Soos wat ek nou hier tik 12:30, maak ek nou lekker reg vir 5 ure se slaap in die laaste 36 ure. Voor die volgende rondte.
Ek is vas oortuig dat ek in die laaste 36 ure meer oor oor wild en my geweer geleer het as in die die laaste 36 uur op die internet.
Ek maak die stelling dat te veel opregte wel bedoelende jagters te veel tyd op die net spandeer en dit as n ontsnapping gebruik eerder as om moeite doen met hul ladings hul gewere en hul toerusting.
Te veel goeie mense het te veel kennis oor die teoretiese toepassing van hul passie en zero aanvoeling en ondervinding vir die praktyk. Niks klop praktiese ondervinding nie. Maw dit wat jy oplees moet op n staduim toegepas word.
Waag dit wat jy dink reg is, en kyk dan of wat jy gedink het reg is, vir jou werk in die jagveld.
Praktiese ondervinding
- spekieries
- Hero Member

Re: Praktiese ondervinding
Ek stem saam James
Niks klop praktiese ondervinding nie. Die realiteit is egter dat die werk en die finansies dikteer baie van ons lewens. Dus moet ek maar baie lees oor jou praktiese ondervinding, sin daaruit probeer maak ( op my self van toepassing maak) en dan probeer leer daaruit.
Groete
Niks klop praktiese ondervinding nie. Die realiteit is egter dat die werk en die finansies dikteer baie van ons lewens. Dus moet ek maar baie lees oor jou praktiese ondervinding, sin daaruit probeer maak ( op my self van toepassing maak) en dan probeer leer daaruit.
Groete
- DWB
- Hero Member

Baas James, ek wil nou eers weet wat jy in die laaste 36 uur aangevang het!;D
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- BLOK
- Hero Member

Ja toe vryf dit nou in, en kom wys ons wat jy daai laaste 36ure aangevang het. Ek is skoon jaloers hy was seker lekker spekvet rond en gesond.
Baie mooi maar ek wil nie net die foto sien nie ek wil die storie ook hoor
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- James Wilson
- Hero Member

DWB wrote:Baas James, ek wil nou eers weet wat jy in die laaste 36 uur aangevang het!;D
http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... 7c829c.jpg
http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... 1ee86f.jpg
-
Eugene
- Hero Member

James, ek stem met jou 100% saam.
MAAR, jy moet ingedagte hou dat nie almal maklike toegang het tot skietbane en jagvelde nie en derhalwe maar hulle passie uitleef op forums soos die! Ek leer ook uit jou 36 uur wat jy in die veld spandeer het, deur daarvan te lees op hierdie forum!
In die week is ouens soos ek gebonde tot lessenare en kantore en is ons enigste bron van kennis en inligting, die internet en Jaracal. Ek probeer om elke naweek iets nuut wat ek op die forum gelees het, te gaan toepas, hetsy in my herlaaikamer of op die skietbaan of in die veld.
Ongelukkig kan almal dit nie doen nie...
MAAR, jy moet ingedagte hou dat nie almal maklike toegang het tot skietbane en jagvelde nie en derhalwe maar hulle passie uitleef op forums soos die! Ek leer ook uit jou 36 uur wat jy in die veld spandeer het, deur daarvan te lees op hierdie forum!
In die week is ouens soos ek gebonde tot lessenare en kantore en is ons enigste bron van kennis en inligting, die internet en Jaracal. Ek probeer om elke naweek iets nuut wat ek op die forum gelees het, te gaan toepas, hetsy in my herlaaikamer of op die skietbaan of in die veld.
Aim small, miss small
- BLOK
- Hero Member

BLOK wrote:
Toe kom uit met die storie mos gese ek het al die foto's gesien
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- James Wilson
- Hero Member

Eugene, ek en jy praat waarskeinlik bymekaar verby, ek dink as Blok weer daar van Potch af deurkom na my toe moet jy opklim. Hoeveel patrone het jy?Eugene wrote:James, ek stem met jou 100% saam.
-
PWV
- Hero Member

Ludwig wrote:Terme soos "bullet runout" het hy nog nooit eens van gehoor nie. .
Ludwig, wat is "bullet runout"?