Scope opsit

Post Reply
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Scope opsit

Post by sako 30-06 »

Ek wil graag my nuwe scope opsit, alles is klaar op geweer.
Ek moet letterlik net die scope in die ringe sit en vasmaak.

Nou is die vraag, ek het nie n torque wrench nie so hoe weet ek wanneer is die ringe styf genoeg?

Ek is bang ek jag bollie aan.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Re: Scope opsit

Post by Capt. Yoda »

n Scope het nie nodig om bitter hard vas gedraai te word nie. Hou jou L key aan die kort deel vas en draai hom tot hy vas is sonder dat jou vinger seer word.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Capt. Oblivious wrote:n Scope het nie nodig om bitter hard vas gedraai te word nie. Hou jou L key aan die kort deel vas en draai hom tot hy vas is sonder dat jou vinger seer word.
Ek het al 'n L key afgedraai sonder om seer te kry! ++>:
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

My oupa het ook die gevoel in sy hande verloor toe hy 96 geword het ++>:
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Reggie Gerber wrote:My oupa het ook die gevoel in sy hande verloor toe hy 96 geword het ++>:
Iets se my jy wil gebLacksam word! :laugh: :laugh: :laugh:
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Reggie Gerber wrote:My oupa het ook die gevoel in sy hande verloor toe hy 96 geword het ++>:
Nou ja, daar sê jy dit ook! So, nie baie goeie raad van CO nie! Skat sy vingertjies is maar sag. ++>:

(Wonder net hoe sterk ek op 96 sal wees as ek nou al ysters breek! >:+ )
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

PWV wrote:
Nou ja, daar sê jy dit ook! So, nie baie goeie raad van CO nie! Skat sy vingertjies is maar sag. ++>:

(Wonder net hoe sterk ek op 96 sal wees as ek nou al ysters breek! >:+ )
Ek het al n paar dinge in my lewe gebreek maar ek kon nie nie n L key wat ek met my duim en wysvinger vas hou terwyl ek n hex skroef so groot soos n vuurhoudjie vas draai af breek nie, dalk is pap in die broek of koop ek nie L keys wat van dassie stront gemaak is nie. Sako sorry die enigste manier om n scope te mount is deur n torque wrench te koop of jy sal die roer moet weg stuur sodat iemand dit vir jou doen. Ek gaan self as ek by die huis kom al my gewere se scope af haal en iemand kry om dit vir my op te sit wat weet wat hy doen. EK dink ek sal dalk so 30 of 40 mense ook moet bel en hul net se dat hul scopes dalk nie reg werk nie.

Pinkes daai ATACR en daai 3 NXS'e van jou gaan ook nou breek!
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Ek was altyd oortuig die skroefies strip voor jy te styf kan vasdraai......kom ou by my nouriedag. Hy draai daai M4 allen caps met 'n 35torque bit en sy 1/4" drive ratchet vas. Julle moes dit sien. Die scope is geduik. EK het hom toe gehelp en die scope geskuif na waar die tube nie geduik of beseer was nie. Bogger eye relief. EN merkwaardig skiet die roer nog op 200m ordentlik.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Kriel »

Maw... Die raad wat julle nou gee as ek alles reg verstaan, is draai die skroef tot hy strip en dan so halwe draai terug :o >:D ++>:
JohanvanZyl
Full Member
Full Member

Post by JohanvanZyl »

Ek het hoeka vandag i Warne rail by Kloppers in George gekoop. R1000. verlede week op i ander plek het hulle R1900 gevra. Van die plekke is rof met die prys. Nou my vraag. As ek die L key metode met vingers wat seer kry volg is dit nodig ve die blou locktite of nie?
Johan
Howa 30-06
Oberndorf Mauser .22
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Johan,
Kry eers die scope 100% reg met betrekking tot eye relief en waterpas deur die skroefies baie lig vas te maak sodat jy met klein draai die skroefie los kan kry as jy verstelling moet doen todat ER reg is en die scope waterpas is. Maak seker dat wanneer jy nou die skroefies vasdraai dat jy dit bietjie bietjie doen oorkruis sodat die gaping op die ring stel ewe veel is aan beide kante. Dan haal draai jy weer een vir een skroefie uit oorkruis en sit locktite op en sit dan terug. Op die manier behoort jou gaping tussen die ringe dieselfde te bly en dus die drukking eweredig versprei.

Ps. Ek sou definatief voorstel dat jy eers die ringe lap voordat jy jou scope vasmaak en dan As dit warne ringe is maak bogenoemde nie saak nie..
JohanvanZyl
Full Member
Full Member

Post by JohanvanZyl »

JPS wrote:Johan,
Kry eers die scope 100% reg met betrekking tot eye relief en waterpas deur die skroefies baie lig vas te maak sodat jy met klein draai die skroefie los kan kry as jy verstelling moet doen todat ER reg is en die scope waterpas is. Maak seker dat wanneer jy nou die skroefies vasdraai dat jy dit bietjie bietjie doen oorkruis sodat die gaping op die ring stel ewe veel is aan beide kante. Dan haal draai jy weer een vir een skroefie uit oorkruis en sit locktite op en sit dan terug. Op die manier behoort jou gaping tussen die ringe dieselfde te bly en dus die drukking eweredig versprei.

Ps. Ek sou definatief voorstel dat jy eers die ringe lap voordat jy jou scope vasmaak en dan As dit warne ringe is maak bogenoemde nie saak nie..
JPS.

Baie dankie. Dit is warne ringe wat op warne basisse is so ek glo hulle sal mooi werk op die rail ook.. Eye relief was net so effens sleg met die howa se lang aksie.

Waardeer die terugvoor.
Johan
Johan
Howa 30-06
Oberndorf Mauser .22
Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow »

Dis oor daai howa nie n 270 is.
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
JohanvanZyl
Full Member
Full Member

Post by JohanvanZyl »

Supacow wrote:Dis oor daai howa nie n 270 is.
Image Image Ek kan nie stry met daai een nie
Johan
Howa 30-06
Oberndorf Mauser .22
Ritchie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ritchie »

PWV wrote:Lees hierdie stuk van JTM.

http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... er#p298664
Ek is gladnie n expert nie maar ander metode van mechanical zero is om n spieel op die voorste lens te sit en deur die scope te kyk. As dit uit is sal jy 2 kruishare sien en stel totdat jy net een sien.

Enige iemand anders dit al so gedoen?
Lei Aan Ernstige B.O.K
Biskruit Ontbrandings Koors!
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ritchie wrote:
PWV wrote:Lees hierdie stuk van JTM.

http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... er#p298664
Ek is gladnie n expert nie maar ander metode van mechanical zero is om n spieel op die voorste lens te sit en deur die scope te kyk. As dit uit is sal jy 2 kruishare sien en stel totdat jy net een sien.

Enige iemand anders dit al so gedoen?

Ja ek het hom ook al so gedoen, baie ouens wat liggeweer skiet doen dit ook so
Post Reply