Wat bokke kan sien

Post Reply
Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Wat bokke kan sien

Post by Jackalsniper »

Ek deel hierdie link van n artikel oor wat bokke kan sien en dit geld dalk vir ander diere ook. Dit se net weer vir my hoe maklik n dier n wit bakkie gewaar...

http://www.outdoorlife.com/blogs/big-bu ... SOC&dom=fb

Die manne met die blou camo gaan seker stry? >:+
Viking
Hero Member
Hero Member

Re: Wat bokke kan sien

Post by Viking »

Jackalsniper,

Ek lees hier die amerikaners se bokke kan dalk blou waarneem....maar uit eie ondervinding sal ek dit nie toegee vir ons karoo bokke nie!

Jare gelede het ek al waargeneem, soos menige jagter kan getuig, dat die springbokke en kudus dikwels die aanjaers (in blou overalls) amper plat hardloop voor hulle die aanjaer werklik "sien"

Ek was baie lief om met 'n jean en vloot hemp te jag totdat ek begin besef het die wasmiddel wat my vrou gebruik laat die klere krimp >:D Menige bok het soms binne 60m van my af kom staan vir 'n doodskoot.

My seun, wat ook met 'n vloothemp jag, het in Swartwater teen 'n hekpaal gesit en 'n kudu koei het van agter af deur die oop hek geloop sonder om hom te gewaar. Sy het nie geweet wat haar tref toe sy neerslaan nie!

As jy stil sit en goed versteek is werk blou klere net so goed soos enige camo - dis my 2c
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
THOMAST
Hero Member
Hero Member

Post by THOMAST »

Viking wrote: As jy stil sit en goed versteek is werk blou klere net so goed soos enige camo - dis my 2c
Daar word die spyker met die regte hamer ingeslaan!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

THOMAST wrote:
Viking wrote: As jy stil sit en goed versteek is werk blou klere net so goed soos enige camo - dis my 2c
Stem!!!
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ek jag in my blou camo - al werk dit nie om my te laat wegsmelt in die bos nie, sal ek hopelik nie sommer raakgeskiet word nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

tripodmvr wrote:Ek jag in my blou camo - al werk dit nie om my te laat wegsmelt in die bos nie, sal ek hopelik nie sommer raakgeskiet word nie.
Is daar dan nie "some method in the madness" van die ouens oorsee wat in die bosse met rooi klere jag nie?
Mellies
Hero Member
Hero Member

Post by Mellies »

PWV wrote:
THOMAST wrote:
Stem!!!
Oom PWV vind seker vooraf uit watter kleur die jagbakkie is om met die 'omgewing' te blend? ++>:

Met n vleisie...
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Mellies, bokke is nie bang vir bakkies nie. Wel vir die ou op die bakkie. Daarom trek ek camo aan! >:+
Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking »

Pieter is dit WIT camo om by die bakkie te pas? >:+
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
Post Reply