Jag Pakette 2013 ??

Adverteer jagte hier gratis/ Advertise hunts here for free
HeinrichPrinsloo
Sr. Member
Sr. Member

Jag Pakette 2013 ??

Post by HeinrichPrinsloo »

Dagse Almal,

Kan die manne met die Wildsplase solank begin pakette adverteer vir die 2013 seisoen asb ??
Don't get confused between my personality and my attitude

My personality is who I am, my attitude depends on who you are
Renier
Jr. Member
Jr. Member

Re: Jag Pakette 2013 ??

Post by Renier »

Goeie idee! Ek sal ook nou al belangstel om reelings te tref
9mmP RAP
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
lowtech
Newbie
Newbie

Post by lowtech »

yes please yes yes yes  ;D :laugh: ;D :laugh:
kan nie wag nie
Ruger M77MK1.30-06
Howa 1500 .243
Ruger M77MK11 Pred. 233
Win mod 52c .22lr
Beretta 12g
Marocchi 12g
Bowtech Destroyer 350
RUPERT
Hero Member
Hero Member

Post by RUPERT »

Kom nou manne.So min tyd en so baie "trips" om te beplan. :P :P ;) ;) ;D ;D
CZ 550 LUX 30.06
Howa 1500 6.5 x55
Gamo CFX .177
JAM
Newbie
Newbie

Post by JAM »

dink die kalahari is die volgende stop
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

En as ek mag vra gooi asb. alles in in ander woorde hout, slag voertuie VAT of nie miskote en sulke dinge sodat mens presies weet wat dit gaan kos. Dankie
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

En die stilte is oorverdowend........
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Foxhound
Sr. Member
Sr. Member

Post by Foxhound »

aggenee manne

ek hol my dood om elke 5min te kom kyk of hier nie al n pakket of drie is wat my sak pas?????????????????????????????????? n

ie
You miss 100% of the shots you don't take...!!!
HeinrichPrinsloo
Sr. Member
Sr. Member

Frederik wrote: En as ek mag vra gooi asb. alles in in ander woorde hout, slag voertuie VAT of nie miskote en sulke dinge sodat mens presies weet wat dit gaan kos. Dankie
Dankie Frederik

Dit wil mens graag ook voir die tyd bevestig

Sandban(g)k
Newbie
Newbie

Post by Sandban(g)k »

Ek wil ook, dis nou as ek my bevoegdheid en lisensie oorleef!
Herman Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Herman Venter »

Nee wat manne,
Lyk my nie die mense wil het ons moet 2013 jag nie!
Bowtech Assassin Black Ops
30.06
.243

REFUSE TO FOLLOW
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Manne julle is effe vroeg om nou al te verwag pakette moet beskikbaar wees vir volgende jaar. Onthou die jagseisoen is nou eers klaar en die reen tyd breek nou ook eers aan. Niemand weet nog wat die veld toestand wild aanteel ensovoorts vir die komende somer seisoen gaan wees nie.

As hulle nog nie weet wat surplus gaan wees nie hoe verwag julle moet daar pakette wees.

Ek dink gee kans tot later en baie manne sal nog bykom.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Blok is reg. Die nuwe Cruiser se paaiement word eers in nuwe jaar bereken as hy klaar geregistreer is en die vrouens moet nog Kers inkope gaan doen.
So, die pryse sal eers na Kersfees uitgewerk kan word. ;D
Jammer manne, ek kon dit nie weerstaan nie.
Gese?nde Kersfees.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Ek weet nie, maar persoonlik hou ek nie van pakette nie.  Nog elke keer wat ek n paket gekoop het, het ek verloor, dit lyk vir my so of die manne pakette begin uitsit as die bokke op die plaas te min raak. ;D ;D ;D  Ek het nog werklik nie een keer alles op die paket "gesien" nie, wat staan nog van onder skoot gekry, en ek is werklik nie n lui of bakkie jagter nie, ek kan die heel dag in die bos wees te voet.  Ek hou maar daarvan om te betaal wat jy geskiet het, as jy dan n jong rooibok ooitjie skiet, en sy weeg 25kg is dit jou verlies, maar as jy sondag n oggend een "moet" skiet omdat dit al is wat jy kan kry en n rooibok kort om die paket vol te maak, en sy weeg 20kg, is dit n groot verlies!!

Het julle manne al n paket ten volle kon benut sonder om 1 of 2 diere uit noodweer te skiet net om dit nie te verloor nie?

