KERN GEBIEDE

Post Reply
HUNTERZN
Jr. Member
Jr. Member

KERN GEBIEDE

Post by HUNTERZN »

HI MANNE ++>:
SAL GRAAG BY JULLE WIL HOOR
VIR WATTER TEKENS KAN MENS ALS KYK OM I KERN GEBIED VAS TE STEL. DALK IS DAAR IETS WAT EK MIS . :-[

GROETE
johans
Hero Member
Hero Member

Re: KERN GEBIEDE

Post by johans »

jakkals mis,baie spore wat kruis en beendere van diertjies wat gevang is kom meer in daai gebied voor.dis maar wat ek weet
hebron
Full Member
Full Member

Post by hebron »

Genoeg water; spore daagliks; mis,(merkplekke) vollop.
Kos kom soms van buite die kerngebied.
Hoop jy kry hulle!
slang
Full Member
Full Member

Post by slang »

Naand manne

Weet iemand dalk hoe gereeld n jakkals op sy merkbosse mis? Het vandag n merkplek gekry met 3 ouderdomme mis op, die oudste was al wit en stukkend en dan wittes wat heel is en dan swartes wat al droog is. Nogal gewonder hoe lank vat dit voor dit wit raak?

Nog n ding, kan n mens naby daai bossie n yster stel? Het iemand ervaring daarmee?

Jannie
As jy loop moet jy oop loop
hebron
Full Member
Full Member

Post by hebron »

Slang

Jannie volgens my kennis neem dit omtrent n week om wit te raak; dit hang natuurlik ook af van die weersomstandighede.
Daardie merk-bos is nie in die kern-gebied nie, anders sou daar meer vars mis gewees het.
Jy kan nogsteed daar yster-stel; binne 1 week sal die jakkals weer daar n draai gooi, dit is in sy loopgebied. Jy kan ook n bietjie lokaas vir hom uitsit naby so n bossie of as jy n ander jak se mis kan kry sommer vir hom/haar terg en dit op hul merkplek sit. n Ander jakkals se mis werk vir my baie goed, het gewoonlik sukses binne n week, as hulle nie die ysters uitsniffel nie.

Willem
slang
Full Member
Full Member

Post by slang »

Hebron

Dankie Willem, ek het ook nogal gedink n week maar wou maar hoor wat ander manne dink. Ons lug is maar droog hier. watse lokaas gebruik jy? Ek het ongelukkig nie ander jakkals se mis nie

Jannie
Post Reply