Watter GPS
- Raven
- Hero Member

Re: Watter GPS
Manne,
Gooi bietjie deur watter GPS julle gebruik en wat is die prys.
Daar is 'm moontlikheid om Garmin GPS teen 'n billike prys te kry, en ek wil weet wat die algemeenste een is.
As ons na een GPS kyk, en 'n paar bestel kan ek dalk 'n goeie prys beding vir ons, maar ek below eers niks, en kyk eers nog net na die opsie.
1. Die beste Garmin wat julle aanbeveel vir ons doeleindes.
2. Die prys waarteen julle aankoop.
Dankie Raves.
Gooi bietjie deur watter GPS julle gebruik en wat is die prys.
Daar is 'm moontlikheid om Garmin GPS teen 'n billike prys te kry, en ek wil weet wat die algemeenste een is.
As ons na een GPS kyk, en 'n paar bestel kan ek dalk 'n goeie prys beding vir ons, maar ek below eers niks, en kyk eers nog net na die opsie.
1. Die beste Garmin wat julle aanbeveel vir ons doeleindes.
2. Die prys waarteen julle aankoop.
Dankie Raves.
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Chris101
- Sr. Member

Raven
Die 60CSX is baie gewild.
Almal
As jakkies my antwoord stap ek fiesie met gps in daai riting kry dan die grade
merk my wapoint so ver ek hulle skat dan vertrek ek.
OF IS daar n makliker manier
Chris 101
Almal
As jakkies my antwoord stap ek fiesie met gps in daai riting kry dan die grade
merk my wapoint so ver ek hulle skat dan vertrek ek.
OF IS daar n makliker manier
Chris 101
Knou die gediertes AF.
- Raven
- Hero Member

En die prys??Chris101 wrote: Raven
Chris 101
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Chris101
- Sr. Member

- WOLF
- Full Member

GARMIN eTREX VISTA HCx R2800
Upington so ses mde terug gekoop en uitstekend met waypoints.Ek het nie nodig om van bakkie af te klim om die bearinglyn op te line nie.
WOLF
Upington so ses mde terug gekoop en uitstekend met waypoints.Ek het nie nodig om van bakkie af te klim om die bearinglyn op te line nie.
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- Chris101
- Sr. Member

Wolf
Hoe bepaal jy presies in watter rigting jakkies gegil het.
Help my asb.
Chris101
Hoe bepaal jy presies in watter rigting jakkies gegil het.
Help my asb.
Chris101
Knou die gediertes AF.
- WOLF
- Full Member

CHRIS101
GPS gee opsie van "sight n go"
Gebruik rooi pyl en lock direction.Dis die rigting waaruit jakkies gegil het.En dan kan jy hom die geskatte afstand insit.Dan se jy vir hom "go to".As jy die afstand volgens jaracal se metode skat kan jy baie na aan reg wees.
WOLF
GPS gee opsie van "sight n go"
Gebruik rooi pyl en lock direction.Dis die rigting waaruit jakkies gegil het.En dan kan jy hom die geskatte afstand insit.Dan se jy vir hom "go to".As jy die afstand volgens jaracal se metode skat kan jy baie na aan reg wees.
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- KSV
- Hero Member

Norton,
Die E-trex H kos hier en by julle so R1100. Het informante daar by julle ook. Hy is goed vir waypoints en bearing lyne kry.
Dan die 60 reeks is nou die Offroad manne en die pad kaarte gemeng. Hy is bietjie duurder maar kan albei se funksies verrig. Jy kan topografies kaarte ook op hom laai. Hulle wys dan al die ho? plekke soos randjies, slote en koppies mooi uit(daai lekker staanplekke wat ons altyd soek).
Louis en Freddie dink ek gebruik hulle ook.
Kalahari Groete
Hein
Die E-trex H kos hier en by julle so R1100. Het informante daar by julle ook. Hy is goed vir waypoints en bearing lyne kry.
Dan die 60 reeks is nou die Offroad manne en die pad kaarte gemeng. Hy is bietjie duurder maar kan albei se funksies verrig. Jy kan topografies kaarte ook op hom laai. Hulle wys dan al die ho? plekke soos randjies, slote en koppies mooi uit(daai lekker staanplekke wat ons altyd soek).
Louis en Freddie dink ek gebruik hulle ook.
Kalahari Groete
Hein
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
-
henslin
- Sr. Member

