Professional Hunter
- Rooster1089
- Full Member

Professional Hunter
Hallo,
Ek het so vragie of twee.
Ek sien mens kan jou PH kurses doen by verskillende plekke ens.
Is daar verskillende PH vlakke? Soos byvoorbeeld, plainsgame en groot 5 jag?
Is daar 'n kwalifikasie nodig vir "wingshooting"?
Kan jy suid-afrikaners en uitlanders uitvat op die selfde kwalifikasie?
Mag jy orals in die land jagte doen?
Baie Dankie, ek hoor graag wat se julle manne.
Ek het so vragie of twee.
Ek sien mens kan jou PH kurses doen by verskillende plekke ens.
Baie Dankie, ek hoor graag wat se julle manne.
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
-
Thunderhead
- Hero Member

Re: Professional Hunter
If you pass the PH course you allowed to guide on plainsgame. To get certification on big game you need to do a apprentiseship. In my day you needed a certain number of days on each of the big 5 not sure what it is currently. To guide in each provinse you neede to get a license for that province which you apply for with your ph license.
Realistically the course does not really teach you much. You only learn by experience.
Realistically the course does not really teach you much. You only learn by experience.
- Boesman10
- Hero Member

Soos @Thunderhead gese het. Daar is sewe (dink ek) BJ skole in die land. Hulle bied elkeen 'n +-12 dag kursus aan. Die kursus is nie regtig om van scratch af te leer nie maar eerder om jou af te rond. Elke kursus het baie praktiese werk en dan baie teorie. Aan die einde van die kursus doen jy 'n praktiese eksamen, 'n teoretiese eksamen en dan ook 'n wetlike eksamen van natuurbewaaring. Wanneer jy al hierdie geslaag het dan kan jy registreer by die provinsie wie se wet jy geskryf het maar kan alleenlik vlakte wild jag. Vir gevaarlike wild is daar verder kursusse, prakties, en sertifiseerings nodig.
Indien jy in ander provinsies wil werk as 'n BJ dan moet jy elkeen van daardie provinsies se eksamen skryf en dan registreer by elke provinsie en daai provinsie se fooi betaal.
Om SA mense uit te neem op 'n jag het jy geen kwalifikasie nodig nie maar om ni-SA burger uit te neem op 'n jag vereis die wet dat die persoon vergesel word deur 'n BJ wat geregistrees is in die provinsie waar die jag gaan plaasvind.
Die laaste punt is dat as 'n BJ mag jy glad nie Internationaal adverteer vir kliente nie. Hiervoor moet jy 'n Outfitter lisensie he maar dit is 'n ander storie.
Indien jy in ander provinsies wil werk as 'n BJ dan moet jy elkeen van daardie provinsies se eksamen skryf en dan registreer by elke provinsie en daai provinsie se fooi betaal.
Om SA mense uit te neem op 'n jag het jy geen kwalifikasie nodig nie maar om ni-SA burger uit te neem op 'n jag vereis die wet dat die persoon vergesel word deur 'n BJ wat geregistrees is in die provinsie waar die jag gaan plaasvind.
Die laaste punt is dat as 'n BJ mag jy glad nie Internationaal adverteer vir kliente nie. Hiervoor moet jy 'n Outfitter lisensie he maar dit is 'n ander storie.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
-
Finfan
- Hero Member

Kontak vir Kobus Schoeman van Kobus Schoeman Jag Akademie. Hy is een van die min geakrediteerde jagskole in SA en sal vir jou al jou vrae kan beantwoord. En as jy die kurses sou wou doen sal ek oom Kobus 1000+ keer vir jou aanbeveel. Dit is nie net n leerskool nie, dis n ervaring by hom. Hy maak dit baie lekker en laat jou kreun van die lag! Ek weet hy bied kursesse in Bronkorstspruit aan wat naby jou is.
Neil Scholtz
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
- Evert
- Sr. Member

