Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek en my pa het so 2 weke terug vir my broer die 375 ruger in n Ruger african hunter aangeskaf, die mannietjie weet nog nie van die geweer nie en kry hom vrydag wanneer my pa hom by die lughawe gaan haal . Die teleskoop wat hy gaan monteer is n nikon monarch 2.5-10x42, hier op die forum gekoop. Een of ander QD mounts.
Dink die man gaan in sy noppies wees met die geweer, dit is n leftie en dit is sy eerste linkerhandse geweer.
Ek het 'n 1.5-5x20 VXIII (nie 'n Vari-X nie en net voor die VX3 geloods is, maar hy lyk nes die VX3 met dieselfde dowwe goue ring ens.) op my 375 H&H. Dit is die 30mm illuminated Euro model, so dit is seker nie heeltemal dieselfde vergelyking nie, maar ek is baie gelukkig met die teleskoop. Ek het wild al geskiet van 40m tot so 160m met die kombinasie. Die teleskoop is verbasend helder. 5x Is vir die meeste omstandighede genoeg. As jy dikwels 180m plus skiet sal ek wel meer X'e wou hê.