Hi manne
Ek kan 'n baie unike wapen kry maar klink my die persoon het nie n lisensie vir hom is daar n manier om hom op my naam te kry of moet ek eerder los
Lisensies
-
Quinna
- Full Member

Re: Lisensies
Naand Landy
As ek jy is kry ek die serial nr op die geweer en hoor by die poliesie of hul jou kan se an wie die geweer behoort, kyk of jy dan die persoon in die hande kan kry en die geweer dan so oor dra op jou naam.
Ek weet nie van n ander manier nie
As ek jy is kry ek die serial nr op die geweer en hoor by die poliesie of hul jou kan se an wie die geweer behoort, kyk of jy dan die persoon in die hande kan kry en die geweer dan so oor dra op jou naam.
Ek weet nie van n ander manier nie
Quinna
Pressure is something that you find in the chamber, now shut up and shoot
.270 WIN Musgrave, .22 CZ, 9mm Beretta, 12 Guage Vanguard, Howa 375 Ruger, .308 Sako, Howa 6.5Creedmoor, 9mm Glock (waiting for lic)
Pressure is something that you find in the chamber, now shut up and shoot
.270 WIN Musgrave, .22 CZ, 9mm Beretta, 12 Guage Vanguard, Howa 375 Ruger, .308 Sako, Howa 6.5Creedmoor, 9mm Glock (waiting for lic)
- NEGE3
- Hero Member

Vat hom na enige geweer winkel toe. Hulle kan die nommer vir jou toets en vasstel op wie se naam is hy.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- Frederik
- Hero Member

Landy, jy speel met vuur as die wapen nie 'n lisensie het nie gaan jy omwettige wapen koop !!!
-
Landy
- Sr. Member

Dit is waarom ek bang is, is n versamelaar ook en wil nie kanse vat, kan jy hom nie deactivate
Hoeveel gewere is genoeg?
-
mariusr
- Hero Member

Beste sal wees om uit te find op wie se naam die wapen oorspronklik was maar die kanse is goed dat die rekord nie meer bestaan nie so hoe jy ook daarna kyk iemand gaan in die moeilikheid wees!
Glo nie die kool gaan die sous werd wees nie behalwe as dit nou 'n purdy of rigby is kan ou miskien probeer? Maar hier le net oneindige probleme van sukkel! 
-
Landy
- Sr. Member

- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Volgens my regtig eenvoudig, aangesien ek dit ak gedoen het. Skakel 012 353 6111, en vra die mense aan wie behoort die serial nommer. Se vir hulle jy stell belang om te koop en wil net seker maak. Hulle het vir my sommer die eienaar se ID nommer en als oor die foon gegee.
Moontlik daarna, begin jou probleme
Moontlik daarna, begin jou probleme
Veiligheid eerste manne!