Steiner het bekendgemaak dat hulle 'n reeks teleskope op die mark bring.
My vrou is 'n verteenwoordiger vir die maatskappy wat die Steiner agente in SA is. Bleikbaar is hulle nog nie hier beskikbaar nie, maar sal wel mettertyd beskikbaar wees. Ek sal laat weet sodra ek meer uitvind.
Ek dink die jakkals skieters sal hom geniet!
Byname Nighthunter Extreme.
Lees bietjie hier.
http://www.steiner.de/media/_ex/press-r ... glish.docx
Steiner teleskope
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

-
THOMAST
- Hero Member

Re: Steiner teleskope
Gromit, ek weet nie, maar volgens die berig sal dit maar seker "high end" wees, moontlik goedkoper as Zeiss (? mag verkeerd wees?)
Ek verstaan hulle sal hier wees vanaf Maart/April 2013.
Hoop ek kry 'n sample om te toets..
Ek verstaan hulle sal hier wees vanaf Maart/April 2013.
Hoop ek kry 'n sample om te toets..
-
Rainbird
- Newbie

Ek het hulle in Duitsland gesien, en net soos hulle verkykers sal hulle in die high entry level en mid-level val in terme van gehalte en prys.
Min of meer in die selfde klas as die illuminated Zeiss Duralyts, maar met n 5x en nie n 4x vergroting nie.
Die kolletjie is ook nie die fynste nie, maar ek hou van die feit dat hulle n motion sensor het.
Die Steiners is nie in die selfde klas as die Zeiss of Swarovski geweerteleskope nie, maar elke pot het sy deksel en daar is baie jagters wat hulle meer bekostigbaar sal vind en dit geniet om hulle te gebruik.
Min of meer in die selfde klas as die illuminated Zeiss Duralyts, maar met n 5x en nie n 4x vergroting nie.
Die kolletjie is ook nie die fynste nie, maar ek hou van die feit dat hulle n motion sensor het.
Die Steiners is nie in die selfde klas as die Zeiss of Swarovski geweerteleskope nie, maar elke pot het sy deksel en daar is baie jagters wat hulle meer bekostigbaar sal vind en dit geniet om hulle te gebruik.
- BLOK
- Hero Member

Hier is n link na van hul scopes, nie goedkoop nie. Ipv een van hulle sal ek eerder swarof, nightforce, S&B vat.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- Lourens
- Hero Member

Ekt ook bietjie navorsing oor hulle gedoen en vir my lyk dit of hulle maar vrek duur gaan wees....
Good, Better, Barnes... Unleaded, Unfailing, Unbeatable...
- Frikkie Coetzee
- Hero Member