Doppe sit vas
- Rooster1089
- Full Member

Doppe sit vas
Hallo julle,
Ek skiet met .270 howa, met 150gr bruin boksie PMP.
So skiet ek al vir seker 2 jaar met geen probleem.
Die naweek sit daar 3 keer doppe vas?
Is dit maar die "batch" wat ek gekoop het of wat kan die fout wees?
Dankie
Ek skiet met .270 howa, met 150gr bruin boksie PMP.
So skiet ek al vir seker 2 jaar met geen probleem.
Die naweek sit daar 3 keer doppe vas?
Is dit maar die "batch" wat ek gekoop het of wat kan die fout wees?
Dankie
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
-
Jean Marais
- Hero Member

Re: Doppe sit vas
Moet jy met behulp van gereedskap die doppe uit die kamer verwyder, of kom hulle bloot net baie moeilik uit?
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
- Rooster1089
- Full Member

eers bietjie gesukkel, toe spuit ek bietjie olie in en wag maar so minuut, daarna toe val dit amper van self uit.
Ek het net die cleaning rod in gedruk en net saggies gestoot, toe val die doppies uit.
Ek het net die cleaning rod in gedruk en net saggies gestoot, toe val die doppies uit.
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
-
Jean Marais
- Hero Member

Kyk of die extractor nie dalk 'n probleem is nie. Gryp hy die doppie mooi vas of nie. Roes in die kamer kan ook 'n probleem veroorsaak. As jy die wapen met Forester bore Foam skoonmaak, veroorsaak dit so 'n nare taaiheid wat dalk 'n oorsaak kan wees. Werk maar deur al die moontlikhede en elemineer die nie-skuldiges
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
Jean Marais (Centurion)
- LoveHenties
- Sr. Member

Hoe lank gelede het jy geskiet?
'n Vriend van my het baba in die huis gekry. Baba het gesukkel met kroep en kry toe 'n humidifier, staan langs die kluis... Nie gejag vir 'n jaar daarna nie, en toe hy weer begin skiet, sit daardie doppe erg vas. Bietjie roes in die kamer.
Na polish weer beter. Amper duur les geleer!
'n Vriend van my het baba in die huis gekry. Baba het gesukkel met kroep en kry toe 'n humidifier, staan langs die kluis... Nie gejag vir 'n jaar daarna nie, en toe hy weer begin skiet, sit daardie doppe erg vas. Bietjie roes in die kamer.
Na polish weer beter. Amper duur les geleer!
BRNO ZKK-600 .30-06
Sako Vixen .222
CBC .410 Pompie
CBC 12Br Pomp
Sako Vixen .222
CBC .410 Pompie
CBC 12Br Pomp
- Jake1
- Hero Member

Ek sê ook roes in die kamer.... vat n flitsie en kyk, selle probleem gehad.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
-
Carl
- Hero Member

Rooster, die kamer moet 100% skoon en droog wees. Moenie olie of ander goed daar binne los nie. Gebruik "Carbon remover" ek spuit die tipe wat vir motors bedoel is en maak goed skoon met 'n mop. Indien daar roes is moet dit met olie ek ligte borsel verwyder word. Verwyder dan olie.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
-
JR68
- Jr. Member

Dieselfde probleem gehad.Kamer ordentlik skoongemaak en probleem is weg.
- Barry Loock
- Full Member

Oppervlakte roes in die kamer
Aim small, hit big.
Aim small, hit big.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

My Howa 243 Is by Gerrie Coetzee in Bloem oor die selle probleem.
Sterkte
Sterkte
- Rooster1089
- Full Member

Baie Dankie julle.
Ek sal vanaand bietjie kyk na hoe die kamer lyk, ek dink dalk 'n bietjie roes kan die oorsaak wees.
Ek gaan hom mooi skoon maak en droog maak en dan kyk wat maak hy.
Ek sal vanaand bietjie kyk na hoe die kamer lyk, ek dink dalk 'n bietjie roes kan die oorsaak wees.
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
- Dawid S
- Newbie

Kenners se of ek verkeerd is:
Saag 'n gleuf oor die punt van 'n "dellstick" ronde hout, sit dan 'n skoon maak lappie in die gleuf met Brasso op .
Sit dan die dellstick na dat jy dit af gesaag het (sowat 200mm lank) in jou boor en poleer so die kamer van die geweer.
Ek het die problem gehad met12br haelgeweer.
Saag 'n gleuf oor die punt van 'n "dellstick" ronde hout, sit dan 'n skoon maak lappie in die gleuf met Brasso op .
Sit dan die dellstick na dat jy dit af gesaag het (sowat 200mm lank) in jou boor en poleer so die kamer van die geweer.
Ek het die problem gehad met12br haelgeweer.
Last edited by Dawid S on Wed Jun 22, 2016 2:33 am, edited 1 time in total.
- Jake1
- Hero Member

Jy gaan nie noodwendig iets noemenswaardig sien nie, maar maak hom behoorlik skoon ek het myne baie liggies later met staalwol ook gevryf en toe eers was my probleem opgelos. Of vat Dawid hierbo se raad ook.Rooster1089 wrote:Baie Dankie julle.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- 243Songdaug
- Hero Member

Het eergister met 'n 270 Musgrave geskiet - kan jou dit sê, die nuwe bruin boksie, wat Saterdag gekoop is, se patrone skop baie meer geniepsig as die bruinboksies se patrone wat al 6 jaar terug gekoop is wat vir my daarop dui dat die lading aangepas is.