Aap - my seun se tweede maar eerste trofee foto.

Post Reply
Frederik
Hero Member
Hero Member

Aap - my seun se tweede maar eerste trofee foto.

Post by Frederik »

Desember, toe kap my seun 'n aap maar die toe sit in die boom vas ! >:( Geen foto
Nou vanmiddag sien ek een van die blikskottels in die tuin kry my seun vinnig nader en die .22 en kry hulle nie sover op 40 m net voor donker rustig in die boom. Dit is 'n jong aap en hy skiet, die skoot is raak maar hy sit net daar ek se herlaai en skiet hom weer tweede skoot raak maar toe gaan sit hy eers in die doringtakke in die boom.

Ag nee nie al weer nie sy tweede aap en die sit ook in 'n boom hoog :(
Maar wag toe kom sy maatjie en wonder waar sy maatjie is ek vat gou die .22 uit sy hande en die ene sit toe mooi verskuil maar ek het 'n skoot en die skoot loop hy val agteroor en ons hoor net doef op die grond seker so 8 meter val.

Ek se toe vir my seun toemaar die ape is dieselfde size jy kan my aap vat vir jou foto ;D
Nou ja kyk die aap killer is net vol smiles kyk maar hieronder. Plus Oupa moet om beloon vir twee ape ek bly stil oor myne, die ander een kan jy duidelik in die boom sien.

Pa, is natuurlik baie trots veral daardie tweede opvolg skoot wat hy toe weer raakgeskiet het.

http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/AaronApie4_zps98203571.jpg

http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/AaronApie3_zpsff2a4aba.jpg

http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/AaronApie2_zps536591af.jpg

http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/AaronApie1_zpsc443f059.jpg
Geno
Administrator
Administrator

Re: Aap - my seun se tweede maar eerste trofee foto.

Post by Geno »

Netjies maat. Kap hulle!
Goed, beter, 6millimeter!
Jaktrap
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jaktrap »

Lekker geskiet daar.
Daai outjies leer ook lekker vinnig om maar wyd te gaan sit as die skote begin klap.
Kap hulle
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Wat het toe van die ape wat hoog in die takke was geword :confused: ! Of is die aap nog nie uit die mou gelaat! :): 8) ++>: :o
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Oooo, dis lekker om aap te skiet, maar soos Jaktrap sê, hulle leer jou roer en dood vinniger as Indian Mynas....daar waar ek hulle pot, hol hulle al as hulle my sien, al is ek sonder geweer of bakkie....
As julle kan, skiet hulle uit verskillende skuilings en moenie dat hulle ooit 2 + 2 = 4 maak nie..

Geniet hom jongman.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

mariusr wrote:Wat het toe van die ape wat hoog in die takke was geword :confused: ! Of is die aap nog nie uit die mou gelaat! :): 8) ++>: :o
Aap sit nogsteeds in die boom :(
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Frederik, baie geluk aan boeta met die aap!

Goed geskiet!

Mag daar nog baie grotes wees!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Dankie manne.

Ek is baie bly om te se my seun is nie bang vir die groenes nie ek gaan die een foto vir hom uitprint want hy wil dit skool toe vat en vir sy klas en juff gaan wys sodra die skool weer begin. ;D
Sal maar sien wat se die juff sy vorige een is nou op kraamverlof maar sy het lekka biltong ge-eet toe sy kon.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Frederik wrote:Dankie manne.

Ek is baie bly om te se my seun is nie bang vir die groenes nie ek gaan die een foto vir hom uitprint want hy wil dit skool toe vat en vir sy klas en juff gaan wys sodra die skool weer begin. ;D
Sal maar sien wat se die juff sy vorige een is nou op kraamverlof maar sy het lekka biltong ge-eet toe sy kon.
Sou nie so 'n foto vir die juf aanbeveel nie. Hoop die smiley beteken jy maak 'n grappie.
Hoe hou die vorige juf van die aapbiltong? ;)
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Oom PW dit is my seun se besluit om die foto te wys vir sy Juff en ja hy wil dit doen. Hoekom kan 'n kind van 8 dit nie wys vir mense waarvoor hy op trots is nie?
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Pieter Willem Vorster wrote:
Frederik wrote:Dankie manne.

Sou nie so 'n foto vir die juf aanbeveel nie. Hoop die smiley beteken jy maak 'n grappie.
Hoe hou die vorige juf van die aapbiltong? ;)
Ag oom PW. Die lat is trots op sy kill. Hoekom moet hy nie die foto wys nie? Moet jagters alweer stilletjies en sonder fotos hulle ding doen?
Goed, beter, 6millimeter!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Die lat kan met liefde sy "kill" aan die juf wys. Ek weet mos nou hoe die juf gaan reageer oor die dood van die arme apie.
Ek wou hom maar net die afkeur van die juf spaar.
stan man

Post by stan man »

baie geluk aan n kleinman wat uit sy hart uit glo dit wat hy gedoen het maak n verskil.blou ape is n pes by ons teen die rivier. laas naweek het die wetters die jagtershuis se deur oop gekry en amok gemaak in die kombuis. nou het my twee jongmanne n nuwe werkie.as n aap net waag om sy gevreet te wys,hoor jy net lood vlieg.
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Oom PW, dit is presies die mentaliteit wat tot jagters se ondergaan gaan lei. Dan kan ons maar net sowel al die fotos van trofees en diere wat gejag is uit al die tydskrifte uithaal.
Mense sien elke dag derduisende dooie diere in winkels maar skree nie daaroor nie hoekom nie want hulle is gewoond daaran om vleis so te sien, as ons nie vir die nie jagters wys wat ons doen nie kan hulle nie gewoond daaran raak nie.
Die aap is doodgeskiet die ape maak probleme by die hoenders waar hulle eiers en kos steel ? My Pa het hom beloon omdat hy die aap geskiet het so in sy oe en hart het hy alles perfek gedoen.
stan man

Post by stan man »

ten minste weet jou kind waaroor dit gaan. as oupa hom beloon het maak dit sy ou klein hartjie goed voel.
die meeste mense besef nie hoe n pes kan blou ape wees nie.as hulle nie daarvan hou nie kyk anderpad en hou jou bek.
ek het een keer gaan koedoes oes ,en toe vir myself 2 gehou. ek is vieruur die oggend eers huistoe en die 2 bokke was nog op my bakkie toe ek my seuns by die skool gaan aflaai het. daar is so simpel groen onderwyseres wat my kinders toe uithaal oor hulle pa se onmenslikheid. my oudste se antwoord aan haar was maar net ,moet nie kyk as jy nie daarvan hou nie,en dit maak dit net makliker om te besluit wie gaan biltong kry.
sy het nog nooit weer met een van my kinders skoor gesoek oor wat hulle pa doen nie.
Riaan Beeslaar
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Beeslaar »

Mooi aan die jong man. Ek skiet self gereeld ape, hulle saai verwoesting hier onder ons vrugtebome. In my oe is ape in dieselfde lig as jakke en rooikatte.
Post Reply