Het die afgelope paar jaar die Etrex Legend HCX met kleurkaarte gebruik. Puik diens en akkuraat genoeg vir veldwerk Net nou die Dakota 20 aangeskaf wat ek vir werk en jag gebruik. Het 'n 3D kompas in wat beslis die beste is van almal wat ek al gebruik het. Hy kos wel 'n arm en 'n halwe been. Wat die kaarte aanbetref. Ek gebruik tans die Tracks4Africa kaarte. Baie goedkoper as die Garmap produkte en ek vind dat hulle baie meer veldinligting gee bv. 4x4 roetes en alles wat met off-road te make het. Kan my self tot in die natuurreservate help waar die Garmap produkte nie veel werd is nie. Wat akkuraatheid betref. Die beste wat jy met die prysklas GPS gaan kry is 3 meter. Enige verdere akkuraatheid is net geluk !
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
- Raven
- Hero Member

Ok Manne,
As enige iemand belangstelling het, ek kan Garmin 60CSX teen R2600 vat incl in Namibia kry, ek weet nie of die prys goed is of nie
Raven
As enige iemand belangstelling het, ek kan Garmin 60CSX teen R2600 vat incl in Namibia kry, ek weet nie of die prys goed is of nie
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Piet Breedt
- Hero Member

Dit is n uitstekende prys vir n baie goeie en akkurate GPS. Dit is die kragtigste "handheld" van Garmin. Hy het ongelooflikke baie funksies. Ek het myne al sowat 4 jaar en het daardie tyd R 6500.00 vir hom betaal.Raven wrote: Ok Manne,
As enige iemand belangstelling het, ek kan Garmin 60CSX teen R2600 vat incl in Namibia kry, ek weet nie of die prys goed is of nie :-\
Raven
Last edited by Piet Breedt on Sun Dec 12, 2010 10:41 pm, edited 1 time in total.
-
henslin
- Sr. Member

Raven - daai prys is uitstekend. Lokaal gaan jy baie min kry vir R2600 !!
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
- tafjak
- Global Moderator

Pieta
Wat sal die mounting bracket en power cord saam kos? Ek het so jaar gelede R3500 vir die lot betaal. R2600 + (R450 vir bybehore) sal nogsteeds een van die bargains wees van die jaar.
Wat sal die mounting bracket en power cord saam kos? Ek het so jaar gelede R3500 vir die lot betaal. R2600 + (R450 vir bybehore) sal nogsteeds een van die bargains wees van die jaar.
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Namib
- Sr. Member

Hi ,more julle
Net by te voeg die nuwe Garmin 62 S is nou hier by ons op special vir N$ 3349.00 (Cymot)
Raven;baie goeie prys daai.
Groete
Net by te voeg die nuwe Garmin 62 S is nou hier by ons op special vir N$ 3349.00 (Cymot)
Raven;baie goeie prys daai.
Groete
- Raven
- Hero Member

Namib,
Ok ek kon toe nie meer die 60CSX kry, want die is van die mark af nou, ek kan wel die vervanging kry en dit is die 62S, my prys is R3000.00.
NOu moet ek seker maar koop
Norton
Ok ek kon toe nie meer die 60CSX kry, want die is van die mark af nou, ek kan wel die vervanging kry en dit is die 62S, my prys is R3000.00.
NOu moet ek seker maar koop
Norton
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Namib
- Sr. Member

Hi Raven
Hardloop, jy moes al daar gewees het. Baie goeie prys daai.

