Range finder poll

Watter een verkies jy ?

Leika
20
59%
Nikkon
9
26%
Leupold
3
9%
Zeiss
1
3%
Bushnell
1
3%

Total votes: 34

Yalair
Hero Member
Hero Member

Range finder poll

Post by Yalair »

Christo het die versoek gerig.

Kies watter rangefinder jy sal verkies, en laat weet hoekom jy dit verkies.

Ek het huidiglik 'n Nikkon 800 en hy werk uitstekend, persoonlik dink ek range moet tenminste 800 yards wees, en hou ek van die wat vertikaal gehou word bo die wat jy horisontaal hou, die horisontale een is moeilik om met een hand stil te hou waar die vertikaal lekker in jou hand pas. Weereens ek dink afstand vir range tenminste 800 yards is my eerste oorweging. In die range afstand lyk die pryse rondom R5500-R9000.00 rond te wees.

Groete
Ben
Yalair
Hero Member
Hero Member

Re: Range finder poll

Post by Yalair »

Indien daar 'n maak is wat jy graag wil op he en nie hier verskyn nie, laat weet en ek sit by.

Ben
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

Dankie Ben

Ek hou hom dop met 'n houtoog. Ek sien ook daars is 'n paar meer manne as ek wat ook die poll gaan gebruik.

Hoe vind iemand die bushnell ??? Ek was gister in die onlekkerste winkel in die Kaap, G&B's, en gesien hy kos so tussen R 5000 en R 6000 en lekker klein. Niks verder uitgevra, die ouens se gesprek oor 'n telefoon het my laat besluit daar is GOEIE winkels soos S&O waar jy altyd voel soos 'n spesiale klient. Ek sal eerder daar meer betaal maar dit geniet om te koop.

Nou ja, iewers wou ek my mind speak. Dankie

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

Nice, wonner wat s? die guru's

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

almal,
          eks nie , n guru nie, maar voor ek n leica gekoop het op " PREDATOR MASTERS" gekyk en die mederheid het gese dat dit die beste is. Dit was twee jaar gelede.

britsman
If guns are outlawed. Only outlaws will have guns.
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

britsman
Vertel meer asb, hoe ver, hoe gemaklik, wat is nice en nie so nice, dan moet jy vote ook weer asb

Ben
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

Kom mense gee biekie insette hier asb
Dawie
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie »

Ben
Is dit nou as jy die lotto gewen het en jy kan koop wat jy wil of wat jyself gedink is die beste waarde vir geld was ens??
Dawie
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

Dawie
Dink die kans om die skelmste jakkals in SA te skiet is beter as om die lotto te wen, so hou dit beste waarde vir geld
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

Yalair
        "Sorry man", dit is maklikker om te lees as om te tik. My ranger is die Leica 1200 scan.My model moet jy horizentaal hou en die nuwe modelle hou jy vertikaal. Dit is klaar n verbetering.Ek moet se dat net as die son baie sterk is en wanneer die "mirage" lekker loop dan sukkel jy met die lesing, maar as n grooterige bos naby aan die teiken is dan kan op dit 'n leesing kry.Ek het vandag 'n paar teikens uit gesit van 100 tot 500 en die vrou het die afstande oor die "walkie talkie" gegee terwyl sy deur die ranger kyk.Sy kon dit maaklik doen.Ek glo nie 'n ou sal 'n springbok op 1000 m kan "range" , maar 'n olifant ja.
sal weer vote.
                     britsman
Lyk of die vote lokaal toe is.
Last edited by britsman on Thu Apr 09, 2009 10:30 pm, edited 1 time in total.
If guns are outlawed. Only outlaws will have guns.
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

britsman
Dankie vir die info, elke persoon het net een vote, dan sal die forum jou dus blok om weer te vote.
Groete
Ben
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Ek gebruik nie range finder in die nag nie.

Tensy ek skoot terug van die jakkals na die bakkie terug range vir intresantheid.

Wanneer dit by boog jag kom is range finder van kardinale belang om akkurate skoot te skiet.

Ek het die Nikon 440 en hy skop lag lag ander make soos Bushnell se gatte.

Hoeveel keer met 3D kompetisies kon die manne met die Bushnells nie die range kry op die teiken nie om dat die range finder dit nie op tel nie. Of nie deur die gras of takke kan werk nie.

Die 440 werk ook great met geweer jag om daai 200 meter skote te range.

My 2 kwanza
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

Christo
Soos dit vir my lyk is dit Lyka 62.5% Nikkon 37.5 % ek bly by Nikkon so as ek moet kies (koop) tussen die twee sal prys die bepalende faktor wees

Groete
Ben
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

EK DINK N RANGEFINDER IS N NICE TO HAVE VIR JOUSELF EN NIE N BROODNODIGE NIE...TENSY JY NOU 500 EN 606M SKOTE WIL SKIET, OF AS JY N KLIENT HET WAT AANDRING OP DIE REGTE AFTSAND VIR SY GEMOEDSRUS,  EK DINK DIE MEESTE SKIETAFSTANDE IS VAN SO AARD DAT JY WEET WAAR JOU LIMIT IS...DIE GEWEER KAN BAIE VERDER SKIET, MAAR MENS WIL NET VERDER SKIET OMDAT JY KAN.......EN DAAR IS NIE ALTYD TYD VIR RANGE NIE....MAAR MENS KAN MOS ALTYD TYD MAAK NIE WAAR NIE...
MAAR AS JY HOM HET ....VERY NICE  GEBRUIK HOM.. AS JY SO VER SKIET IS N WINDMETER OOK SEKER VAN BELANG OF NIE?
VERAL AS JY KLIEKS GEBRUIK OM IN TE DAIL OP DIE REGTE AFSTAND EN DAN KAN JY MOS DIE WIND OOK LEES DEUR JOU WINDMETER EN JOU KLIEKS DAARVOLGENS AANPAS???
Shoot straight and tell the truth!
Yalair
Hero Member
Hero Member

