Jagplek naby die Kaap gesoek

Post Reply
martindut
Newbie
Newbie

Jagplek naby die Kaap gesoek

Post by martindut »

Hi Almal
Iemand kan my nie dalk help met 'n plek relatief naby aan die Kaap, verkieslik nie verder as 3ure weg, waar ek my Pa kan vat om so paar springbokke te skiet nie. Ek het nog nooit saam met my Pa gejag nie, so sal graag dit wil doen voor dit eendag te laat is. Wil net vir 'n naweek gaan so daarom moet dit verkieslik nie te ver wees nie.

Dankie en Groete
Martin
slagdop
Full Member
Full Member

Re: Jagplek naby die Kaap gesoek

Post by slagdop »

Boschenbach so tussen Clan Willim en Lambertsbaai. Pryse so bietjie steil maar haalbaar. het nog nie self daar gejag nie maar net gagaan om aan te sterk na n groot operasie aan my pompie. Geriewe was heel skaflik en die mense baie gaaf. Ek weet daar is nog n paar plekke in daardie omgewing maar niemand adverteer nie. Is seker ook te bang vir die reaksie van die greenies.
Abanakwe Hunting
Newbie
Newbie

Post by Abanakwe Hunting »

Hello Manne ek het jag plek so 350km van die kaap af het n plaas op vredendal waar ons net trofee jag doen en dan het ek nog n plaas op Niewoudville waar ek biltong jagte doen. Wild wat beskikbaar is is springbok. Gemsbok. Sebra. Baie lekker verblyf met binne braai stort toilet stoof yskas. Bedegoed bed hout alles daar.
Julle kan my mail shooting@webmail.co.za

Doen ook groot wild buffels seekoei kameelperd maar op ander plase. Het ook lekker trofee wild beskikbaar in die kalahari 16 duim springbokke en 40 duim plus Gemsbokke.
martindut
Newbie
Newbie

Post by martindut »

Dankie vir almal se replies. Ongelukkig het my Pa se toestand baie versleg die afgelope paar maande, so ek is bevrees ek gaan nooit daai voorreg he om saam met hom te jag nie.
Vir die van julle wat nog kan jag saam met julle Pa's, julle is baie bevoorreg.
Groete
Post Reply