My opinie  :)
38 Rossi, Ruger 243 M77 Hawkeye, Mauser 7x64, Ruger 375 M77 Hawkeye, Kleilat 303 Mk4.
HeinrichPrinsloo
Sr. Member
Sr. Member

ROBBIE1 wrote: Ek weet nie, maar persoonlik hou ek nie van pakette nie.  Nog elke keer wat ek n paket gekoop het, het ek verloor, dit lyk vir my so of die manne pakette begin uitsit as die bokke op die plaas te min raak. ;D ;D ;D  Ek het nog werklik nie een keer alles op die paket "gesien" nie, wat staan nog van onder skoot gekry, en ek is werklik nie n lui of bakkie jagter nie, ek kan die heel dag in die bos wees te voet.  Ek hou maar daarvan om te betaal wat jy geskiet het, as jy dan n jong rooibok ooitjie skiet, en sy weeg 25kg is dit jou verlies, maar as jy sondag n oggend een "moet" skiet omdat dit al is wat jy kan kry en n rooibok kort om die paket vol te maak, en sy weeg 20kg, is dit n groot verlies!!

Het julle manne al n paket ten volle kon benut sonder om 1 of 2 diere uit noodweer te skiet net om dit nie te verloor nie?

Hi

Ek moet weer se ek het nog nooit nie geskiet wat op die paket was nie

Het in September n paket gaan skiet

Kudu, Blouwildebees, 2x Rooibokke en n vark

Die plaas eienaar het met ons gesels op ons aankoms en gese hy het groot verlies gelei met die reen seisoen onder sy Kudu's so ons is welkom om nog n Blouwildebees te skiet in die plek van die Kudu

Na dag 2 het ek nie eers een vark gesien nie - Weereens met die eienaar gesles en gese nee my maat, hier is mos nie varke nie

So hy het ons nog n Rooibok gegee in die plek van die vark

Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

More Manne

Ek myself sal net pakkete uitsit op diere wat ek baie van het soos hierdie jaar en hopelik volgende jaar weer sal dit blesbokke en springbokke wees. My gevoel is betaal jou daggelde en skiet van die pryslys af, bly weg van pakkette af, daar is baie maal rede hoekom daar pakkette uitgesit word. Ek se nie almal in die jag en wildbedryf is skelm nie maar 80% van die skelms is daar, die res is by 2de handse kar mark en boubedryf.

Groete
G
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Heinrich, dis juis waarvan ek praat, gelukkig het die boer gese skiet maar n rooibok, maar jy wou in werklikheid die 2 varke gehad het, en daar verloor jy klaar as jy vleis omskakel na R/kg toe, 2 mooi varke gaan jou met gemak 70kg gee, nou kry jy 1 rooibok van 30kg vir die selfde prys!! Kudu is kudu, blouwildebees biltong proe nie so nie, jyt gegaan juis omdat daar n kudu in die paket is, nou moet jy n bwb skiet -  :o , ek haat dit!  >:(.  Jammer om van sy verlies te hoor, maar hoekom het hy nie voordat jy plaas toe gery het jou gebel en verduidelik wat aan die gang is nie?  Nee, want dan verloor hy dalk die daggelde, en die paket se geld - is dit nie maar agteraf en skelm nie? As jy dan nog steeds daar wou gaan skiet, is dit uit jou eie vrye wil, maar nou is jy klaar op die plaas, en wat nou, jy gaan maar skiet!!

Jakkalgat het dit baie mooi gestel,  ;D, al wat ek se, wees maar versigtig vir pakette, of maak seker en vra sommer per e-pos vir die boer wat gebeur as daar nie n spesifieke bok is nie, of die wild is nog jonk en het nie gewig nie (dalk net voor die winter wild ingesit), gaan hy jou toelaat om uit te ruil op die paket.  Ek skiet baie vir my slaghuis, op die oomblik nog so 6 ton karkasse in my vrieskamer, en deur die jare en heel paar DUUR lesse later,  skiet ek nou net per kop of oor die skaal, as jy dan n ligte karkas skiet, kan jy niemand blameer behalwe jouself nie.  Ek se ook vooruit vir die plaaseienaar, as daar nie wild op sy plaas is nie, ry ek!

