Nuweling tot die jagveld

Nuwe lede, stel jouself gerus voor/
New member, please introduce yourself
Post Reply
StevenAbsmeier
Newbie
Newbie

Nuweling tot die jagveld

Post by StevenAbsmeier »

Goeie naand aan almal. Eks nuut op die blad en nuut tot die jagveld. Hoop om baie by almal te leer en opregte hulp te kry wanneer ek n stupid vraag/vrae vra. Hoop om binne die volgende 2 maande my 3006 in my hande te hê en n jagter in murg en been te word.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Nuweling tot die jagveld

Post by tripodmvr »

Welkom. Jy bekruip ons laat aand. Waar is jy in die wereld en het jy al voorheen gejag?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Naand Steve.

Welkom by die forum. Bly om te sien jy het kom aansluit.

Oom Marius Steven bly in die Oos Rand, Primrose. En hy moet nog sy jag balkie werf. Hy het vir hom 'n .30-06 op Huntex gekoop.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Welkom Steve
StevenAbsmeier
Newbie
Newbie

Post by StevenAbsmeier »

Baie dankie vir die hallo sê tripodmvr, jamalley en Freddy. Freddy het my aanbeveel om by julle aan te sluit. Hy sê ek gaan baie leer want julle is nie keyboard warriors nie maar die real deal.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

So ons is "heavy metal". Bly hy dink so. Waaroor wil jy leer?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
StevenAbsmeier
Newbie
Newbie

Post by StevenAbsmeier »

Alles wat ek niks van af weet. Het nog nooit gejag nie en die laaste keer wat ek n "geweer' in my hande regtig gehad het was my getroue R1 in die weermag. So dinge soos skootplasing van verskillende hoeke, afstand, verskillende patrone, herlaai ens
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

You have zoned in on the kill. Skootplasing is daar baie oulike skematiese beelde en dan moet ons jy leer oor die praktiese jag. Kalibers kan jy ook Google om 'n idee van dit beskikbaar te kry en ook te "search" op die forum. Herlaai en koele is ons brood en botter. As they say in the classics "fire away"

Kyk onder die verskillende besprekingspunte en plaas jou vrae.
StevenAbsmeier
Newbie
Newbie

Post by StevenAbsmeier »

Baie dankie tripodmvr. Ek gaan verseker so maak. Lekker aand verder vir julle almal.
Post Reply