wat gaan aan met die jakkalse?
- cassie_calvinia
- Hero Member

wat gaan aan met die jakkalse?
skiet julle manne nou?
tewe dragtig? kleintjies?
ek wil volgende week weer ernstig begin
tewe dragtig? kleintjies?
ek wil volgende week weer ernstig begin
HOU HOM DAAI DIKTE
- Katefbessie
- Hero Member

Re: wat gaan aan met die jakkalse?
Het verlede saterdag aand 'n teef wat reeds gewelp het geskiet. In die Hekpoort, Magaliesburg area.
Natuur die enigste rusplek vir die siel
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
- C.J.
- Sr. Member

Cassie,
Twee stelle laas Maandag aand gekry, ablei tewe se kleintjies is al in die gate. Nog 'n droë teef ook gekry, seker helper. Alles in die Oos-Vrystaat. Ander jagter 2 weke terug swaar dragtige teef ook gekry, so die dinge begin beter gaan hier.
Groete,
C.J.
Twee stelle laas Maandag aand gekry, ablei tewe se kleintjies is al in die gate. Nog 'n droë teef ook gekry, seker helper. Alles in die Oos-Vrystaat. Ander jagter 2 weke terug swaar dragtige teef ook gekry, so die dinge begin beter gaan hier.
Groete,
C.J.
- cassie_calvinia
- Hero Member

dis goeie nuus.
soos ek hoor, bars dit maar die jaar
soos ek hoor, bars dit maar die jaar
HOU HOM DAAI DIKTE
- C.J.
- Sr. Member

Ja nee, dit was 'n gespook tot hier, maar dit lyk of dit nou beter sal gaan.
-
Vaaljas
- Newbie

More manne
Ek en my broer was Vrydagaand uit en het op vier staanplekke geen reaksie gekry , moet se dit kan n man se spoed erg knou . Ons het met die vorige donkermaan darem vier reun jakkies gekry maar die tewe lyk my loop nie hier by ons rond nie , haha .
Bly om te hoor julle se dit sal nou begin beter gaan , gaan more aand weer uit en sal laat weet of n jakkie of twee kon bakkie ry .
groete Vaaljas
Ek en my broer was Vrydagaand uit en het op vier staanplekke geen reaksie gekry , moet se dit kan n man se spoed erg knou . Ons het met die vorige donkermaan darem vier reun jakkies gekry maar die tewe lyk my loop nie hier by ons rond nie , haha .
Bly om te hoor julle se dit sal nou begin beter gaan , gaan more aand weer uit en sal laat weet of n jakkie of twee kon bakkie ry .
groete Vaaljas
- cassie_calvinia
- Hero Member

jou teef sit op die nes, met 6 ander jakkalsemaar die tewe lyk my loop nie hier by ons rond nie , haha .
HOU HOM DAAI DIKTE
- HUNTERZN
- Jr. Member

wat werk nou die tyd van die jaar was lanklaas uit in die veld.
-
Vaaljas
- Newbie

Een van die dae moet sy ook begin kos aandra , dan sal ons mekaar weer raakloop... ons het die reun jakkies almal met Jakkals Alleen en Dying jack gekry , meer oortuig dat hulle op die jakalsklank reageer het .
More aand is dit ons en n kat wat gisteraand groot skaap gevang het , het ook blykbaar kleintjies by haar .
groete Vaaljas
More aand is dit ons en n kat wat gisteraand groot skaap gevang het , het ook blykbaar kleintjies by haar .
groete Vaaljas
- HUNTERZN
- Jr. Member

STERKTE HOOP JY KAN HULLE LAAT BAKKIE RY.
GROETE
DRIES
GROETE
DRIES
- hebron
- Full Member

Cassie, hier by ons kry ek nou baie verskillende stadiums; nog klein dragtige tewe maar ook al kleintjies wat 1maand en ouer is.
Werpsels is groot vanjaar, nog nie een teef gekry met minder as 6 kleinhonne nie; as ons nie nou werk maak van hulle nie gaan ons met n oorbevolking vlekkies sit! Dit wil darem lyk of ons weer ook die week beter raak, so jy kan hulle begin pak gee.
Voorspoed en mooiloop
Willem
Werpsels is groot vanjaar, nog nie een teef gekry met minder as 6 kleinhonne nie; as ons nie nou werk maak van hulle nie gaan ons met n oorbevolking vlekkies sit! Dit wil darem lyk of ons weer ook die week beter raak, so jy kan hulle begin pak gee.
Voorspoed en mooiloop
Willem
- cassie_calvinia
- Hero Member