Post by Yalair »

Nee man Jacques nou raak alweer tegnies !, een ding wat ek kan se van rangefinder is dit het my vinnig geleer om verder afstand self te skat, en dis 'n lekker gadget om te he.
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

Darem nie te tegnies nie, maar eerstens moet jy n chronie he om jou geweer se spoed te meet, dan die rangefinder en die windmeter...
Dan kom die rekenaar program soos PCB wat ek gebruik  of na kyk  as ek data vergelyk van verskillende roere...

Dan kom die kliek kaart  wat jy op jou roer se kolf aanbring as 'kripnote'....
Nou sien jy die 'teiken'  en hy is 627 meter van jou af....ek hoop jy het jou rekenaar program en jou chronie en jou klieks gesinkroniseer om almal op metrieke data te werk en nie op ingelse jaardse en ponde nie....of andersom.....werk liewer met 725 jaardse en dat 4 klieks n duim op 100 jaardse is,, wen jou scope op 44 n klieks na op... gebruik jou windmeter en
lees  die wind.....7 voet per sekond  of watter mates jy wil gebruik.... stel nnou jou teleskoop 13 klieks na regs want die wind kom teen 75 grade van L -kant... onthou n et as dit in die dag is die mirrage het ook n effek.....
OK ALLES IS GEWAKS.....JY KAN LOODGOOI......
Moet nie weer deur jou rangefinder kyk nie, want die 'TEIKEN' is nou op 718 jaardse ,,,hy kom nou weer biki nader.. 1 kliek af.. GOOI man gooi....TRUST YOURSELF EN TRUST YOUR GUN.. en kry biki geluk aan jou kant....EN SIEDAAR KOPSKOOT....
sien julle nou hoe maklik dit eintlik is.....123......

Manne en maninne ...skiet bly lekker .....ek het sommer so biki verbale diaree  gehad en toe tik en die stukkie.......
koop kamo klere en bekruip die bokke...en jakkalse en rooikatte en teikens tot binne skietafstand,,,in my geval hoe nader hoe beter....
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

MANS WORD NIE GROOT NIE, NET HUL SPEELGOED WORD DUURDER....
WAT KOS DIE WINDMETERS EN CHORIE'S DEESDAE...
EN DIE PUNTE WORD NOU KWAAI DUUR NE...
EN DIE KRUITE ---
Ja3
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ja3 »

Ek sien die Swarovski is nie eers in die poll nie. Is hy te duur of te vrot? Ek het 'n Swarovski 8x30 laser guide. Hoe vergelyk hy md die Leica, enigeiemand? Weet nie of iemand belangstel om goed in te voer nie, maar kyk bietjie na hulle pryse. Die moeite werd.
Die link is:  http://www.opticsbestbuy.com/Laser-Rangefinders.html
Kopie en paste in browser venster.
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

JA3
dis nie nodig om swarovski te "rate" nie, hy het homself reds as uiters betroubaar en akuraat bewys......
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Hi

Ek het n Nikon 800 en n Leica 1200, altwee heel goed genoeg vir Springbokke tot so 350-400 en grootgoed tot so 650-700, die Leica range maklik tot 1000 op n hakbos of klein boom. Hulle verskil gewoonlik so .5 tot n meter maar nooit meer as dit nie.

Mooi loop

Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

FM
EK het die naweek gejag net kliente wat die burris teleskoop met die rangefinder binne in op het, altwee het dieselfde opgehad en die goed het my nogal beiindruk..
Jy kan die rangefinder met die remote operate of op die scope self.. En jy kan hom by n handelaar koop in S A vir R9800 klink vir my na n barghain....
ek dink dis n 3.5 tot 14 by 50 of 56 wat mos oorgenoeg is vir jag en jakkalse en self sportskiet waar dit toelaatbaar is..
Die scope is baie duidelik en die rangefinder is ook redelik presies....
Enige iemand ondervinding van die burris scopes?????/
MEERKAT
Hero Member
Hero Member

Post by MEERKAT »

Jacques

Ken nie die burris scopes maar het nou die dag saam met iemand gejag met 'n Zeiss met 'n ingeboude rangefinder 1000m.

Dit sal net plesier wees om te sien hoe goggatjie die meters aftik na pappa toe.

Prys: Hele paar dosyn goggas :( :(
Knou goggas af
MEERKAT
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

MEERKAT wrote: ... het nou die dag saam met iemand gejag met 'n Zeiss met 'n ingeboude rangefinder 1000m...
Eendag as ek groot is...
Goeie dade oortref goeie woorde.
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Louis

Sven A het nou op al sy jaggewere gesit, se sy KOSPRYS is so N$ 33000.00 per scope. Weet nie wat die prys van die scope in die handel sal wees nie,

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Post Reply