Ja daar is verskilende vlakke Plains game en Big game (Buffel, Olifant, Leeu, luiperd, Renoster, Seekoei)
Om Big game PH te doen moet jy onderleiding van n Big game PH wees vir 21 Dae met 3 Verskilende Big game. Jy moet kan bewyse lewer soos fotos, briewe ens laat jy onder n Big game PH gejag het.
Wingshooting val onder die plains game Kursus, so n Plains Game PH mag wingshooting doen
Suid Afrikaners het nie n PH nodig vir Plains game nie, maar wel n Big Game PH vir Groot 5 en Seekoei.
Alle buitelanders moet onder n PH jag
Elke Provinsie het sy eie reels en rugulasies so om die hele land te jag moet jy elke provinsie se ordinasie eksamen gaan skryf. Jy mag dan nogsteeds net onder n Outfitter jag van daai provinsie.
Ja daar is verskilende vlakke Plains game en Big game (Buffel, Olifant, Leeu, luiperd, Renoster, Seekoei)
Om Big game PH te doen moet jy onderleiding van n Big game PH wees vir 21 Dae met 3 Verskilende Big game. Jy moet kan bewyse lewer soos fotos, briewe ens laat jy onder n Big game PH gejag het.
Wingshooting val onder die plains game Kursus, so n Plains Game PH mag wingshooting doen
Suid Afrikaners het nie n PH nodig vir Plains game nie, maar wel n Big Game PH vir Groot 5 en Seekoei.
Alle buitelanders moet onder n PH jag
Elke Provinsie het sy eie reels en rugulasies so om die hele land te jag moet jy elke provinsie se ordinasie eksamen gaan skryf. Jy mag dan nogsteeds net onder n Outfitter jag van daai provinsie.
- Frederik
- Hero Member

Rooster,
Ek gaan nie die vrae alles beantwoord soos alreeds nie maar jy moet asb. besef om as PH te kwalifiseer maak jou nie die man nie dit vat baie geduld en ondervinding en PH werk is regtig net 20% jag en die res is maar werk. Kliente optel by lughawe en aflaai trofees se kwaliteit te gaan op kyk in die slagplek drankies aandra ingooi. Papierwerk reg he sonder dit vlieg trofees nie huis toe nie bakkie fix en regmaak selfs kos maak en cater selfs beddens opmaak. As jy nie met mense kan werk nie is dit nie jou game nie jy sal kliente moet entertain vir 21 dae. As jy dink jy is daar om te skiet dink twee keer ook nie jou game nie. Jy sal van onder moet begin met niks en as jy wil geld maak gaan swot liewers iets.
As jy kans sien vir dit is dit lekker jy moet dit doen uit passie ek het klaar gemaak met die game die gevaarlike sewe gejag baie van Afrika gesien en met 18 verskilkende nasionaliteite mense gewerk en gejag. Wat het ek om te wys daarna fotos, stories en goeie herhinneringe. Was dit lekker "Ja" maar ek het my seun se jare gemis tussen 2 en 7 was gemiddeld meer as 220 dae weg van die huis.
Been there done that got the T-Shirt.
Ek gaan nie die vrae alles beantwoord soos alreeds nie maar jy moet asb. besef om as PH te kwalifiseer maak jou nie die man nie dit vat baie geduld en ondervinding en PH werk is regtig net 20% jag en die res is maar werk. Kliente optel by lughawe en aflaai trofees se kwaliteit te gaan op kyk in die slagplek drankies aandra ingooi. Papierwerk reg he sonder dit vlieg trofees nie huis toe nie bakkie fix en regmaak selfs kos maak en cater selfs beddens opmaak. As jy nie met mense kan werk nie is dit nie jou game nie jy sal kliente moet entertain vir 21 dae. As jy dink jy is daar om te skiet dink twee keer ook nie jou game nie. Jy sal van onder moet begin met niks en as jy wil geld maak gaan swot liewers iets.
As jy kans sien vir dit is dit lekker jy moet dit doen uit passie ek het klaar gemaak met die game die gevaarlike sewe gejag baie van Afrika gesien en met 18 verskilkende nasionaliteite mense gewerk en gejag. Wat het ek om te wys daarna fotos, stories en goeie herhinneringe. Was dit lekker "Ja" maar ek het my seun se jare gemis tussen 2 en 7 was gemiddeld meer as 220 dae weg van die huis.
Been there done that got the T-Shirt.
-
Wouter Roets
- Administrator