Groete
Hardloop, jy moes al daar gewees het. Baie goeie prys daai.
Groete
- Kalahari
- Hero Member

More almal
Die onderwerp is al redelik oud , maar ek het nou die nuwe speelding gekoop en nou sukkel ek my vrek met die leerproses, is so bietjie tegnologies agtergeblewe
.
Die gps wat ek gekoop het is die garmin map 62s. Raven het mos een van die man met die rooi pakkie gekry, ......... kort storie, ek sukkel om 'n volledige handleiding op garmin se webblad se kry, dalk kan iemand help asseblief. Asook 'n plek waar ek die algemene terme van gps kan naslaan. Die ding het so 'n klomp funksies, maak darem al 'n paar uit, maar sukkel nog met 'n paar gps termes. Wil eers die handleiding deurkyk voor ek weer raad vra, maar ek sal dit def later doen. Die stukkie wonder het 'n paar $ gekos, so ek wil al haar funksies ten volle benut!!
mooi dag (het laasnag 30mm by huis gehad, wil nou gou die veld s'n gaan kyk)
Die onderwerp is al redelik oud , maar ek het nou die nuwe speelding gekoop en nou sukkel ek my vrek met die leerproses, is so bietjie tegnologies agtergeblewe
Die gps wat ek gekoop het is die garmin map 62s. Raven het mos een van die man met die rooi pakkie gekry, ......... kort storie, ek sukkel om 'n volledige handleiding op garmin se webblad se kry, dalk kan iemand help asseblief. Asook 'n plek waar ek die algemene terme van gps kan naslaan. Die ding het so 'n klomp funksies, maak darem al 'n paar uit, maar sukkel nog met 'n paar gps termes. Wil eers die handleiding deurkyk voor ek weer raad vra, maar ek sal dit def later doen. Die stukkie wonder het 'n paar $ gekos, so ek wil al haar funksies ten volle benut!!
mooi dag (het laasnag 30mm by huis gehad, wil nou gou die veld s'n gaan kyk)
- Francois Marais
- Administrator

Johan
https://buy.garmin.com/shop/store/manua ... 0-00868-01
Kyk by no 2, hele manual, verniet om af te laai, jy moet egter kan PDF format op jou computer sien....
Hoop jy tol.......
Mooi loop
Francois
https://buy.garmin.com/shop/store/manua ... 0-00868-01
Kyk by no 2, hele manual, verniet om af te laai, jy moet egter kan PDF format op jou computer sien....
Hoop jy tol.......
Mooi loop
Francois
- Francois Marais
- Administrator

Johan
http://gpsinstruction.com/gps-terms-and-definitions/
http://www.navcity.co.uk/information/GP ... nology.htm
Twee sites wat jou kan touwys maak oor die regte terme........
Mooi loop
Francois
http://gpsinstruction.com/gps-terms-and-definitions/
http://www.navcity.co.uk/information/GP ... nology.htm
Twee sites wat jou kan touwys maak oor die regte terme........
Mooi loop
Francois
- Kalahari
- Hero Member

Franscois
Dankie man, ek sal nou die studietye maar moet meer maak. Sal daar gaan oplees, wetie of my laptop die pdf formaat sal lees nie, maar sal kyk wat gebeur.
Ander meters se reen was toe 24 en 36mm gewees. Mooi dag verder
Johan
Dankie man, ek sal nou die studietye maar moet meer maak. Sal daar gaan oplees, wetie of my laptop die pdf formaat sal lees nie, maar sal kyk wat gebeur.
Ander meters se reen was toe 24 en 36mm gewees. Mooi dag verder
Johan
- Francois Marais
- Administrator

Johan
Meeste nuwe notebooks sal kan pdf lees, as jy sukkel, laat weet........
Man die reen is dam mooi en lekker, het ook gister weer so n ietsie gehad..........
Mooi loop
Francois
Meeste nuwe notebooks sal kan pdf lees, as jy sukkel, laat weet........
Man die reen is dam mooi en lekker, het ook gister weer so n ietsie gehad..........
Mooi loop
Francois
- Kalahari
- Hero Member

Naand Francois
Nou van Aranos terugkom, kerk gehad, gou kom loer of daar weer iets is om te lees. Baie dankie, die ou laptoppie van 4 jaar gelede is darem toe nie so agter die graspol nie, het die pdf ding gedoen.
Sal nou mooi gaan lees.
Ja man, die reen is baie mooi, het nou van ek laaste daar by jou weg is op Waldeck (ou jaars aand) van 190, 219, tot 281mm gehad, die kalahari sal hierdie jaar man se dorpers insluk, plekke staan die leeubaard polle vol in saad by die hilux se venster!
Maar ek soek eerder my skaap in die lang gras as wat ek gras vir my skaap moet soek 
Alle beste en dankie vir die hulp.
Mooi week
Johan
Nou van Aranos terugkom, kerk gehad, gou kom loer of daar weer iets is om te lees. Baie dankie, die ou laptoppie van 4 jaar gelede is darem toe nie so agter die graspol nie, het die pdf ding gedoen.
Ja man, die reen is baie mooi, het nou van ek laaste daar by jou weg is op Waldeck (ou jaars aand) van 190, 219, tot 281mm gehad, die kalahari sal hierdie jaar man se dorpers insluk, plekke staan die leeubaard polle vol in saad by die hilux se venster!
Alle beste en dankie vir die hulp.
Mooi week
Johan
- Heinds
- Hero Member

