Jakkals inroep met fluitjies
- Eduard Venter
- Hero Member

Jakkals inroep met fluitjies
Middag almal. Ons het 2 fluitjies op die plaas die een klink soos n jakkals en die ander een weet ek nie wat se klank dit is nie. My pa hulle het een aand die fluitjies geblaas vir so n uur toe 6 geskiet binne die volgende uur. Ek het noudiedag gaan fluitjies blaas en die jakkalse het heelaand geantwoord maar kon nie sien nie. In desember laatmiddag geblaas toe die aand teruggekeer toe ek daar aankom een gekry net daar. Kon ongelukkig nie bly nie dit het begin reen. Nou wil ek weet is daar n spesifieke manier hoe om fluitjies gebruik? Wat is die moets en moenies? Ek wil hulle nie wild maak nie. Het geen ondervinding in voorsit nie. Ons het nog net 3 keer gaan voorsit en 6 en 2 geskiet een aand net gehoor. Goeie raad sal waardeer word. Dis bosveld area maar daar is dele op die plaas wat baie oop is.
Dankie en groete.
Dankie en groete.
-
johans
- Hero Member

Re: Jakkals inroep met fluitjies
ek het nie ondervinding met jakkalsroepe op n fluitjie nie maar ek dink jy moet weet wat jy doen
- Eduard Venter
- Hero Member

Johan ek wil juis uitvind want dit het nog elke keer gewerk maar ek is bang ek maak hulle wild
- musgrave270
- Hero Member

Eduard
Koop Oom Heinrich se eerste roep dvd. Daarop verduidelik hy die tipe fluitjies wat hy gebruik asook hoe om hulle te gebruik. Jy sal nie spyt wees nie.
Groete
Ruan
Koop Oom Heinrich se eerste roep dvd. Daarop verduidelik hy die tipe fluitjies wat hy gebruik asook hoe om hulle te gebruik. Jy sal nie spyt wees nie.
Groete
Ruan
- Eduard Venter
- Hero Member

Dankie ruan waar kan ek die dvd in die hande kry?
- musgrave270
- Hero Member

Jy kan dit kry by Jaracal se online winkel. Of pm vir Jaracal hier op die forum. Party geweer winkels hou dit ook aan.
Groete
Groete
- Eduard Venter
- Hero Member

Dankie ruan sal so maak
- tripodmvr
- Administrator

Het vanaand na die Tenterfield fluitjies geluister en gekyk hoe dit gemaak word. baie eenvoudig om te maak uit yster of aluminium plaatjie en maak geluide wat die Ozzie vosse vinnig laat inkom. Google die naam - baie interessante konsep. Dink dit kan hier by ons ook met sukses gebruik word.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Martin Marais
- Hero Member

Naand Eduard
Ek gebruik die critt'r call fluitjies al vir baie jare met groot sukses. Ek het al drie die modelle,nl Magnum,Standard en Peewee. Peter Schneekluth op Prince Albert verkoop hierdie fluitjies.Heinrich Funck gee ook 'n baie mooi demonstrasie op sy dagroep dvd.
Groete.
Ek gebruik die critt'r call fluitjies al vir baie jare met groot sukses. Ek het al drie die modelle,nl Magnum,Standard en Peewee. Peter Schneekluth op Prince Albert verkoop hierdie fluitjies.Heinrich Funck gee ook 'n baie mooi demonstrasie op sy dagroep dvd.
Groete.
- Eduard Venter
- Hero Member

Dankie Martin. Gaan definitief die dvd's kry. Ons stel was 3 fluitjies maar iemand het een geleen en nooit teruggebring nie so sit nou net met 2
- Eduard Venter
- Hero Member

Wat is die verskil tussen DVD 1 en DVD 2? Is dit die moeite werd om altwee te koop of is net 1 van hulle nodig?
- Geno
- Administrator

DVD 1 behandel die basics baie goed.
DVD 2 behandel staanplekke meer.
DVD 2 behandel staanplekke meer.
Goed, beter, 6millimeter!
- James Wilson
- Hero Member

Ek gebruik nog baie my fluitjie. Baie keer as niks op die Foxpro wil werk nie, dan sal die fluitjie sukses he. Die fluitjie moet natuurlik netsoos die roeppe op n Foxpro gebruik word. Regte roeppe vir die spesifieke tyd van die jaar.
Fluitjie werk lekker vir dagroep.
NB, passop net, as jy so sleg is soos ek, raak jy so uitasem met die blaas, dat jy nie geweer kan stilhou as die jakke inkom nie!!!
Fluitjie werk lekker vir dagroep.
NB, passop net, as jy so sleg is soos ek, raak jy so uitasem met die blaas, dat jy nie geweer kan stilhou as die jakke inkom nie!!!
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- pieter h
- Hero Member

Tripodmvr lyk soos fluitjies wat hul vir skaaphonde gebruik.