Freek
Dankie vir die reine waarheid!
Groetnis
Wout
Dankie vir die reine waarheid!
Groetnis
Wout
- Pappabeer
- Hero Member

PH skool klink darem baie beter as BJ skool...
Tans bied die wildlife academy in hoedspruit n baie deeglike kursus vir 18 maande. Ek dink dit is sinvolle opleiding vir n jong ou om te doen indien hy dit oorweeg.
Tans bied die wildlife academy in hoedspruit n baie deeglike kursus vir 18 maande. Ek dink dit is sinvolle opleiding vir n jong ou om te doen indien hy dit oorweeg.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
- Boesman10
- Hero Member

Pappabeer wrote:PH skool klink darem baie beter as BJ skool....
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- iceman1982
- Hero Member

E-Bird wrote:Is daar verskillende PH vlakke? Soos byvoorbeeld, plainsgame en groot 5 jag?
Enigste ding wat ek hiermee verskil is dat dit 60 dae is vir groot wild, nie 21 nie. Dit is 21 dae oor 3 jaar om jou liksensie te hou vir plains game, maar jy moet 3 van die groot 5 jag met 60 dae ondervinding onder n gekwalifiseerde groot 5 PH om aansoek te doen vir jou gevaarlike wild liksensie, saam met fotos, permitte, briewe, registers etc. Miskien verskil Gauteng, Limpopo van Oos Kaap.
- Evert
- Sr. Member

Hi Iceman
Jy is reg dit is 60 dae nie 21 Dae nie. Ek het gedink aand die 21 dae om jou lisensie te behou.
Hoop die nuwe wetgewing kom deur waar jy n PH van Suid- Afrika is, en al die provinsies dan kan jag.
Jy is reg dit is 60 dae nie 21 Dae nie. Ek het gedink aand die 21 dae om jou lisensie te behou.
Hoop die nuwe wetgewing kom deur waar jy n PH van Suid- Afrika is, en al die provinsies dan kan jag.
- iceman1982
- Hero Member

Stem saam.E-Bird wrote:Hi Iceman
- Rooster1089
- Full Member

Hier gaan grawe ek nou een van my ou posts op.
Ek het nou lank genoeg gedink en het besluit ek wil my BJ kursus doen vroeg volgende jaar.
Ek het die kans gekry om tussen Junie en Augsustus te kan werk as BJ by 'n sekere Outfitter.
So ek kan my huidige werk nogsteeds hou en dan so paar keer in die winter maande ekstra geld verdien.
Ek wil ook graag die kursus doen want dit klink baie lekker en ek wil meer leer oor die veld en 'n beter jagter word.
Is daar enige voorstelle oor waar en by wie ek dit kan gaan doen?
Ek sien daar is 'n plek met die naam huntingschool in Limpopo, die website lyk baie nice?
Laaste vraag, ek hoor stories dat die kursus 'n 2 jaar diploma gaan word? Is dit waar en wanneer gaan dit inskop.
Baie Dankie
Ek het nou lank genoeg gedink en het besluit ek wil my BJ kursus doen vroeg volgende jaar.
Ek het die kans gekry om tussen Junie en Augsustus te kan werk as BJ by 'n sekere Outfitter.
So ek kan my huidige werk nogsteeds hou en dan so paar keer in die winter maande ekstra geld verdien.
Ek wil ook graag die kursus doen want dit klink baie lekker en ek wil meer leer oor die veld en 'n beter jagter word.
Ek sien daar is 'n plek met die naam huntingschool in Limpopo, die website lyk baie nice?
Laaste vraag, ek hoor stories dat die kursus 'n 2 jaar diploma gaan word? Is dit waar en wanneer gaan dit inskop.
Baie Dankie
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
- Pappabeer
- Hero Member

