Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek kon uiteindelik na die naweek se jag een van my Hornady GMX 165gr koeels van my 300WinMag herwin, en wou dit net gou deel met julle. Ek het nog nie die koeel geweeg na die tyd, ek het eers laat gisteraand in arriveer.
Die skoot was reg van voor en afstand was 220m. Trompsnelheid van die koeel = gemiddelde van 2950fps.
Aanduiding waar skootplasing was en "blou" wys waar ek die koeel gekry het. Die longe was totaal vernietig. Die bok het 30 tre? gehardloop en vooroor geval.
Hornady GMX 165gr 300WinMag
En net 'n foto om te wys waar al die lekker Steaks uitgesny word
Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Raven
Jy kan maar lekker brag met jou steaks ne. mooi gegooi daai GMX maak mooi. Het hulle nog nie self probeer nie maar ek sal nog
Lekker eet aan daai steaks
Ek dink dit is een van die enigste beter skote buiten breinskote wat vleis spaar. Nou nie dat ek die koeele se vermoe betweifel om op ander lyfskote minder vleis te mors nie.
Voorwaar vet bok, hy sal lekker eet.
EK HET VROEER DIE JAAR TWEE GMX'E UIT BLOU WILLIEDOODNI BEESTE GEHAAL. ALTWEE WAS BLADSKOTE. EEN ONDER DIE VEL AAN DIE ANDERKANT GEKRY, EEN BIETJIE SKUINS GETREF EN HOM TOE NET DEUR DIE BLADBEEN GEKRY.
ALTWEE KOEELS HET 99.8% RETENSIE GEHAD. EK REKEN DUS SLEGS DIE ROOI PUNTJIE WAT WEG IS.
GROETNIS
DOUW
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY