Spekskietstories van die veld

Post Reply
vlakvark1
Hero Member
Hero Member

Re: Spekskietstories van die veld

Post by vlakvark1 »

Nou kom vertel so jong knaap my

Sy oupa het n plaas gekoop 35 jaar terug en toe was die KNAAP se pa op skool en op die
plaas was daar n koedoe bul wat baie slim was en hulle kon hom nooit skiet nie. Die bul se
horings was tussen 60 en 70 duim het hulle geskat

Elke jaar probeer hulle die bul skiet maar hulle kom nie naby genoeg nie en uiteindelik die
jaar kon die KNAAP se pa (na 35jaar) die bul skiet. Die horings het toe 68 duim gemeet

Nou 35jaar terug was die bul se horings al oor die 60duim

Ek het nie geweet dat koedoes so [align=]HORING[/align] oud kan word nie

Ek probeer verduidelik dat koedoes kan nie so oud word nie maar nee wat jy kry nie daai KNAAP
oortuig nie

Ek wil ook n koedoe gaan soek wat daai ouderdom is :o :o
vlakvark en bosvark Bvk
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Ja daai koedoe was stok oud hulle word maar so twaalf jaar! :):
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Ek is op 'n slag in die jagveld die een vertel van 'n Tawwe ratel.

Die oom het op sy plaar omgegaan by al die skaap krippe en soos hy sy laaste rondte wil doen sien hy in die verte 'n swart gedierte wat heeltyd in 'n sirkel loop. So dink hy by homself dis nie een van sy skape nie, maar hy het sy getroue 303 by hom. Hy het ook besef dat dit te ver is vir die 303 om die stuk lood te gooi. toe trek hy twee koels en gooi die 2 se kruit in een dop en druk die punt weer in. hy sien ook dat sy vesier nie so goed gaan werk nie en "angle" die geweer soo oor die draad op die derde lyn dat die trajek darm reg is. hy maak seker oor die sirkel beweging van die dier en toe die ding die bopunt van die sirkel verbysteek gaan die skoot af. Hy kyk so na die ding en net soos dit by die onderkant van die sirkel inloop stop die geloop van die swart gedierte. Hy wil hardloop na sy bakkie en struikel oor die geweer se loop wat so 'n leniaal lengte by die grond uitsteek, hy besluit egter om maar die geweer later te kom haaal, spring in die bakie en ry om ondersoek intestel. Daar kom hy na so 600m se ry na die dier toe agter dis 'n ratel en toe hy langs die ratel stop sien hy hoe draai die koel nog in sy blad. Die boer vat toe sy mesmoertang en gryp die koel van die ratel af. toe hy net in sy bakie klim hol die ratel weg.
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Ag lekker man! Lekker.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

alecjohnson wrote:Ek is op 'n slag in die jagveld die een vertel van 'n Tawwe ratel.

Die oom het op sy plaar omgegaan by al die skaap krippe en soos hy sy laaste rondte wil doen sien hy in die verte 'n swart gedierte wat heeltyd in 'n sirkel loop. So dink hy by homself dis nie een van sy skape nie, maar hy het sy getroue 303 by hom. Hy het ook besef dat dit te ver is vir die 303 om die stuk lood te gooi. toe trek hy twee koels en gooi die 2 se kruit in een dop en druk die punt weer in. hy sien ook dat sy vesier nie so goed gaan werk nie en "angle" die geweer soo oor die draad op die derde lyn dat die trajek darm reg is. hy maak seker oor die sirkel beweging van die dier en toe die ding die bopunt van die sirkel verbysteek gaan die skoot af. Hy kyk so na die ding en net soos dit by die onderkant van die sirkel inloop stop die geloop van die swart gedierte. Hy wil hardloop na sy bakkie en struikel oor die geweer se loop wat so 'n leniaal lengte by die grond uitsteek, hy besluit egter om maar die geweer later te kom haaal, spring in die bakie en ry om ondersoek intestel. Daar kom hy na so 600m se ry na die dier toe agter dis 'n ratel en toe hy langs die ratel stop sien hy hoe draai die koel nog in sy blad. Die boer vat toe sy mesmoertang en gryp die koel van die ratel af. toe hy net in sy bakie klim hol die ratel weg.

