Jaracal Reeks "Goodies"

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Locked

Is die nuwe LOGO aanvaarbaar

Poll ended at Tue Nov 12, 2013 4:27 pm

Ja
90
55%
Nee
60
37%
Sal moet gewoond raak
14
9%

Total votes: 164

Rotty
Jr. Member
Jr. Member

Re: Jaracal Reeks "Goodies"

Post by Rotty »

Manne ek is nou ni n baie aktiefe member nie ma het al n kakkels my self plat getrek onder die oog van n goeie friend en was n belewenis.
MAar ek kan julle se die ou logo doen die ding vr my
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Ek sien ook die poll het begin draai in die rigting van die "nee"...dalk nou dat die ouer forum manne uit die veld kom, 2 nagte om jakke sit en jag het en nou eers weer kan aanlog.....
Nog so paar dae en dan wys die log oortuigend "nee"
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Hercules Louw
Hero Member
Hero Member

Post by Hercules Louw »

Die sketse van die voorgestelde nuwe embleem is baie goed gedoen, maar ongelukkig het dit vir my 'n gesplete persoonlikheid.
Ek sou anders daaroor gevoel het as die embleem volledig net uit een dier bestaan het en nie die twee verskillende soorte helftes wat aanmekaar geplak is nie. Daarom het ek daarteen gestem.
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Dalk moet 'n twee derde meerderheid geld voor die logo verander word!
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
immelmanw

Post by immelmanw »

As n mens n nuwe logo ontwerp (bv, coca cola, sony, kodak ens) moet n paneel van 10 die nuwe logo in n boardroom sien en almal se: "Wow, dis bef@@@, dis nice, dis skoon, dis vars, ons is mal daaroor ens ens)

Uit n bemarkingsoogpunt (nie dat ek n kenner is nie) is die ou logo "outyds" baie eendimensioneel, se ook nie veel nie.

Ek stem dus 100% vir n nuwe Jaracal logo as n mens dit op klere, bakkies, messe, keppies ens wil aanbring om te herverkoop en Jaracal as n "brand" vorentoe wil neem.

Maar nie met die nuwe voorgestelde logo nie,

Dalk moet n logo ontwerp mompetisie begin, mail almal na xxxx, kry n sluitingsdatum, maak n kortlys en die lede kies een uit n kortlys van drie voorstelle?

Groete
Freddie101
Hero Member
Hero Member

Post by Freddie101 »

Die ou logo werk vir my. Het nee gestem.

Freddie
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Francois Marais wrote:as dit MOET verander, doen dit, like ek dit, NEE.
Die groot leeu het gebrul! Dankie FM, ek stem saam met jou.
Goed, beter, 6millimeter!
henried
Hero Member
Hero Member

Post by henried »

Louis102 wrote:Ek vind nou hierdie stukkie in die argiewe wat toentertyd die simboliek van die "ou" logo hier op die forum verduidelik het. Ek dink dit verduidelik mooi hoekom die "ou" logo met 'n doel probeer om eenvoudig, onrealisties, glad nie simetries nie en allermins alledaags te wees (daarmee geen kritiek op die nuwe een nie, net 'n brokkie inligting vir diegene wat dit dalk gewonder het hoekom):

Simboliek van die Jaracal Logo soos gebruik op die Forum vir die Jagter en deur Spesialis Roofdierjagters:

1. Die idee van die Logo-skets het sy oorsprong by "Jaracal". "Jaracal" is 'n reeds gevestigde en gerespekteerde handelsmerk wat eie is aan die waardes wat Heinrich Funck reeds jare lank aan bou. "Jaracal" is die samevoeging van "Jackal" en "Caracal". Die jakkals en die rooikat is die twee mees suksesvolle middelslag grootte roofdiere van ons tyd. Hulle is ook ongelukkig verantwoordelik vir enorme skade by die kleinvee-kuddes van ons land.

Die Jaracal Logo is dus 'n kenteken van moderne, kreatiewe en moreel aanvaarbare metodes om die skade wat kleinvee produsente as gevolg van roofdier skade lei, te beperk. Die logo staan dus vir dit wat goed en wat reg is in die beheer van roofdiere op (hoofsaaklik) kleinvee-plase.

2. Die logo poog geensins om perfekte afbeeldings of lewensgetroue weergawes/sketse van die jakkals en rooikat te wees nie, maar eerder om op 'n moderne onrealistiese manier, spesifiek sekere van hul karakter eienskappe uit te beeld.

