Sal maar weer die kameras dophou.
Die weer is baie mooi vandag, hoop die reen kom. Ek wil nog vanaand rooikat gaan soek met die roeper.

Daai ligte koeeltjie se wind is uit teen die tyd wat hy op daai afstand aankom wat jy hier van praat...Kalahari wrote: Net iets oor die koeël, die 125gr Nosler bt het nie die organe gehaal nie, ek glo indien dit bv barnes tsx of derglike was sou die vark net een skoot nodig gehad het.

Stem 100% Stefan, dit is nie waarvoor die koeël ontwerp is nie, probeer nie die koeël sleg maak nie, in teen deel, ek is baie gelukkig met dit.Stefan764 wrote:Daai ligte koeeltjie se wind is uit teen die tyd wat hy op daai afstand aankom wat jy hier van praat...

Haha. Nee maat, sulke inligting is nooit nutteloos nie. Die paar sinne gewissel tussen my en jou help weer die volgende man iets leer. Iets wat ek nogals mis van Jaracal die laaste jaar of wat...Kalahari wrote:Stem 100% Stefan, dit is nie waarvoor die koeël ontwerp is nie, probeer nie die koeël sleg maak nie, in teen deel, ek is baie gelukkig met dit.Stefan764 wrote:Daai ligte koeeltjie se wind is uit teen die tyd wat hy op daai afstand aankom wat jy hier van praat...
Net 'n bietjie nuttelose inligting.
Voorspoed

Daars hy, net wat ek in gedagte gehad hetStefan764 wrote:Haha. Nee maat, sulke inligting is nooit nutteloos nie. Die paar sinne gewissel tussen my en jou help weer die volgende man iets leer. Iets wat ek nogals mis van Jaracal die laaste jaar of wat...

Plesier JPSJPS wrote:Kalahari,
Bly jy kom deel weer bietjie van die otte wat jy skiet daar.
Mooi gedoen, ek persoonlik het die 165 gn nosler balistic tips koeels beter gevind op otte.
Mooiloop

Mooi man, jy kan hoor dit is n raak skoot.Kalahari wrote:Plesier JPSJPS wrote:Kalahari,
Bly jy kom deel weer bietjie van die otte wat jy skiet daar.
Mooi gedoen, ek persoonlik het die 165 gn nosler balistic tips koeels beter gevind op otte.
Mooiloop
Lekker om dit te deel. EK het eintlik die 125gr maar begin gebruik vir springbok en gemsbok se jag in die winter, om bietjie platter trajek te kry. Daar moet maar vinnig geskiet word, nou net soos hier met die vark en dan help dit nogal.
Hoop julle kan die klank mooi hoor, jammer die vark was nie in die kamera die beeld nie, ek het nie tyd gehad om die kamera te skuif nie.
Geniet
http://youtu.be/XPjIcq67_KE

Willie, huidig skiet ek die 125gr teen 3160 fps, maar die laaste paar hardloop seker bietjie meer want die doppe is nog nie gevuur vorm nie, nuwe doppe. Ek het dit nie oor die chrony geskiet nie.Willie wrote:Teen watter spoed skiet jy die 125gr Nosler's ?

Hehe. Het hy ook n mooi doep gemaak na die doef?JuanPaul wrote:En ky die mak bobejaan wat by my probeer inkom het

Ja, Pierre, hy het mooi gedoef, ek het met opset die vark bietjie gelos vir paar minute, omdat ek geweet het die skoot is op die agterkant, ek het geen ander hoek gehad nie, bykans reg van agter QA.BRNO (Pierre) wrote:Hel Johan daai is n mooi doep.
Aitsa, en nogal mooi op "all four's", wys jou maar net wat hulle werklik is.JuanPaul wrote:En ky die mak bobejaan wat by my probeer inkom het
Attachments:

Kan nogal in my geestesoog sien watse wilde spronge hy gemaak het toe daardie slagyster klap...JuanPaul wrote:Ja manne, net jammer die lap wat hy in sy klou gehad het, het hom gered van die jagluiperd slagyster (Dit was BAIE amper!!!! of ons het sports gehad!!)

Dankie sako 30-06, ek was eintlik gelukkig gewees die laaste paar dae. Die reën wat wegbly en die hitte en die kamera wat ek stel werk goed saam. Ek was gelukkig om die varke op een dag almal by die waters te kry en die ou grote was ook geluk, maar as jy hulle wel kry moet jy "vasmaak", want die volgende geleentheid is dalk eers 'n jaar vorentoe.sako 30-06 wrote:Mooi gedoen Kalahari,lyk my daai vlakkies staan nie meer n kans nie.