Quick Load kursus

Post Reply
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Quick Load kursus

Post by James Wilson »

ek besit die Q/L program nou al n paar maande en verstaan nou maar soveel as wat ek ek dink ek hier op my eie sal kan verstaan. as daar nog manne is wat so n behoefte het,  laat hoor maar van julle dan kyk ons of ons een van die Q/L kundiges kan ompraat om dit vir ons aan te bied. ek dink ons moet so iets beplan vir as die jagseisoen eers verby is. ons moet dus praat oor n istrukteur n datum en n plek asook kostes.  ek hoop daar is nog manne wat belangstel.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Louw S
Newbie
Newbie

Re: Quick Load kursus

Post by Louw S »

More james,

Klink vir my na blink gedagte, was juis van plan om die naweek my QL te gaan koop.
Sal beslis belangstel.

Louw
22 Brn,22Hornet Brn,243Brn.30-06Brn FullStock, 375 H H, .38 Spec Taures
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

daar is nou pakkette by Pta S&O beskikbaar. Ek het gelukkig een gekry, dus sal ek verseker in so n kursus belangstel.
Last edited by BRNO (Pierre) on Wed Jul 18, 2012 12:47 pm, edited 1 time in total.
Veiligheid eerste manne!
PJS
Sr. Member
Sr. Member

Post by PJS »

James wrote: ek besit die Q/L program nou al n paar maande en verstaan nou maar soveel as wat ek ek dink ek hier op my eie sal kan verstaan. as daar nog manne is wat so n behoefte het,  laat hoor maar van julle dan kyk ons of ons een van die Q/L kundiges kan ompraat om dit vir ons aan te bied. ek dink ons moet so iets beplan vir as die jagseisoen eers verby is. ons moet dus praat oor n istrukteur n datum en n plek asook kostes.  ek hoop daar is nog manne wat belangstel.
Goeie plan James. Laat weet net wanneer, waar en hoe laat. Ek sal ook belangstel.
PJ
Jag is 'n voorreg. Geniet en waardeer elke geleentheid.
KC

Post by KC »

Daarshy! Ek het een laat uitsit by PTA so die naweek gaan ek hom net kry.
Johan Reyneke
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Reyneke »

Wouter Roets wrote: Hallo Manne

Ek wil n voorstel maak maar het dit nog nie met Luddie en die manne bespreek nie maar ek voel ons smoet sterk kyk daarna. As die jagseisoen nou klaar is die jaar dan moet ons sommer n paar manne bymekaar kry sodat ons hierdie QL ding mooi onder die knie kan kry. Of ons moet dit by my op die plaas doen of hier by die huis. Sal dit graag hand aan hand wil hardloop met lading ontwikkeling en herlaai sodat die prakties en teorie saam gedoen kan word. Sal seker makliker wees hier by die huis want alles is hier. Ons moet bietjie praat met mekaar hieroor.

Groetnis
Wouter
Hi Daar

Wouter het reeds voor die jag seisoen die bg genoem op 'n ander threat.

Ek sien ook uit om dit by te woon
Johan
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Fantasties!!!    Wout staan hierdie aanbod van jou nog? hierdie keer kan jy net nie weer soveel van die kostes self bydrae nie.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Ek sit links voor....

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

En ek sit te ver.

Ek wil graag 'n voorstel maak en hoop die manne met die program lees dit raak.

Indien 2 of 3 van die kundiges hul tyd wil ruil vir rande, sal ek die eerste een wees wat sal betaal vir so iets. Dit gaan baie koste en tyd, sowel as frustrasie uitskakel.
Normale ladingontwikkeling is duur, veral as premium koe?ls gebruik word, en as ek die teleurstelling, frustrasie, my suur gesig  en tyd bytel,  gaan 'n billike tarif my laat glimlag. Die oomblik as die geld op een van hierdie manne se bankrekening wys, kan hy die gegewens mail.

Almal van ons wil en gaan nie die program koop en/of gebruik nie. En dalkies kan een van die hulpvaardiges net 'n ekstra bokkie skiet met daardie randjies?

Hoor graag julle opinies.
Jacquesb
Hero Member
Hero Member

Post by Jacquesb »

Naand Manne
Goeie voorstel, ek stel ook belang.
30-06 Spr K98 Mauser, 6.5x57 M1904 Mauser, Krupp Essen .22 Hornet, 9mmP Heckler & Koch USP Compact, .177 Hatsan Torpedo 1250 f/s, .177 Gamo Whisper 1000 f/s.
Post Reply