In die geval van die jakkals is 'n alom bekende eienskap wat hom toegedig word, dié van slu-heid. Jare lank is daar konflik tussen die kleinvee produsent en die jakkals en die manier waarop die jakkals tog 'n manier vind om aan te pas, te oorleef en aan te teel is legendaries. Daarom het die jakkals (in die logo-skets) skerp reguit lyne en 'n skelm oog in kontras met die sagter ronde lyne van die rooikat.

Die rooikat het op 'n ander wyse 'n manier gevind om op kleinvee plase te oorleef. In teenstelling met die jakkals is dit eerder aggressie, individualiteit en katagtige eienskappe wat die logo vir die rooikat wil uitbeeld. Weereens is die oog nie 'n realistiese afbeelding nie, maar eerder 'n moderne onrealistiese uitbeelding om die karakter te beklemtoon.

3. Die Jaracal Logo poog verder om die illusie van teater maskers te skep. Dit is 'n verdere rede hoekom die afbeeldings van die twee roofdiere spesifiek onrealisties gedoen is. Die Masker-effek het eerstens ten doel om te sinspeel met die gedagte dat 'n jagter ook eintlik maar net 'n "roofdier" is. Vir 'n jagter om sy prooi te uitoorlê, sal dit baat om sekere eienskappe van roofdiere na te boots. Die jagter moet by tye slu, aggressief en opportunisties wees.

Die jagter dra ook soms, by wyse van spreke, 'n masker. Die suksesvolle jagter gebruik verskeie tegnieke om voor te gee wat hy nie werklik is nie, juis met die doel om sy prooi te uitoorlê. Hierdie tegnieke mag insluit: kamoeflering, bekruip, maak van geluide wat die prooi lok ens.

Net soos die jakkals en rooikat onwelkom is op kleinvee plase, raak tradisionele maniere van jag deesdae ongewild in sekere kringe. "Groen" aktiviste plaas meer en meer druk op die reguleerders om bykans alle vorme van jag te verbied. Jagters sal dus baat om soos die jakkals en rooikat, maniere te vind om te oorleef, ondangs druk om dié leefwyse te verban. Die logo simboliseer dit.

4. Laastens simboliseer die logo oorspronklikheid, kreatiwiteit, individualiteit en vryheid van denke. Daar is nie gepoog om reëls en regulasie na te kom of om enige iets of iemand na te doen met die skep van hierdie logo nie. Mag ons losgemaak wees van "boeie" en "kettings" wat ons wil inperk en vry wees om werklik die gawe van die lewe aan te gryp!

Mooiloop
Louis

Ek dink nogsteeds die nuwe logo pas hier in...

Ek ken nie die geskiedenis nie, so ek gaan op wat ek sien, en ek is mal oor die nuwe logo, maar dis mos waar demokrasie inkom... ;)

Daar was baie gesprekke oor die forum wat hernu moet word, baie van die "ou" manne is nie meer hier nie of is nie so aktief nie, ek dink die nuwe logo pas mooi by die hernuwing in.

Wie is die eienaar/eienaars van die forum?
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

immelmanw wrote: Dalk moet n logo ontwerp mompetisie begin, mail almal na xxxx, kry n sluitingsdatum, maak n kortlys en die lede kies een uit n kortlys van drie voorstelle?

Groete

Ek stem 100% saam jou WIllem, kry nog 'n paar voorstelle 8)
Last edited by Marc on Mon Nov 11, 2013 9:50 am, edited 1 time in total.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Marc wrote:
immelmanw wrote: Dalk moet n logo ontwerp mompetisie begin, mail almal na xxxx, kry n sluitingsdatum, maak n kortlys en die lede kies een uit n kortlys van drie voorstelle?

Groete

Ek stem 10% saam jou WIllem, kry nog 'n paar voorstelle 8)
Marc, so jy verskil 90% van Willem?? ???
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

Marc wrote:

Groete

net 10%? en die ander 90%? :laugh:
HOU HOM DAAI DIKTE
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

cassie_calvinia wrote:
Marc wrote:

Groete

net 10%? en die ander 90%? :laugh:

Dis Maandag Boy's, stadig nou...dis alles jou skuld Cassie met sy supper size ontbyt idees
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

henried wrote: Ek dink nogsteeds die nuwe logo pas hier in...
Jaracal (Heinrich)
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
henried
Hero Member
Hero Member

