Hi almal.
Soos julle al seker gesien het is ek stadig maar seker besig om so 'n paar dingetjies vir jakkie skiet bymekaar te maak.
Volgende item op my lys is 'n CD met geluide.
Kan iemand my dalk s? wat is beskikbaar en waar om dit te kry.
Ek weet wel van Tafie sin wat hier te koop is.
Wat is daar nog en wat sal julle vir my as my eerste en enigste CD voorstel??
Laat weet asb.
Watse CD??
- Pvdw
- Hero Member

Watse CD??
Work to live, don"t live to work
- Francois Marais
- Administrator

Re: Watse CD??
Pvdw
Kyk of jy nie by n kursus van Hein kan uitkom nie, deel van die kursus materiaal is n CD en DVD, dan het jy sommer twee vliee met een klap.....
Die vol 6 CD van Heinrich het ook baie goeie klanke op.
Mooi loop
Francois
Kyk of jy nie by n kursus van Hein kan uitkom nie, deel van die kursus materiaal is n CD en DVD, dan het jy sommer twee vliee met een klap.....
Die vol 6 CD van Heinrich het ook baie goeie klanke op.
Mooi loop
Francois
- Pvdw
- Hero Member

Dankie Francois.
Ek bly in Pretoria en ek sien Heinrich het 'n kursus in Feb. hier onder my neus in Delmas maar ek en my broer gaan daardie naweek Sterkfontein dam toe on te gaan vlieghengel vir geelvis
Daai plek moet naby die hemel wees, nice vis, pragtige natuur en sommer net rustig.
Sal lyk my maar die hand in die sak moet steek en elders CD koop. Het juis vandag my e-boek van H by die poskantoor gaan optel.
Peet
Ek bly in Pretoria en ek sien Heinrich het 'n kursus in Feb. hier onder my neus in Delmas maar ek en my broer gaan daardie naweek Sterkfontein dam toe on te gaan vlieghengel vir geelvis
Sal lyk my maar die hand in die sak moet steek en elders CD koop. Het juis vandag my e-boek van H by die poskantoor gaan optel.
Peet
- Francois Marais
- Administrator

Pvdw
Ek sal nie sommer enige CD koop nie, praat maar weer met Hein en kry een van hom af, daar is so baie oppi mark met ge-copy de klanke, en swak kwaliteit, koop maar by die baas homself.
Net my 2c....
Mooi loop
Francois
Ek sal nie sommer enige CD koop nie, praat maar weer met Hein en kry een van hom af, daar is so baie oppi mark met ge-copy de klanke, en swak kwaliteit, koop maar by die baas homself.
Net my 2c....
Mooi loop
Francois
- Pvdw
- Hero Member

Dankie F.
Ek het al geleer om oorspronklik te koop en klaar te kry.
Die ding is net dat ek sien daar is meer as 1 CD wat al bespreek is en ek wil graag 1 van die koop waarmee die manne tevrede is maar ek weet nie watter een nie.
Jy noem vir my H se CD nr6. Wel ek het nie eers geweet daar is so baie nie, so ek het reeds 5 ander vir eers uitgeskakel net omdat jy die ondervinding het

Miskien moet ons vir H vra om 'n "BEST of Hein's Jakkie vastrap" CD te maak en dan het ons mos als in 1
Peet
Ek het al geleer om oorspronklik te koop en klaar te kry.
Die ding is net dat ek sien daar is meer as 1 CD wat al bespreek is en ek wil graag 1 van die koop waarmee die manne tevrede is maar ek weet nie watter een nie.
Jy noem vir my H se CD nr6. Wel ek het nie eers geweet daar is so baie nie, so ek het reeds 5 ander vir eers uitgeskakel net omdat jy die ondervinding het
Miskien moet ons vir H vra om 'n "BEST of Hein's Jakkie vastrap" CD te maak en dan het ons mos als in 1
Peet