Manne, my seun se o/11 rugby span wil netnie verloor nie. Ek se dit met groot deernis. Ons moet nou al Volksrus toe ry vir die volgende span om teen kragte te meet. Dit is 650km. Nou ek moes n jag cancel vir dit. Ek gee nie om nie, maar nou wonder ek maar net so by myself, ek sien Volksrus is naby Natal in die o-tvl, is daar nie n geleentheid vir bosvark jag nie?
Ek het letterlik al honderde vlakvarke gejag maar nog nooit n bosvark nie. As ek so voor op die wa kan wees sal ek graag die 18de of 19de se aande wil bespreek vir een of indien twee jagters. Ek en nog n ouer. Ek besef dit is bietjie voor op die wa, maar ek sal dit regtig geniet en wardeer!
Volksrust bosvark jag?
- James Wilson
- Hero Member

Volksrust bosvark jag?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- DWB
- Hero Member

Re: Volksrust bosvark jag?
James! Jy is dan 100km van my af.
Hier is een of twee ouens vanaf Volksrust op die forum maar ek kan nie onthou wie nie.
Probeer die sportwinkel in Standerton vir raad?
Hier is een of twee ouens vanaf Volksrust op die forum maar ek kan nie onthou wie nie.
Probeer die sportwinkel in Standerton vir raad?
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
-
FCLoretz
- Hero Member

Re: Volksrust bosvark jag?
Deon,
Dit sport winkel is PRO Sport 017 719 2276.
Moet asb net nie kruit, koeels, primers of kruit by hulle koop nie. Daar word jy ge%$&^#%, sonder vaseline.
Dit sport winkel is PRO Sport 017 719 2276.
Moet asb net nie kruit, koeels, primers of kruit by hulle koop nie. Daar word jy ge%$&^#%, sonder vaseline.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.