Goeie Genade :o
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
De beer
Full Member
Full Member

Post by De beer »

Ook die storie eendag gehoor. Ou oom kry n jong leeuwelpie in die veld. Die oom se vrou is oorlede so hys maar baie alleen en besluit om die welpie groot te maak. Die welpie word toe pragtige maanhaar mannetjie. Eet pampoen en rys en pap en vleis so van die tafel af. Die oom se werkers kom kla na n ruk by hom dat die leeu mannetjie hulle boerbokke vang. Nee se die oom hy vang nie bokke nie hy kry genoeg koa by die huis. Een middag is die oom op sy perd besig om deur sy veld te ry. Terwyl hy so rustig ry sien hy sy werkers se bokke rustig wei en werklikwaar daar avter hulle die mannetjie besig om hulle te bekruip. Hy klim van sy perd af, gryp die leeu aan die stert en gee hom die pakslae van sy lewe met sy karwat. Daar hol die leeu weg ne die moers pakslae. Vies klim die oom op sy perd en ry terug huis toe. By die huis aangekom le sy leeu rustig op die stoep daar waar hy gele het toe hy weg is.
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Ha ha die een is nogal heel bekend bly jy het hom weer vertel vergeet van hom!
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

Ons het so paar jaar terug die ondervinding gehad van 'n pofadder wat die bakkie in die agterwiel gepik het. Die wind uit die band het toe alles in die slang ingeblaas. Dit kos toe 4 groot manne op die slang staan om die lug weer terug in die band te forseer. Die laaste ou moes toe die slang agter die kop vat en 'n knoop in sy lyf maak om te keer dat die lug nie ontsnap nie. Ons het toe darem die kamp gehaal en kon toe 'n nuwe band op die voertuig monteer.
Groete.
Groete,
Koos de Beer
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Dis soos die swart mamba wat sy stert insluk en dan regop kom en soos 'n wiel jou in rol..... ;D
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Baie mense glo daai een van die mamba! :o
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

Cobus(Cobb) wrote:Dis soos die swart mamba wat sy stert insluk en dan regop kom en soos 'n wiel jou in rol..... ;D
:laugh: :laugh: Die einste. :laugh: :laugh:
Groete.
Groete,
Koos de Beer
Johan Viljoen
Newbie
Newbie

Post by Johan Viljoen »

Daar was 'n ou saam my op skool wat vertel het dat daar 'n wildebees eenmaal langs die beesdraad afgestap gekom het. Hy was aan die verkeerde kant van die draad om te kan skiet, toe le hy op sy sy dat die kruishaar se horisontaal nou sy vertikaal word en wraggies skiet hy die wildebees op 300m.

Hy het ook vertel dat hy eenmaal 'n koedoebul geskiet het wat langs 'n rooibokram gestaan het. Toe hy die koedoe skiet, toe val die bul op die rooibok en hulle moes sy keel toe afsny oor hy sy pote gebreek het van die koedoe se gewig.

Die ou het ook 'n trop van 8 steenbokke eenkeer gekry op hulle plaas.

My pa het my altyd vertel van sy oom wat ook sulke stories vertel het en dat die neefs en niggies nie genoeg kon kry van die oom se jagstories nie. Hy het blykbaar 'n wildebees bul geskiet te perd. Maar die bul was taaier as taai. Na 28 skote het die bul nog gehardloop. Die perd was moeg en hy moes te voet die blouwildebees soek. Hy kry toe die spoor en volg die spoor tot by 'n pan. Toe hy die wildebees daar sien water drink, toe tel hy 56 straaltjies water wat by die wildebees uitspuit.

Daai Oom het daar naby Tom Burke gebly en was teen die Limpopo. Hulle het baie probleme met vinke gehad in die lande en een aand toe al die vinke weer in die hardekoolboom in die middel van die land gaan si en die boom oortrek, toe skiet hy met sy hael geweer in die boom in. Toe daai voels skrik, toe vlieg almal gelyk op en vlieg sommer met die boom en al Botswana in.

Hy het ook een middag laat 'n wildebees in Botswana geskiet, maar dit was te laat om die bok te bewerk. Hy haal toe net die pens uit en sou dan die volgende oggend die bok kom bewerk. Die volgende oggend toe die oom daar kom, toe le net die pens daar en die bok is weg. Hy se dit het daai aand so gedou dat daai blouwildebees genoeg vog ingekry het om hom nog so 200 meter te kon laat gaan van waar hy geslag was.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Lekker stories Johan. Dankie!
Veiligheid eerste manne!
vlakvark1
Hero Member
Hero Member

Post by vlakvark1 »

BRNO .06 (Pierre) wrote:Lekker stories Johan. Dankie!
Ja dankie Johan
Nou lekker gelees ;) ;)
vlakvark en bosvark Bvk
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Ja BWB is taai hoor! Die een is toe seker dood van ontwatering na al daai skote! :o lekker storie dankie! :laugh:
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Daar was so paar jare terug die tannie wat die luiperd met met stomp of plank dood geslaan het maar kan nie meer alles onthou is daar iemand wat die storie onthou? ::)
PaulM
Hero Member
Hero Member