Post by henried »

jaracal wrote:
Jaracal (Heinrich)
Dis nice van jou ons mening te vra...
...as dit my forum was het ek die logo net verander.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

henried wrote:
jaracal wrote:
Jaracal (Heinrich)
Dis nice van jou ons mening te vra...
...as dit my forum was het ek die logo net verander.
Wel, 'n forum is nie 'n forum sonder lede nie. Dus, is dit (vir my) vanselfsprekend dat Oom Hein menings hier kom vra het.
Goed, beter, 6millimeter!
Dawie Malan
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie Malan »

Meeste instansies het wel logo veranderings elke paar jaar. En Oom Hein is ook op die regte pad hiermee. Maar ons mense hou nie van verandering nie. Net soos mens nie hou van die bakkie se vorm en model wat gaan verander as jy die huidige model ry nie. En hier het baie manne al 'n klomp hemde, plakkers en pette met die ou logo op. So mens kan verstaan dat hulle nie wil verander nie.

Die probleem wat ek met die nuwe logo het, (en dankie aan Oom PW wat tekeninge van die twee diere geplaas het ) is dat die jakkals nie soos 'n jak lyk nie, maar soos een van daai brandsiek Transkei honde. En die rooikat eerder soos 'n mandril bobbejaan met oorgroot tosselore.

Verandering is goed. Maar soos ander maatskappye of instansies is geringe veranderinge dalk die beter opsie.

Dankie Oom Hein dat jy ons geken het in die saak.

Groete

Dawie
Spanner
Hero Member
Hero Member

Post by Spanner »

Manne, die vraag is nog nie beantwoord nie :

MOET die logo verander ?
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
Spanner
Hero Member
Hero Member

Post by Spanner »

Manne, die mees belangrikste vraag is nog nie beantwoord nie :
Spanner wrote:OK, help my uit. Hoekom is die nuwe logo geskep ? Wat het aanleiding gegee om 'n nuwe logo te maak ?

Hoekom "MOET" die logo verander ?
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
prohunt
Hero Member
Hero Member

Post by prohunt »

Hallo Heinrich,
Die ou logo het op ons gegroei. Wat die voorgestelde logo aanbetref hou ek persoonlik glad nie daarvan nie en dis nie omdat ek teen verandering is nie. My gevoel is eerder dat indien daar 'n behoefte is vir so 'n verandering daar dalk nog 'n paar voorbeelde/voorstelle ingedien kan word en dalk kom ons net by iets uit wat almal oorweldig!!
Groete
Johan
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Dagse Heinrich

Is dit moontlik dat jy 'n netjiese weergawe van die ou (bestaande) logo hier te plaas, asseblief.
Dit wil vir my voorkom die een bo aan die program is bietjie uit proporsie getrek.
Groetnis.
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

Die twee logos soos versoek:
logo vergelyk.gif
groete
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
visstok
Hero Member
Hero Member

Post by visstok »

Dankie Oom Heinrich

Kyk net hoe mooi staan daai ou een uit! Op papier lyk die ou een nie so mooi nie, maar op n hemp of hoed sal hy maar bly koning kraai!

Groete Alex
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Yo Yo Yo .....klop my hard nou vinnig toe ek daai 1 regs weer sien......soos 'n ou paar jeans, jou favourite pantoffels.....
abstrak soos hy is.....laat hom bly...

Ek het nou genoeg oor die logos gesê, as dit moet, dan moet dit seker....maar ek laaik hom nie.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Die ou een is baie uniek, daarom my stem daarvoor.

Groete
KK
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Manne,
Ek het ook nee gestem in die opname. Ek hou meer van die ou logo as die nuwe voorgestelde logologo, maar een perspektief wil ek net hier uitlig. Met hierdie stem het ek bloot my opinie uitgespreek en dink nie ek het aanspraak of werklik seggenskap oor die forum of sy intelektuele eiendom nie. In ander forums kan mens kies om 'n gebruiker van die forum te wees en dit kos jou niks nie, of jy word 'n lid en betaal lidmaatskapsgelde wat jou ook dan sekere aanspraak op die forum gee. Jaracal se 'lede' is almal eintlik maar gebruikers van die forum en dus maak ek geen aanspraak op seggenskap nie, bloot dat ek my mening lug. Ek meen dat Jaracal (Heinrich Funck) met die logo kan maak soos hy goed dink.
Ek wil my by Dawie Malan skaar in sy kritiek oor die nuwe logo. Ek stem saam dat nie nuwe logo nie die voorstelling van die twee diere daar reg aan laat geskied nie, vandaar my nee stem. Die nuwe logo herinner meer aan 'n hond as aan 'n jakkals of rooikat.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Locked