As jy die 10 dag kursus gaan doen sou ek Ian Goss in Pongola voorstel. Hy is al die langste in die game. Jacques Greef in die Ooskaap het ook n baie goeie naam.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
- Smitstertjies
- Hero Member

Rooster, luister maar na die raad hierbo en kontak Oom Kobus Schoeman hierbo. Hy is n legende in die jag bedryf en regtig n smart omie. Hy kom elke dag in my winkel. Hy is sommer ook dan naby vir jou.
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
-
Riebeeker
- Hero Member

Hou ons op hoogte van jou vordering. Sterkte en voorspoed.
Remington 700 .308 SPS, Remington 700 .260 en Remington 700 .223 VSF
- Bushwack
- Full Member

Yip dat die 10 dag kursess gaan vernader is 'on the wall', nie seker wanneer nie maar daar is sprake...Rooster1089 wrote:Hier gaan grawe ek nou een van my ou posts op.
Baie Dankie
Ek sal aanbeveel doen jou kurses in Limpopo, jou lisensie is vir 3 jaar geldig om 21 dae jagte in te kry met buitelanders...NW is 21 dae jagte in 12 maande en ek dink my Vrystaatse ene is 21 dae jagte in 24 maande. NW ordenansie is moeilik en bestaan uit 2 ordonasies uit, die ander almal net een e dink (myne 17 jaar terug gedoen).
Gerhard Steenkamp (Game Trackers) is in Naboom ek dink, baie goeie reference
Patrick Reynecke
Dream...Discover...Experience...
- Rooster1089
- Full Member

Ok, nou het ek 'n ander vraag.
Ek sien nou dat jy 21 jag dae nodig het om buitelanders uit te vat.
Kom ons se ek vat net binnelanders? verval my lisensie dan, en ek moet weer aansoek doen vir die lisensie?
Is die lisensie net 'n eksamen wat eenkeer moet gekruif word of elke keer as hy verval?
Kom ons se ek vat net binnelanders? verval my lisensie dan, en ek moet weer aansoek doen vir die lisensie?
Is die lisensie net 'n eksamen wat eenkeer moet gekruif word of elke keer as hy verval?
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
- Bushwack
- Full Member

Jy kan net buitelanders uitvat en aanteken op jou register boek...jy het 21 dae nodig om jou PH lisensie in daai spesifieke provinsie te hehou. As jou lisensie verval moet jy weer die ordonansie gaan oorskryf...daar kan ook miskien verwag word deur Natuurbewaring om jou PH lisensie ook oor te doen...Rooster1089 wrote:Ok, nou het ek 'n ander vraag.
Patrick Reynecke
- Evert
- Sr. Member

Bushwack is reg.
Jy moet 21 Dae oor 3 jaar met buitelanders om jou lisensie te behou. In limpopo moet jy na 3 jaar bewyse( PH Registers) lewer laat jy die 21 dae gejag het om te kan hernu.
Let wel elke provinsie het sy eie reels. Bv Mpumalanga moet jy elke jaar jou lisensie hernu, maar na 3 jaar moet jy nogsteeds kan bewyse lewer laat jy 21 dae gejag het.
Die is ook net vir "Plains Game" jy gaan ook eers moet 60 dae onder n "Dangerous Game" PH werk om as groot wild PH te rigistreer met bewyse (Fotos en Briewe)
Jy moet 21 Dae oor 3 jaar met buitelanders om jou lisensie te behou. In limpopo moet jy na 3 jaar bewyse( PH Registers) lewer laat jy die 21 dae gejag het om te kan hernu.
Let wel elke provinsie het sy eie reels. Bv Mpumalanga moet jy elke jaar jou lisensie hernu, maar na 3 jaar moet jy nogsteeds kan bewyse lewer laat jy 21 dae gejag het.
Die is ook net vir "Plains Game" jy gaan ook eers moet 60 dae onder n "Dangerous Game" PH werk om as groot wild PH te rigistreer met bewyse (Fotos en Briewe)