410gr Dzombo Solids vir Seekoei

Praat hier oor die GROOT manne/Anything about the BIG boys goes here 9.3/375 and bigger
Post Reply
Alvar
Full Member
Full Member

410gr Dzombo Solids vir Seekoei

Post by Alvar »

More manne,

Ek het die geleentheid om volgende jaar n seekoei te skiet.

Ek het gedink om die 410gr Dzombo Solids vir die 416 Riby te laai. Het enige van jylle ervaring met die koeëls en moontlike aanbevelings in terme van herlaai data?

Dankie

Alvar
DWB
Hero Member
Hero Member

Re: 410gr Dzombo Solids vir Seekoei

Post by DWB »

Hallo Alvar,

Jy moet dit geniet en ons soek fotos en 'n storie!

Ek dink nie die Dzombos is op Quickload nie, maar as jy die dimensies stuur kan ons dit met die Barnes Banded Solid vergelyk en jou seker in die regte rigting dui.

Meet die lengte van die koeel asb.
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
rudib
Hero Member
Hero Member

Post by rudib »

Ek skiet hulle tans in my 450 Rigby. Hulle is ongelooflik en sal sonder enige twyfel die werk kan doen.

Ek het hulle gelaai met 88gr S365 toe ek hulle in my 416Rigby gebruik het.
molopohunter
Sr. Member
Sr. Member

Post by molopohunter »

Ek het ongelukkig nie ladings vir die rigby nie, maar kan wel getuig dat jy nie metn dzombo kan verkeerd loop nie.
Die nosler solid is net so goed, en hoor die manne wat met die gs customs werk het ook geen klagtes.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Gaan jou jag te voet op droë grond wees, of gaan jy die dier in die water skiet. 'n Meer plofbare koeël sal beter wees in die water waar 'n breinskoot geskiet moet word. Hier kan iets in die .30 kaliber (300WM) met platter trajek en teleskoop sorg vir beter skootplasing. Op land sal ek eerder GS of Barnes TSX aanbeveel synde dit goeie penetrasie het en baie meer weefsel skade sal aanrig.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
molopohunter
Sr. Member
Sr. Member

Post by molopohunter »

tripodmvr wrote:Gaan jou jag te voet op droë grond wees, of gaan jy die dier in die water skiet. 'n Meer plofbare koeël sal beter wees in die water waar 'n breinskoot geskiet moet word. Hier kan iets in die .30 kaliber (300WM) met platter trajek en teleskoop sorg vir beter skootplasing. Op land sal ek eerder GS of Barnes TSX aanbeveel synde dit goeie penetrasie het en baie meer weefsel skade sal aanrig.
Moet my groot asb nie verkeerd verstaan dat ek nou n fight hier soek nie, maar om met n 30 kal is dit onwettig en natuur bewaring check nogal op. Mens kan wel dit DOEN met die kaliber, maar ongelukkig word die minimum van 375 as wet beskou.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Dankie vir die reghelp met die minimum kaliber, maar dan volstaan ek nog by 'n loodkern soos 'n Nosler Partition wat nie deur gaan skiet sonder om meer omliggende skade te veroorsaak nie. Jy kan sekerlik jou 416 met teleskoop op ook gebruik om die akkurate plasing van die koeël te verseker.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
molopohunter
Sr. Member
Sr. Member

Post by molopohunter »

tripodmvr wrote:Dankie vir die reghelp met die minimum kaliber, maar dan volstaan ek nog by 'n loodkern soos 'n Nosler Partition wat nie deur gaan skiet sonder om meer omliggende skade te veroorsaak nie. Jy kan sekerlik jou 416 met teleskoop op ook gebruik om die akkurate plasing van die koeël te verseker.
Ja, virseker. As kliente seekoeie of ander groot wild kom jag raai ek hulle n quick release scope aan.
As ons laai ook dan laat ek hulle die 1ste skoot n soft, en die ander 2 solids. Ek sien op meeste aanbevelings op lees stof beveel hulle dieselfde aan. Ek is nie te veel oor die "brands" nie, maar solank hy n premium punt gebruik. Hehe, al te veel fights te sien om n man van sy " brand" te verander.

Groete.
Peet
Alvar
Full Member
Full Member

Post by Alvar »

Die seekoei sal op droë grond gejag word, heel moontlik in die aand. Ek het maar gedink aan die solids dat ek uit enige posiise die vitals sal kan tref.
Post Reply