Hallo Julle
Jammer om nou weer ou koeie uit te grawe, ek sien die topic is laas aan geraak in die begin van die jaar..
Ek het nou maar besluit om 'n nuwe GPS te koop aangesien dit nie lyk of iemand van een wil ontslae raak nie.
Ek kan 'n Garmin Etrex Vista Hcx Handheld GPS Receiver kry vanaf ebay vir R1799 alles ingesluit.
http://www.iwarehouse.co.za/index.php?p ... t&Itemid=1
Al probleem wat ek nou raakgeloop het is dat die ding nou met amerikaanse kaarte gaan uitkom by my.
Is daar iemand hier wat Tracks4Africa gebruik en wat vir my kan se of dit die moeitewerd sal wees om dit te koop eerder as Garmin se eie suid afrikaanse kaarte vir R1000 extra?
Groete
Jammer om nou weer ou koeie uit te grawe, ek sien die topic is laas aan geraak in die begin van die jaar..
Ek het nou maar besluit om 'n nuwe GPS te koop aangesien dit nie lyk of iemand van een wil ontslae raak nie.
Ek kan 'n Garmin Etrex Vista Hcx Handheld GPS Receiver kry vanaf ebay vir R1799 alles ingesluit.
http://www.iwarehouse.co.za/index.php?p ... t&Itemid=1
Al probleem wat ek nou raakgeloop het is dat die ding nou met amerikaanse kaarte gaan uitkom by my.
Is daar iemand hier wat Tracks4Africa gebruik en wat vir my kan se of dit die moeitewerd sal wees om dit te koop eerder as Garmin se eie suid afrikaanse kaarte vir R1000 extra?
Groete
Sako 85 6XC
Howa 22-250 Rem
Blaser R8 6.5x55
Tikka .260AI Rem
Tikka 223
Glock 9MMP
Baretta SP1 O/U
Howa 22-250 Rem
Blaser R8 6.5x55
Tikka .260AI Rem
Tikka 223
Glock 9MMP
Baretta SP1 O/U
- Kalahari
- Hero Member

Hein
Ek het vir my die gpsmap 62s gekoop, bietjie duurder as die een wat jy nou genoem het. Saam met die die gps net vir my die tracks4africa gekoop en hy loop baie mooi, het nou wel nog nie in die unie gaan rondry nie, maar in Windhoek self kom ek mooi reg. Ek gebruik hom egter meeste van die tyd in die veld, so dit hang seker af wat jou applikasie vir die gps gaan wees wat sal bepaal of dit die doel gaan dien.
Hoop jy kom reg en geniet die nuwe tegnologie, dit maak 'n nuwe deur vir mens oop. Baie interessant.
Kalahari
Ek het vir my die gpsmap 62s gekoop, bietjie duurder as die een wat jy nou genoem het. Saam met die die gps net vir my die tracks4africa gekoop en hy loop baie mooi, het nou wel nog nie in die unie gaan rondry nie, maar in Windhoek self kom ek mooi reg. Ek gebruik hom egter meeste van die tyd in die veld, so dit hang seker af wat jou applikasie vir die gps gaan wees wat sal bepaal of dit die doel gaan dien.
Hoop jy kom reg en geniet die nuwe tegnologie, dit maak 'n nuwe deur vir mens oop. Baie interessant.
Kalahari
- JPS
- Hero Member

Hi,
Ekself het die Oregon 450. Heelwat duurder maar hy werkredelik goed. in die bos asook op die pad.
Groete
JP
Ekself het die Oregon 450. Heelwat duurder maar hy werkredelik goed. in die bos asook op die pad.
Groete
JP