https://www.facebook.com/groups/ArcheryCorner/
-
Toris
- Newbie

Baie dankie henried!
CZ 550 lux 30-06
Winchester 12gauge
Winchester 12gauge
- egenis
- Sr. Member

Jis die sien ek nou bietjie laat raak.Toris wrote:More Manne
Groete Toris
Ons is besig om boogbaan by Rooikraal Skietbaan op te stel - seker nog so week of wat dan sal ons aan die gang wees. Sal ook winkel op perseel hê wat die belangrikste goet sal verkoop..
https://www.google.co.za/maps/place/Ste ... AQ_BIIZzAN
-
Dimitri
- Hero Member

Toris,
I was at the Mandeville Sports Complex in Kensington JHB the other day. I noticed a number of target butts laid out neatly next to each other on what looked like it may have been a dedicated range. I have no other details but if Kensington is convenient for you then Google.
Regards
Dimitri
I was at the Mandeville Sports Complex in Kensington JHB the other day. I noticed a number of target butts laid out neatly next to each other on what looked like it may have been a dedicated range. I have no other details but if Kensington is convenient for you then Google.
Regards
Dimitri
- JTM
- Hero Member

Ek ken nie jou area nie so dalk is dit te vêr van jou af. Ons het 'n paar jaar terug daar in Cullinan/Rayton omgewing by Magnum Archery se baan ons luggeweer nationals geskiet. Baie mooi baan met 'n gewone teiken baan en daan groot 3D baan. Ook 'n lekker winkel.
Jannie Welman
- egenis
- Sr. Member

Hello
So bietjie nuus...
Die skietbaan gaan die 11de Junie 2016 oopmaak.
Vir nou sal ons net naweke oop wees Saterdae van 0900 tot 1600 en Sondae vanaf 0900 tot 1500 (maar as jy iets graag wil koop en dis na ure kan jy mos die online shop gebruik
)
Kostes: R40 per persoon wat gaan skiet
Baan: 90m, field buts, broadhead buts, elevated hide, hide
Adres: Rooikraal Shooting Range, Farm Koppieskraal 162, Heidelberg, Gauteng
So bietjie nuus...
Die skietbaan gaan die 11de Junie 2016 oopmaak.
Vir nou sal ons net naweke oop wees Saterdae van 0900 tot 1600 en Sondae vanaf 0900 tot 1500 (maar as jy iets graag wil koop en dis na ure kan jy mos die online shop gebruik
Kostes: R40 per persoon wat gaan skiet
Baan: 90m, field buts, broadhead buts, elevated hide, hide
Adres: Rooikraal Shooting Range, Farm Koppieskraal 162, Heidelberg, Gauteng
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- VdWalt
- Hero Member

Ai tog!! Verkeerde kant van die dorp!!!
- egenis
- Sr. Member

Nee man! Pak 'n mandjie en gas braai en maak dit dag trippie!VdWalt wrote:Ai tog!! Verkeerde kant van die dorp!!!
-
Melckman
- Jr. Member

Manne
Die draad is nou redelik oud, maar ek sal graag weer die vloer wil oopmaak vir voorstelle vir goeie boog skietbane in Johannesburg.
Ek sien uit daarna om van julle te hoor.
Die draad is nou redelik oud, maar ek sal graag weer die vloer wil oopmaak vir voorstelle vir goeie boog skietbane in Johannesburg.
Ek sien uit daarna om van julle te hoor.
- SeanNel
- Newbie

-
Melckman
- Jr. Member

Ek het...soort van. Rooikraal het ‘n redelike lekker baan, dis net ver en hulle is bietjie aan die duur kant. Ek doen nou maar moeite om Archers Edge toe te ry in Moreletapark.
-
Harambe
- Hero Member

-
Beer (Christo)
- Hero Member

So terloops, is daar enige regulasies wat bepaal dat jy nie jou boog in jou erf in die dorp kan skiet nie...
Ek het onlangs 'n boog persent gekry en will begin oefen.....
-
Harambe
- Hero Member

Dit hang van die munisipale regulasies af. Bv. in Kaapstad mag jy boogskiet op jou erf, maar jy mag nie oor 'n openbare pad skiet nie.Beer (Christo) wrote:So terloops, is daar enige regulasies wat bepaal dat jy nie jou boog in jou erf in die dorp kan skiet nie...
Of so iets
-
Beer (Christo)
- Hero Member

Jammer ek hi-jack - maar waar sal ek begin soek vir sulke regulasie - net ingeval een van die bure dalk 'n probleempie hetHarambe wrote:Dit hang van die munisipale regulasies af. Bv. in Kaapstad mag jy boogskiet op jou erf, maar jy mag nie oor 'n openbare pad skiet nie.Beer (Christo) wrote:So terloops, is daar enige regulasies wat bepaal dat jy nie jou boog in jou erf in die dorp kan skiet nie...
-
Harambe
- Hero Member

probeer hierdie. Dis nou die skakel vir Kaapstad, maar as jy rondkliek behoort jy op jou munisipaliteit af te kom: https://openbylaws.org.za/za-cpt/act/by ... nuisances/Beer (Christo) wrote:Jammer ek hi-jack - maar waar sal ek begin soek vir sulke regulasie - net ingeval een van die bure dalk 'n probleempie hetHarambe wrote:Dit hang van die munisipale regulasies af. Bv. in Kaapstad mag jy boogskiet op jou erf, maar jy mag nie oor 'n openbare pad skiet nie.Beer (Christo) wrote:So terloops, is daar enige regulasies wat bepaal dat jy nie jou boog in jou erf in die dorp kan skiet nie...
Of so iets
-
Harambe
- Hero Member

-
Beer (Christo)
- Hero Member

Dankie
-
Harambe
- Hero Member

Ek moet eintlik vir jou dankie se want ek het nooit geweet daardie webtuiste bestaan nie!
Of so iets
- SeanNel
- Newbie

Laat my asb weet as julle nog ranges kry wat jag en competitive boogskiet diens... ons probeer die databasis vir die boogjagters opbou
http://bowhunterscorner.com/business-di ... ry-ranges/
http://bowhunterscorner.com/business-di ... ry-ranges/
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Find my articles on http://www.bowhunterscorner.com