Selfgeprakseerde "Camo"net vir my bakkie

Post Reply
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Selfgeprakseerde "Camo"net vir my bakkie

Post by Stefan764 »

Naand maters

Ekt gister die stuk net by n vriend gekry.

Image

N tapetjie, stukkie wit vetkryt, n sker en 100 cable ties later.....

Image

En toe lyk die outjie so.... More gaan ek nou van die orige skadunet vat, in repies sny en aan die net vasmaak, net so vir daai "blare" effek....

Image

Die net pas gemaklik oor, is lig en vou klein op. Een ou kan hom aleen oor die bakkie trek en hy pas mooi en presies.

Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Flip Fouche
Hero Member
Hero Member

Re: Selfgeprakseerde "Camo"net vir my bakkie

Post by Flip Fouche »

Mooi man dit kan dalk werk.

Groete

Flip
.22 K Hornet Anchuts
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
Chris101
Sr. Member
Sr. Member

Post by Chris101 »

Oppas net vir skadu net dit blink van ver in die nag.
Knou die gediertes AF.
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Chris101 wrote: Oppas net vir skadu net dit blink van ver in die nag.
ja dis wat ek ook gesien het, dit is asof hy so n glans het, staan soos n seer oog uit. onthou dat camovleering die breek van lyne is, jou plan sal goed werk . ek dink net nog iets om die buite lyne te breek. ek dink jy moet miskien n klein stukkie swart net koop en dit ook in stukkies sny soos jy met die oortoligge groen net wil maak. meng die swart stukkies met die groen stukkies en jy behoort reg te wees. laat weet ons wat is jou sukses en stuur fotos van die finale produk. geniet
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
CHRIS
Sr. Member
Sr. Member

Post by CHRIS »

stefan

ek gebruik skadunet, sorg net dat jou bakkie skoon is voor jy gaan skiet, ek het 1 keer met bakkie wat vol modder gaan skiet en die skadunet krap dan net te lekker. kyk ook 1 kant van net blink minder ,

as jy ry en dit is bebos moet jy maar net oprol.

grote Chris
afriventure
Full Member
Full Member

Post by afriventure »

Stef
Ek wonder wat jou bure gedink het toe hulle die praksering oor jou bakkie gesien het :o

Johan
Kap hom Kwagga!!
.22lr, 22-250, 243 win., 270 win, 30-06 x3, 300 win mag, 338 win, 375 H&H,
458 win, 458 Lott, 12 Br Haelgew x 3, 410 Dubbel, 9 mm, .38 sp
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Hallo Manne en al die Chrisse!!  ;D

Ek hoor wat julle se itv die "blink" van n skadunet. Die vraag is, is dit beter om met die "blink" van die net oor die bakkie te sit, of die blink van die verf van die bakkie se bakwerk?

As ek my eie vraag so half kan beantwoord, en by James aansluit, moet ek maar die "blare" ding doen. Eks net nie seker hoe om dit te doen nie. Het so stuk of 4 verskillende "blommetjies" try vou, gewone reguit stukkies net gesny en dies meer, maar ek kom nie op n lekker ontwerp uit nie.

Sal hom mar so moet loop toets en kyk hoe maak die jakkies.

Johan. Hehe, ja ek moes mar mooi verduidelik hoekom ek so "skelm" raak en my bakkie wil wegsteek, mar die bure het dam gou gesnap wat aangaan. Veral toe ek hulle vertel jakkalse vreet 1.3Biljoen Rand se skape n jaar op en dus gan hulle naand R200p/kg vir tjops moet betaal. Algemene reaksie van bure was toe: Skiet die goed vrek man!!

Groete
Stef
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Stefan, as dit nie was dat ek so gatvol is vir fotobucket nie, dan sou ek vir jou foto's gewys het van my cammo net. dit is sommer hierdie gooingsak materiaal. ek sien dit word ook hesian genoem. ek het 2 gekoop(het 1 gehad) toe koop ek swart geel rooi bruin en groen spuitverf en "cammo" toe die 3 nette. dit werk soos n bom. sal maar n later n foto plaas. ek doen dit omdat ek baie in die dag skiet. maar n  vriend van my se hy  skiet eerder met skadunet as met niks, en hy skiet baie meeer as ek.
Chris101
Sr. Member
Sr. Member

Post by Chris101 »

764

Vat daai net dan werk jy net bietjie met hom vryf hom loop oor hom
sleep hpm in die grond ry oor hom dan verloor hy si glans
Hessian going sak werk baie beter. Chris101
Knou die gediertes AF.
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Stefan

Ek dink jou bure het aan die begin seker gedink jy is daai man met die camo op gister se SONDAG koerant. Het jy nie dalk opgelet dat nasionale intellegensie gereeld by jou verby ry nie. ;D ;D ;D.

Daai plan van jou lyk baie nekies, sal dit nie werk om sommer op die net met matt spiutverf kolle en strepe op te spuit nie. dit behoort mos ook van die blink ontsla te raak.

