Nuwe lid
- Karoo Klong
- Jr. Member

Nuwe lid
Goeie dag aan alma Mater,
Komplimente aan die Stigter van hierdie puik forum.
Hier is ek dalk nuut maar ek weet dat ek gou tuis sal voel want klink my ek is nou tussen my mense. Hierdie tikkassie van my bly als in Brits uitgooi, skoon verbaas om op 'n Afrikaanse forum af te kom.
Johan van Wyk het my ma my in Afrikaans genoem 53 jare terug. My wêreld begin waar die teerpad ophou.....ek is woonagtig te Aberdeen in die Oos Kaap.
Ek weier om te noem watse roere ek besit want ek sien dan moet jy foto's oplaai en ek kan nie......want ek weet nie hoe nie.
Karoo groete
Komplimente aan die Stigter van hierdie puik forum.
Hier is ek dalk nuut maar ek weet dat ek gou tuis sal voel want klink my ek is nou tussen my mense. Hierdie tikkassie van my bly als in Brits uitgooi, skoon verbaas om op 'n Afrikaanse forum af te kom.
Johan van Wyk het my ma my in Afrikaans genoem 53 jare terug. My wêreld begin waar die teerpad ophou.....ek is woonagtig te Aberdeen in die Oos Kaap.
Ek weier om te noem watse roere ek besit want ek sien dan moet jy foto's oplaai en ek kan nie......want ek weet nie hoe nie.
Karoo groete
Johan van Wyk
-
KalahariKlong
- Hero Member

Re: Nuwe lid
Baie welkom oom Johan.
Nou is oom op die regte plek.
Die manne gaan sommer gou gou help om daai fotos op te kry, ek sukkel maar nog self.
Skop uit die skoene en kom sit om ons vuurtjie en gesels lekker saam.
Groete
KK
Nou is oom op die regte plek.
Die manne gaan sommer gou gou help om daai fotos op te kry, ek sukkel maar nog self.
Skop uit die skoene en kom sit om ons vuurtjie en gesels lekker saam.
Groete
KK
- 243Songdaug
- Hero Member

Welkom Johan. Ek like jou groet styl
- Karoo Klong
- Jr. Member

Dankie KalahariKlong.
Ek het iewers op die forum reëls gelees jy mag nie rassistiese uitsprake maak nie so moenie met daai "oom" storie kom nie. Ek het nie 'n oulike dogter nie.
Ek kan dalk nie hout op die vuurtjie gooi nie maar dalk sal 'n paar Karoo bossies hom aan die brand hou.
Karoo groete
Ek het iewers op die forum reëls gelees jy mag nie rassistiese uitsprake maak nie so moenie met daai "oom" storie kom nie. Ek het nie 'n oulike dogter nie.
Ek kan dalk nie hout op die vuurtjie gooi nie maar dalk sal 'n paar Karoo bossies hom aan die brand hou.
Karoo groete
Johan van Wyk
- Karoo Klong
- Jr. Member

Dankie 243Songdaug.
Pure Karoo, reguit en opreg. Soos die pad na Beaufort Wes toe, net so nou en dan 'n heuweltjie.
Karoo groete.
Pure Karoo, reguit en opreg. Soos die pad na Beaufort Wes toe, net so nou en dan 'n heuweltjie.
Karoo groete.
Johan van Wyk
-
Silent Hunting
- Hero Member

Naand Johan,
Voel ek moet dankie se dat jy aangesluit het in plaas van welkom....
Glo jy sal dit baie geniet.
Groete,
Henk
Voel ek moet dankie se dat jy aangesluit het in plaas van welkom....
Glo jy sal dit baie geniet.
Groete,
Henk
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
-
KalahariKlong
- Hero Member

Haha, skuus Johan.
So gemaak en maar so laat staan.
Mooi loop.
So gemaak en maar so laat staan.
Mooi loop.
- Karoo Klong
- Jr. Member

Dankie Henk,
Sodra die "stagefright" verby is glo ek dit gaan baie van my tyd in beslag neem. Ek het heelwat verrykende inligting asook gesprekke gesien waarin ek belangstelling toon.
Karoo groete
Sodra die "stagefright" verby is glo ek dit gaan baie van my tyd in beslag neem. Ek het heelwat verrykende inligting asook gesprekke gesien waarin ek belangstelling toon.
Karoo groete
Johan van Wyk
- Karoo Klong
- Jr. Member