Loop gesoek!!!
-
schalla
- Newbie

Loop gesoek!!!
More manne ek is dringend opsoek na n 6mm loop met n1-12 twist ek het al gesoek en gesoek maar kan nerens reg kom nie kan een van julle dalk help groot asb.
- douw
- Hero Member

Re: Loop gesoek!!!
google: MH Arms
-
schalla
- Newbie

Weet jy dalk watse lope julle in kry ek sal n krieger of brouhton loop wil opsit.
-
Rath1976
- Full Member

schalla wrote:Weet jy dalk watse lope julle in kry ek sal n krieger of brouhton loop wil opsit.
Ja, stel ook belang om te sien watter lope,twist ens wat julle in kry. Soek vir my .308.
-
immelmanw
Vir nou is dit Walther Match lope, toe ons nou by IWA was, al die fancy Duitse presisie geweerbouers gebruiknet Walther. Ek verneem ook dat Werner Brits (SA FTR Kampioen) nou met n Walther Match skiet.
Dan kry ons ook twee tot drie weke die Broughton lope (dit is confirmed op n boot) en ook Brux.
LIKE ons Facebook page, of registreer op ons website, soos die voorraad inkom gaan ek dit post.
Groete
Dan kry ons ook twee tot drie weke die Broughton lope (dit is confirmed op n boot) en ook Brux.
LIKE ons Facebook page, of registreer op ons website, soos die voorraad inkom gaan ek dit post.
Groete
-
schalla
- Newbie

Jis baie dankie mater weet jy dalk wat die walther lope gaan prys?
-
immelmanw
WALTHER MATCH SS R6000schalla wrote:Jis baie dankie mater weet jy dalk wat die walther lope gaan prys?
SPORTER CM R3500
Daar is handelaars wat vir die Sporter CM R7000 vra, dan praat ek nie eers van die pryse wat manne vir sekere ander "brands" vra nie. Ons probeer die produkte so bekostigbaar moontlik maak!
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Willem. Ek ken gladnie die SporterCM loop nie? Hoe is hulle in vergelyking met die groter name?
Groetnis
Groetnis
Last edited by Armand Steenkamp on Tue Apr 08, 2014 3:59 pm, edited 1 time in total.
-
Rath1976
- Full Member

Willem gaan al 3 julle takkegestock wees met die Walther lope . Dis baie goeie pryse. Watse twist en lengtes kom die Walther's in. Soek een vir my FT-R geweer.
Groete
Groete
-
schalla
- Newbie

Baie dankie willem vir jou moeite en dan net nog iets weet jy dalk watse lengtes en twist vir die 6mm ek praat nou van die match ss.
-
Vlooi1996
- Newbie

- JPS
- Hero Member

Willem, al enige nuus op die lope?
Mooiloop
JP
Mooiloop
JP
-
immelmanw
Yes, sorry manne,
Was in JHb en toe Mapumalanga. Nou weer in STB.
Walther het ons net twee tipes bestel
SUPER MATCH STAINLESS STEEL (as good as it gets) R6000
Sporter Cm (CM staan vir Chrome Molly) dus kan jy dit blou. Die SS moet n mens Gunkoate of Cerakoate.
Die Walther CM is in dieselfde klas as die "gewone" Pacnor lope wat die manne so push / adverteer. Prys R3500.00 Julle weet wat die manne vir die Pacnor lope vra.......
Die SUPER MATCH het ons net in twee profiele bestel, LIGHT PALMA en HEAVY PALMA Die light Palma is 19mm op die kroon en die HEAVY PALMA 22.86 op die kroon. Almal is 32" lengte, jy kan dus finish waar jy lus en lekker voel.
Wat beskikbaarheid aangaan, dis n ander storie, ons gaan nou eers die honderde manne wat op backorder vir Broughton, Krieger is kontak en vra of hulle Walther SM soek, dit wat oorbly gaan in die mark in.
Groete
Was in JHb en toe Mapumalanga. Nou weer in STB.
Walther het ons net twee tipes bestel
SUPER MATCH STAINLESS STEEL (as good as it gets) R6000
Sporter Cm (CM staan vir Chrome Molly) dus kan jy dit blou. Die SS moet n mens Gunkoate of Cerakoate.
Die Walther CM is in dieselfde klas as die "gewone" Pacnor lope wat die manne so push / adverteer. Prys R3500.00 Julle weet wat die manne vir die Pacnor lope vra.......
Die SUPER MATCH het ons net in twee profiele bestel, LIGHT PALMA en HEAVY PALMA Die light Palma is 19mm op die kroon en die HEAVY PALMA 22.86 op die kroon. Almal is 32" lengte, jy kan dus finish waar jy lus en lekker voel.
Wat beskikbaarheid aangaan, dis n ander storie, ons gaan nou eers die honderde manne wat op backorder vir Broughton, Krieger is kontak en vra of hulle Walther SM soek, dit wat oorbly gaan in die mark in.
Groete
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Dankie Willem, die liggie het eers bietjie laater vir my aangegaan dat CM vir chrome molly staan!
Groetnis
Groetnis
- JTM
- Hero Member

Hoe werk dit om 'n loop te koop. Betaal jy net en vat dit oor die toonbank?
Jannie Welman
- JPS
- Hero Member

JTM wrote:Hoe werk dit om 'n loop te koop. Betaal jy net en vat dit oor die toonbank?
Negatief,
Net 'n gerigistreerde Wapensmid kan die loop daar vat. Tensy jy klaar lisensie vir die loop het dan kaan jy hom ook neem. Vir bv, lisensie om 2lope op een aksie te he.
As jy jou loop wil vervang moet jy eers aansoek doem om dit te vervang, waneer die aansoek om te vervang goedgekeur is (net brief en stelsels opgedateer) dan kan jou Wapensmid met die werk om die loop te vervang begin.
Na die werk klaar is gaan hy SABS toe vir Proof en dan met die Proof en Wapensmid veslag gaan dit weer CFR toe om die nuwe lisensie uit te ryk.
Hierdie hierbo net kortliks die procedure.
Willem Dankie vir die Terugvoer.
Groete
JP
- JTM
- Hero Member