Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spuit hom mildelik met iets soos carberatur (spelling) cleaner, of spanjaard brake cleaner, laat hy mooi afdroog, olie effentjies, en jy's gewax.......
Stem saam met Francois, Ek gebruik Carb cleaner en spuit hom dan skoon met die kompressor.
In die weermag het ons die R4's met preen gespuit en hom dan gevat vir 'n warm stort. Jy moet net vinnig wees met die olie, anders IS daar m?re roes en dan tjop jy weer 6/0 af!
SJ, ek weet nie of jy die truuk ken nie, maar maak jou RSA aksie se slot toe, sit nou die safety aan en maak hum oop. Die slagpen is nou ge lock in die gespande posisie en jy kan hum uithaal sonder om teen die spring te baklei. As jy klaar skoongemaak het sit jy hom weer terug, maak die slot toe en haal die safety af.
Easy as pie!
vtsktvs, ek meng 50/50 Wynns charge en automatiese ratkas olie om die bewegende dele mee te smeer. Dit werk wonderlik vir die doel, maar jy gaan nie veel skoonmaak daarmee nie.
BS
Baie dankie ek waardeer die vinnige hulp en reaksie. Ek het die ou sommer met Trisol se heavy duty degreaser gespuit en geolie. Hy werk sommer weer spiekeries.
baboonstalker wrote:
SJ, ek weet nie of jy die truuk ken nie, maar maak jou RSA aksie se slot toe, sit nou die safety aan en maak hum oop. Die slagpen is nou ge lock in die gespande posisie en jy kan hum uithaal sonder om teen die spring te baklei. As jy klaar skoongemaak het sit jy hom weer terug, maak die slot toe en haal die safety af.
Easy as pie!
BS
Ek het noudiedag ook uitgevind by Jacques Obermeyer. Man daai triek werk goed! Ek het gedoen met daai wa van my. Ek dink in die 30 jaar onder die vorige eienaar was daai slot nooit oopgemaak gewees nie. Ek kon teerpale behandel het ! dis 'n wonder dat ek nog nooit misfire gehad het nie.
Weet iemand dalk hoe om Tikka se slot oop te maak?