Blok.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Blok, ek bly soos die kraai vlieg 6km van Nasionale Intelegensie se Hoofkantoor (Die Plaas) af! Jy moet nie spot nie maat, netnou kom sluit hulle my op! Die ding van die spuitverf, hy gan nie klou aan die plastiek van die skadunet nie, hy gaan verseker afskilfer...

Chris, ek gaan verseker die ding bietjie moet verrineweer om sy glans weg te kry. Ek glo so paar draaie op n grondpag met die net aan die haak gan die ding redelik doen. Die projek was meer uit verveeldgeid gedoen. Ek het die skadunet persent gekry toe dag ek ek try maar. Die hele kontrepsie kos my R25 se cable ties...

Die paar jakkalse wat ek in my kort loopbaantjie geroep het het ook nog nie werklik gehuiwer om in te kom nie en dit was sonder enige kamoeflering. Ek moet se die bakkie se kleur is dam ook so "half" reg. Bruin/goud. En ook, die roeper is by my op die bakkie (of fluitjie) en kon nie sien dat jak afgeskrik word nie.

Manne, moet net uitlig, ek praat met min ondervinding onder my belt. En die jakke wat ons hier by ons (Schewizer, Vryburg, Setlagole, Mafikeng) omdop is ook glad nie so uitgeslape soos by julle manne opi skaapplase en ini vlaktewereld nie. Gewoonlik as ons Jakkalse om dai laaste vaalbos kom het hy in elkgeval nie baie tyd vir bakkie beskou nie, sy doppie reeds geklink... Ek wil dit nou maar net reg beginne doen, net vir AS dai een ou skelm tefie een aand saam my opi Drifter wil ry...  ;)

Groetnis en baie dankie vir die raad...

Stef
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Stefan

Jy is reg meeste van daai manne is nog heel onnosel. Ek was die naweek weer Vryburg toe en moet se soos die gras nou staan al waneer hulle die bakkie gaan sien is daai slag wat hulle deur die lang gras aankom en aan hom vas hardloop.

Blok.

"SPEED KILLS"
Pieter
Sr. Member
Sr. Member

Post by Pieter »

Stefan

Ek het ook iets soorts gelyk met skadunet gehad, my probleme wat ek ondervind het, was soos bo-genoem, dit blink, maak suis geluide as die wind sterk waai, of waai op en oor my, gewigte aangesit, die kap weer teen die bakkie, het bo-oor dit nog hessing gesit, wat ek camo kleure, met waterverf geverf het, vir my die grootste nadeel was, die oprol indien ek van staanplek verander het, en die tyd wat verlore gaan indien daar vinnig na halstarigge jakkals gery moet word. Ek het die goed afgehaal, die bakkie goed gepolisch, bietjie koue lym (hout gom)  by waterverf gegooi, wat keer dat dit nie af re?n nie, maar was met die hand af, en siedaar, jy kan jou kleure aanpas by die omgewing, of neutrale kleur opsit, myne is nou al 2maande op en dit hou nog steeds.

Groetnis
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

het al belowe om my nette se fotoste plaas. ek het net nie altyd my kamera in die veld by my nie. toe pak ons maar die nette in die tuin uit. die net bo op die kant ruit en die fender is gekoop. toe ek die net sien het ek besef ek kan self nette maak. 1 hesian net kos R60 en dan is dat maar aan jouself oor hoeveel en watse kleur spray verf wil jy opsit. n mens sien nie hier die werklikke effek van die nette nie salmaar as ek in die veld is weer n paar fotos neem
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02654.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02649.jpg[/img]
Last edited by James Wilson on Fri Mar 11, 2011 10:41 am, edited 1 time in total.
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Jagbehep

Wil jy nie maar fotos van die nette ook opsit nie, ons weet jy wil breg oor hoe groen die tuin is maar gooi nou n foto van jou net oor die bakkie ons kan sien hoe hy lyk. ;D ;D

Baie nekies dis net daai blink wiele wat die bakkie weg gegee het.

Blok

"SPEED KILLS"
iceman1982
Hero Member
Hero Member

Post by iceman1982 »

Manne,
Stem saam , HESIAN WERK MOOI. Wanner ek terug kyk, sal ek net my bakkie kry me n flits. Hier was so ruk terug n foto wat iemand geplaas het, waar hulle van n Quad bike af skiet, ook met sullke net op. Weet iemand waar daai topic is? Dink aan die idee om n 4x4 quad interig vir Jakkalse. Of op die bike, of om die soel op n trailertjie te monteer. Dan beweeg n man ook sommer vinniger en makliker in die veld.

Groete
Marius Goosen
Port Elizabeth , South Africa
bp@cybersmart.co.za
+27828205387
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Blok, ek gaan vanmiddag n dagroep inpak, se maar so n uur voor laaste lig. ek sal dan fotos neem van die nette in die veld. op die oomblik is die gras so lank dat ek eers die nette begin hang hier van die spieels se hoogte. die gras maak sommer die wiele toe
MEESTER
Newbie
Newbie

Post by MEESTER »

ek was saam met james, die hesian nette steek die bakkie baie goed weg. jy sal dit selfs vir n hide kan gebruik
Post Reply