308 Lyttelton RSA akkuraatheid

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
Arno C
Newbie
Newbie

308 Lyttelton RSA akkuraatheid

Post by Arno C »

Hallo menere

Ek is nuut op die forum en graag die volgende met julle deel. Het verlede jaar my oorlede pa se 308 op my naam gekry en toe bietjie begin navorsing doen oor die geweer. Na die deur gaan van vele posts agter gekom dat dit die Lyt. RSA aksie moet wees. Die geweer se ser no is OB762V-155 gemerk Rep van Suid Afrika. Op die aksie is daar L - 155 gegraveer. Ek neem aan dit moet die Veld of die Vrystaat model wees. Hierdie geweer het nog die oorspronklike Weaver scope op van sy era.

Ek reken my pa het die geweer in die laat 70's of vroee 80's gekoop. My pa was nie n aktiewe jagter nie en het selde met die 308 geskiet. Hy meestal probleem diere met sy oopvisier 303 geskiet. Ek het die geweer goed skoon gemaak en na n geweersmid geneem om te toets en te kyk waar hy skiet. Tot sy verbasing was hy nog 100% in gewees. Skiet deur dieselfde gat op 100 meter met standaard PMP 150 gryn patrone. Ongelooflik inaggenome dat die geweer seker 20 jaar gelede n skoot geskiet. Ek het verlede week die eerste keer met hom gejag en het darem twee springbokke geskiet.

Net n nuwe scope opsit dan het ek 'n baie lekr jaggeweer.

Baie groete
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Arno C on Tue May 28, 2013 8:43 pm, edited 1 time in total.
Wismit
Hero Member
Hero Member

Re: 308 Lyttelton RSA akkuraatheid

Post by Wismit »

Hi Arno,

gaan kyk gou hier: http://jaracal.com/viewtopic.php?f=126&t=3367 en vertel ons bietjie meer van jou self.

W.S
Charles.308
Sr. Member
Sr. Member

Post by Charles.308 »

Welkom Arno
Stuur n foto of 2 van die geweer
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Arno
Jy het regtig 'n puik skiet-yeter in jou besit.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Arno C wrote:Hallo menere

Ek is nuut op die forum en graag die volgende met julle deel. Het verlede jaar my oorlede pa se 308 op my naam gekry en toe bietjie begin navorsing doen oor die geweer. Na die deur gaan van vele posts agter gekom dat dit die Lyt. RSA aksie moet wees. Die geweer se ser no is OB762V-155 gemerk Rep van Suid Afrika. Op die aksie is daar L - 155 gegraveer. Ek neem aan dit moet die Veld of die Vrystaat model wees. Hierdie geweer het nog die oorspronklike Weaver scope op van sy era.

Ek reken my pa het die geweer in die laat 70's of vroee 80's gekoop. My pa was nie n aktiewe jagter nie en het selde met die 308 geskiet. Hy meestal probleem diere met sy oopvisier 303 geskiet. Ek het die geweer goed skoon gemaak en na n geweersmid geneem om te toets en te kyk waar hy skiet. Tot sy verbasing was hy nog 100% in gewees. Skiet deur dieselfde gat op 100 meter met standaard PMP 150 gryn patrone. Ongelooflik inaggenome dat die geweer seker 20 jaar gelede n skoot geskiet. Ek het verlede week die eerste keer met hom gejag en het darem twee springbokke geskiet.

Net n nuwe scope opsit dan het ek 'n baie lekr jaggeweer.

Baie groete
;)

Welkom pel

Geluk! Jy het nou die beste "jaggeweer"! Meer akkuraat sal jy nie kry nie!

Moet net nie hierdie ou gun uitneem vir 'n "walk & stalk" nie -hy gaan jou doodmaak...

Hein M
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Baie lekker gewere en bitter akuraat as die manne wat hom aan mekaar gesit het hulle job geken het.
Ek het my beste of sal ek sê grootste geluk skoot nog met 'n lyttelton geskiet.

O ja en baie welkom hier by ons.

Groete
KK
Arno C
Newbie
Newbie

Post by Arno C »

Nog fotos
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jaco Bezuidenhout
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jaco Bezuidenhout »

Arno,baie geluk met n puik roer. Ek wag vir my 243 RSA Littleton President model se liksens,ook nog met n ou Weaver scope op. Het die roer dadelik gekoop toe ek hom sien. Groete Jaco
Daan Els
Full Member
Full Member

Post by Daan Els »

Hi Arno,
Beslis die Vrystaat veld model. Soos die manne reeds genoem het, besit jy n stukkie Afrikana. Hierdie was sekerlik die eerste jaggewere wat deur Musgrave fabriek vervaardig was. Slotaksie en loop vanaf LIW, by Musgrave aanmekaar gesit en die kolf is deur Musgrave gemaak. Die Musgrave familie, Oom Ben, Trevor & Bennie het n groot rol gespeel in die ontwerp.
Geniet hom,
Daan
johneiman
Newbie
Newbie

Post by johneiman »

hi, ek het twee gewere gebou op hierde aksies, baie akkuraat, wil n derde een bou maar benodig n extrator , kan jy my dalk help
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

Arno - soos die manne gesê het - dis sommer 'n baie lekker roer daai. Wat akuraatheid betref, sit ek hom in enige klas rakgeweer wat jy vandag kan koop. Pas hom op en hy sal jou vriekaste vol hou! Snaaks hoe baie ou Musgraves die Weaver scopes op gehad het. Het self een gehad met so "TV screen"

Groete

Dawie
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
Post Reply