willemhebron wrote:Cassie, hier by ons kry ek nou baie verskillende stadiums; nog klein dragtige tewe maar ook al kleintjies wat 1maand en ouer is.
Voorspoed en mooiloop
Willem
my teorie vir die goed wat so deurmekaar is, ons skiet te veel enkel jakkalse, en nie altwee nie.
nou, kry hul heel jaar deur nuwe maats, en ek wonder of dit nie hul siklusse begin deurmekaar maak nie
HOU HOM DAAI DIKTE
- hebron
- Full Member

Cassie ek en n jagters-vriend het vanmore ook so redeneer, maar op die meeste plekke waar ek gejag het was nog nie jakkalse gedood met roep+skiet / slagysters vanjaar nie (wetie van gif). Ek dink die seisoen is maar redelik deurmekaar en maak die jakke ook wisselvallig, maar dit is tog redelik standaard dat hulle kleintjies kry van Aug tot laat Okt. November behoort ons darem seker al n paar jonges in die omgewing te kry...
-
Vaaljas
- Newbie

Ja manne , moet seker se goeie more maar ek het vir laasnag net n paar rooi oe om te wys van min slaap.... geen reaksie gekry nie , nie kat of jakkies nie , nie eers een het geantwoord nie , lyk my hier in Kimberley is ons nou reg in die middel van die moeilikke tyd..
groete Vaaljas
groete Vaaljas
- cassie_calvinia
- Hero Member

vaaljas
ek wil nie vir jou sleg hoop gee nie, maar die term maklike tyd kan ons jakkals jagters maar vergeet van. dit bestaan nie meer nie. moeilike tyd, 24/7/365!
hier is wat selfs hul kern gebiede verander het.
ek wil nie vir jou sleg hoop gee nie, maar die term maklike tyd kan ons jakkals jagters maar vergeet van. dit bestaan nie meer nie. moeilike tyd, 24/7/365!
hier is wat selfs hul kern gebiede verander het.
HOU HOM DAAI DIKTE
-
Dawie
- Hero Member

Net so 'n taalkundige regstellingtjie...
Daar was nog nooit iets soos "maklike tyd" nie, dis "makliker tyd" met 'n "R" op die einde
In Heinrich se roepmetodes.......
"Territoriale tyd (Middel Julie tot Middel September)(Makliker tyd):"
Makliker beteken nie maklik nie, net makliker as moeilik
En hier by ons is dit noggie maklik of makliker nie
D
Daar was nog nooit iets soos "maklike tyd" nie, dis "makliker tyd" met 'n "R" op die einde
In Heinrich se roepmetodes.......
"Territoriale tyd (Middel Julie tot Middel September)(Makliker tyd):"
Makliker beteken nie maklik nie, net makliker as moeilik
En hier by ons is dit noggie maklik of makliker nie
D
- cassie_calvinia
- Hero Member

daaf
die makliker tye, is its wat ons vir ons kleinkinders gaan vertel, eens op 'n tyd
die makliker tye, is its wat ons vir ons kleinkinders gaan vertel, eens op 'n tyd
HOU HOM DAAI DIKTE
-
Vaaljas
- Newbie

Dankie manne , sorry dat ek dit laat klink het of dit gaan maklik gaan , dan lieg ek darem ook , is soos julle se , dalk makliker maar nogsteeds kan ek nie wag vir die ' makliker tyd " nie want die jakkies wen die een rondte na die ander.........daai 63 gaan maar moeilik op 100 kom as hulle nie nou begin gesig wys nie .
groete Vaaljas
groete Vaaljas
- cassie_calvinia
- Hero Member

nee wat ou vaaljas, ek speel maar sommer. die jaar moet ons ander resep kry
HOU HOM DAAI DIKTE
-
Vaaljas
- Newbie

Nou praat jy !!! , laat weet as jy nuwe planne het wat werk , ons sal moet koppe bymekaar sit , een van dae val hulle hopenlik weer op reelmaat....
Vaaljas
Vaaljas