n Sopringbok met Hornet

Post Reply
bex
Full Member
Full Member

n Sopringbok met Hornet

Post by bex »

Ons het 7 jaar terug 5 springbokke ingesit in n kamp op die plaas, n paar jaar later nog 10. Hulle is nou  35 en die idee is sommer net om n paar elke te jag. Die veld is baie droog en baie droog en weiding min, so daar is besluit dat ons 3 van die ramme wat alleen loop moet uitskiet om die res n beter kans te gee.

Ek ry toe Saterdag oggend die veld in om te kyk of ek die gekose bokke kan kry , en net so 5 min in kry ek toe een. Die rangefinder se toe 100m tot by die bos voor die bok, en ek kan toe net die bok se kop sien , so ek besluit toe om vir die kop te gaan. Ek maak toe droog en lig bietjie die Hornet (130m zero) en skiet toe n horing af.

Ek is toe bietjie in die moeilikheid, want die ander manne is almal dorp toe, en al is dit n klein kampie (1200ha), om n kwesbok met n bakkie alleen agterna te sit sal nie werk nie so ek los toe die bakkie en gaan te voet. Toe die bok die 2 de keer my sien en geepad voor ek binne skietafstand is sien ek toe dat ek ander plan moet maak. Ek stap toe wyd om hom en bekruip hom toe oor die koppie waarheen hy oppad is. Boop die koppie moet ek toe later my skoene uitrek om te keer dat die los klippe te veel raas , en ten spyte van dit kon ek nie nader as 200m kom voor die bok toe onrustig begin raak nie.

Ek vat toe die skoot, maar gaan toe vir die blad aangesien die .22 Hornet nie baie vleis sal mors nie.
Die bok val toe op die plek. Die Hornet koeltjie het n rib gebreek met die ingaan , an aan die anderkant het hy die skouer been vergruis.
Image
Image

Ek eht GSCustom punte gelaai , 35 gr teen 2800 fps. Daar was sotese geen vleis skade of bloederigheid nie , net die stukkies been in die blad.
Image
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Re: n Sopringbok met Hornet

Post by Piet Pille »

Geluk Bex,

Lekker diknek ram daai! Dis nie grappies om 'n springbok in sulke oop veld te bekruip nie!
goed gedoen
.270 Win Mauser aksie; .375 H&H Voere aksie; .303 British No IV Mk-I; 9mm Ruger SR9C. 243 Win Howa Varminter met Custom kolf, Tikka T3 Varmint in 204 Ruger..
Blackie Swart
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blackie Swart »

Naand Bex.
Die geweerjies se slaankrag word net soos n .22 sin baie onderskat.Ek het self baie springbokke gejag met my hornette.Ek het die meeste so tussen 100 na 150m ver geskiet.Ek was net egter altyd versigtig om verder as die afstande n bok te skiet en gebruik dan liewers my 308.Ek skiet n siarra 45gr punt.Soos jy se bykans geen vleisskade.Mooi gegooi daar.
Groete
Blackie
Gooi mielies
.308 Sako TRG, .243 Remmington, , .22 Brno model 2e
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Mooi bex...

As n man aan jaag maak jy self reg.

Ek het laas jaar 4 blesbokke met my hornet geskiet. Verste een was 130m.

Daai 45gr maak mooi maar skootplaasing moet op n tiekie wees.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Goed gedoen ou Bex,daai is n mooi bok.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
bex
Full Member
Full Member

Post by bex »

Dit was n jag om te onthou. :)
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

Baie geluk. Daai is darem Predator camo se huis!
Fanie

Post by Fanie »

Baie goeie bekruip metode en mooi vooruit gedink !
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Bex,

Pragtige bok!

Ek sal graag daai geweer van jou van naby wil sien.  Lekker ho? kolfkam en dik loop!  Is dit 'n custom geweer?

Daardie skoot is ook 'n goeie advertensie vir GS koeels.  Ek het soveel respek vir jagters wat besef dat kwaliteit koeels nodig is vir die perfekte penetrasie - veral as jy met 'n kleiner kaliber daardie perfekte skoot wil skiet.

Om met die Hornet daardie skoot - op daardie kaal terrein - te kon skiet, komplimenteer ook jou jagkuns!

Mooiloop!

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
bex
Full Member
Full Member

Post by bex »

Hein
Dis sommer n kolf wat ek self gemaak het uit n stuk van  ou rubberduck dek. Dit kan dalk Marine ply wees.
hier het ek die ontwerp en maak van die kolf beskryf.

http://www.bosbok.blogspot.com/#!http:/ ... ornet.html

click dan net elke keer op "newer" om die res te sien.

[img width=560 height=240]http://2.bp.blogspot.com/_6n6m2YCvlTg/T ... 722705.jpg[/img]
Last edited by bex on Sun Jul 15, 2012 10:01 pm, edited 1 time in total.
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Bex

Geniet ek nou jou blogspot. Ek sien jy is 'n selfdoen man en jou hande is nie krom nie. Mooi so !
bex
Full Member
Full Member

Post by bex »

Ek is bietjie van n Jack of all trdes.
Die bou van die kolf was n baie lekker projek.
Die Anschutz Hornet se loop was reeds gedaan toe ek die geweer by my oupa  gekry het. Ek het die loop laat vervang en die nuwe loop medium na swaar laat maak. Ek besluit toe sommer om n kolf te probeer maak aangesien die ou kolf nie goed is om met n teleskoop mee te skiet nie. 
Die doel was om n praktiese kolf waat my goed pas te kry, mooi was nie in die beplanning nie aangesien dit maar n rowwe stuk hout en onervare hande was. ook net boor, saag, vyl en n paar eenvoudige stukkie gereedskap.
Die aksie het ek gebed met n epoxy wat ek gewonlik vir carbon fibre werk in model vliegtuie gebruik met cabosil ingemeng.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

bex wrote: Hein
Dis sommer n kolf wat ek self gemaak het uit n stuk van  ou rubberduck dek. Dit kan dalk Marine ply wees.
hier het ek die ontwerp en maak van die kolf beskryf.

http://www.bosbok.blogspot.com/#!http:/ ... ornet.html

click dan net elke keer op "newer" om die res te sien.

[img width=560 height=240]http://2.bp.blogspot.com/_6n6m2YCvlTg/T ... 722705.jpg[/img]
Bex,

Jammer dat ek nou eers reply. 

Pragtige handewerk - daardie kolf...  Lekker as jy iets moois uit 'n plank kan optower!

Mooiloop!

Hein
Last edited by Hein M. on Mon Jul 16, 2012 7:39 pm, edited 1 time in total.
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Post Reply