;D
Last edited by ROBBIE1 on Tue Dec 11, 2012 10:15 am, edited 1 time in total.
38 Rossi, Ruger 243 M77 Hawkeye, Mauser 7x64, Ruger 375 M77 Hawkeye, Kleilat 303 Mk4.
Lourens Potgieter
Hero Member
Hero Member

Post by Lourens Potgieter »

En dit sal 'n ramp wees as jy nie varke geskiet kry vir daai kaas worsies nie....dan moet ek skaapwors eet en dis mos groente???
Romeine 14:11 - "want daar staan geskrywe: "So seker as Ek lewe, sê die Here, voor my sal elke knie buig, en elke tong sal bely dat Ek God is."

Koedoe Hengelklub
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Praat jy deeg!!!  ;D Joune kan seker nog nie klaar wees nie??
Lourens Potgieter
Hero Member
Hero Member

Post by Lourens Potgieter »

As ons by jou koop hou dit tot die Saterdag se brekfis.......ons het BAIE kinders, hahaha!
Romeine 14:11 - "want daar staan geskrywe: "So seker as Ek lewe, sê die Here, voor my sal elke knie buig, en elke tong sal bely dat Ek God is."

Koedoe Hengelklub
HeinrichPrinsloo
Sr. Member
Sr. Member

Ek stem wel saam Jou Robbie  :)

So van wanneer af kan ons pryse begin verwag vanaf die plaas eienaars ??

Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

ROBBIE1 wrote: Ek weet nie, maar persoonlik hou ek nie van pakette nie.  Nog elke keer wat ek n paket gekoop het, het ek verloor, dit lyk vir my so of die manne pakette begin uitsit as die bokke op die plaas te min raak. ;D ;D ;D  Ek het nog werklik nie een keer alles op die paket "gesien" nie, wat staan nog van onder skoot gekry, en ek is werklik nie n lui of bakkie jagter nie, ek kan die heel dag in die bos wees te voet.  Ek hou maar daarvan om te betaal wat jy geskiet het, as jy dan n jong rooibok ooitjie skiet, en sy weeg 25kg is dit jou verlies, maar as jy sondag n oggend een "moet" skiet omdat dit al is wat jy kan kry en n rooibok kort om die paket vol te maak, en sy weeg 20kg, is dit n groot verlies!!

Dit hang af waar en by wie jy skiet! Een van die plase waar ek skiet, is daar NET pakkette en jy moet reeds tydens jou bespreking kies watter pakket jy wil h?. As jou pakket vol is en jy wil nog skiet, kan jy van sekere spesies skiet so veel as wat jy wil! Maar as jy nie jou pakket volgeskiet het nie en jy het ten minste probeer, gee die boer jou gld terug vir die spesies op pakket wat jy nie gekry het nie. As jy egter net 2 ure 'n dag jag en die res vna die tyd suip by die kamp, gaan die boer nie vir jou geld teruggee nie en volgende jaar as jy bel, gaan hy vol wees....

Stem egter saam met Jaco, betaal eerder daggelde en skiet van pryslys af totdat jy die plaas en boer ken! Baie keer is die "pakkette" net 'n geldmaak foefie of skelmstreek!

Laat dioe rooiligte sommer ook flikker as 'n boer skielik rooibokke teen R450 stuk begin adverteer. Jy gaan waarskynlik nie eers rooibokmis op daai plaas kry nie, maar daar gaan vrek baie R 7500 BWB wees....
Aim small, miss small
Sarelss
Full Member
Full Member

Post by Sarelss »

Eugene, nou praat jy!!!!
.22 Brno
.22 Krico
223 Howa
308 Sako
300 H&H Magnum FN
303 Lee Metford
7x64 Steyr
375 FN
12B Merkel
12B Baikal
9mm P CZ75
HeinrichPrinsloo
Sr. Member
Sr. Member

Het ook reeds redelik baie plase gemail en terugvoer ontvang

Dit gaan n baie interesante jag seisoen wees in 2013  ;D

johnny
Hero Member
Hero Member

Post by johnny »

Jakkalsgat

+1000, pakkette is vir manne met te veel geld en te min worry of hy iets kry of nie,  vir die biltong jagter is skiet van n pryslys af baie beter,

groetnis

Johnny
30-06 Brno, 7x57Manlichter schoenauer, 303 lee enfield, 25-06 Zastava, 223 CZ, .22 brno,  .22/410 gamo side, by side, 12 boor pomp, 9mm para, bsa no1 en bsa no2.
Post Reply