Post by PaulM »

Johan Viljoen wrote: My pa het my altyd vertel van sy oom wat ook sulke stories vertel het en dat die neefs en niggies nie genoeg kon kry van die oom se jagstories nie. Hy het blykbaar 'n wildebees bul geskiet te perd. Maar die bul was taaier as taai. Na 28 skote het die bul nog gehardloop. Die perd was moeg en hy moes te voet die blouwildebees soek. Hy kry toe die spoor en volg die spoor tot by 'n pan. Toe hy die wildebees daar sien water drink, toe tel hy 56 straaltjies water wat by die wildebees uitspuit.
G'n wonder die BWB hardloop so ver nie. Dit was dan almal pensskote! ;D
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Hier in Pongola poort was n ou, en dit was regtig,wat so getrek was dat toe hy die seekoei op die kant van die dam sien loop, hy n emmer gevat het ,gras gepluk het en die seekoei op sy gat geslaan het om reg te draai sodat hy hom kon melk. Die dier het net verbaas weggehardloop.
PaulM
Hero Member
Hero Member

Post by PaulM »

Dweetster wrote:Hier in Pongola poort was n ou, en dit was regtig,wat so getrek was dat toe hy die seekoei op die kant van die dam sien loop, hy n emmer gevat het ,gras gepluk het en die seekoei op sy gat geslaan het om reg te draai sodat hy hom kon melk. Die dier het net verbaas weggehardloop.
Duard,

Ek het ook daardie storie gehoor. Brannewyn het nie brieke nie, pappa!
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Oom Lukas Grootlieg het hase loop jag met haelgeweer. Hy kry toe die haas se spoor en sit op 'n drafstap af op die spoor. Later sien die haas hom en begin weghardloop. Oom versnel ook en begin die haas inhaal. Toe die haas benoud raak duik hy in 'n gronddam in en begin deur die dam swem. Oom Lukas swem agterna. Hy swem so vinnig dat hy 'n klomp babers binne in sy broek vang. Toe hy anderkant uit die dam klim is sy hele broek swaar gelaai van die babers. Die haas is gelukkig nou so moeg dat hy binne skiet-afstand is. Toe die oom aangooi met die haelgeweer gee sy kruisbande se knope in en skiet weg teen hoe snelheid die lug in. Die knope tref 2 kolganse wat verby vlieg,morsdood. Die een gans val reg op die haas, hy ook morsdood.
Die oom het toe 'n haas. 2 kolganse en 'n streepsak vol vis en boonop nog albei haelpatrone!
vlakvark1
Hero Member
Hero Member

Post by vlakvark1 »

wlm wrote:
Laat weet maar of julle nog wil hoor al is dit nie jagstories nie.
Jy kan maar gooi hoor. Ons lees graag ;)
vlakvark en bosvark Bvk
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

vlakvark1 wrote:
wlm wrote:
Laat weet maar of julle nog wil hoor al is dit nie jagstories nie.
Jy kan maar gooi hoor. Ons lees graag ;)
Moenie so opdruk nie. Een per week is alreeds vir my vingers 'n marteling. :'(
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Vrydag aand kruip jakkals vir my weg agter 'n boom....ons weet as jy skiet beweek koeël afwaarts , toe tilt ek die geweer 90grade, skiet links van die boom verby, en haal die jak agter die boom uit...die koeël het toe regs beweeg nes ek bereken het...
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
vlakvark1
Hero Member
Hero Member

Post by vlakvark1 »

Cobus(Cobb) wrote:Vrydag aand kruip jakkals vir my weg agter 'n boom....ons weet as jy skiet beweek koeël afwaarts , toe tilt ek die geweer 90grade, skiet links van die boom verby, en haal die jak agter die boom uit...die koeël het toe regs beweeg nes ek bereken het...
Verstik ek nou aan my stuk biltong :laugh: :laugh:
vlakvark en bosvark Bvk
Jaktrap
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jaktrap »

Ek hoor by die ou nag poacher dat hy n dier se oog so goed ken dat hy kan se watter spesie, geslag en as dit vroulik is of sy n kalf het of nie. Wou toe self sien hoe goed die man is en ry saam een aand. Die veld was maar redelik stil daai aand en toe ons uiteindelik n OOG sien se die man dit is n bul en hy gooi. Toe ons daar kom was dit n ou 1938 Ford
bakkie se enigste heel reflektor.
Post Reply