Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wilhelimoes wrote:Ekt n vraag, eks mal oor die kort loop van die howa. Ek self wil dit doen maar hoe weet jy dat jou wapen nog akkuraat gaan wees? En hoe beinvloed dt jou spoed op di patroon?
Akkuraatheid bly steeds dieselfde as voor die verkorting.
Die loop lengte het absoluut GEEN impak op die spoed van die patroon nie, maar die koeel is wel bietjie stadiger.
Dit wil my voorkom of die 155gr Nosler CC so teen 2 500-2550fps die loop verlaat.
Wilhelimoes wrote:Ekt n vraag, eks mal oor die kort loop van die howa. Ek self wil dit doen maar hoe weet jy dat jou wapen nog akkuraat gaan wees? En hoe beinvloed dt jou spoed op di patroon?
Ek het dan die spoed potensiaal in my post gewys? Ek sou nie noodwendig na die swaerder koele kyk nie. In die orde 150-165 behoort goed te werk in die buksie.
Korter lope is meer rigied en soms meer konstant akkuraat as langer lope. Hoe korter die loop hoe nader kom die akkurate nodes ook aan mekaar - min dryfmiddel verandering bring jou gouer op die volgende node.
Naand Oom,
Wat kan ons verwag uit n 16,5" loop met 175gr nosler custom comps? En watse kruit sal oom voorstel, 355?