Hallo vanuit Piet Retief,
Bly om op die forum te wees, dit lyk of hier lekker gesels word in ons eie taal!
Sopas terug van 'n wonderlike jagnaweek te Mkhunyane, sommer hier naby. Het op die oomblik 'n Brno 30-06,
Winchester Defender 12-boor, Anchutz 1400 .22lr, Ruger Mini-14 en CZ75. (Laasgenoemde 2 vir sportskiet). Dan
soek ek huidiglik 'n ligter jaggeweer (vir die laaitie natuurlik, Vrou) en die CZ sal ook moet plekmaak vir 'n meer
gepaste produksiepistool (ek neig na 'n Shadow se kant toe....)
Ek sien uit na die gesels, en glo dat hier sommer baie waardevolle kennis op die forum te vinde is.
Nuweling
- FHM
- Hero Member

Re: Nuweling
Dagse PaulM en baie welkom hier by ons groepie.
Ek vertrou jy sal dit net soos ons baie geniet hier - ons sien uit na jou deelname.
NB: Mens kry gas hierso as jy van n jagtrip gesels en nie fotos plaas nie...dis jou eerste tip!
Ek vertrou jy sal dit net soos ons baie geniet hier - ons sien uit na jou deelname.
NB: Mens kry gas hierso as jy van n jagtrip gesels en nie fotos plaas nie...dis jou eerste tip!
Last edited by FHM on Tue Jul 10, 2012 2:35 pm, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
-
FCLoretz
- Hero Member

Welkom Paul
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- Pvdw
- Hero Member

Welkom Paul, jy is defnitief nie aleen van Piet Retief nie. Hier is nog manne van daar.
Peet
Peet
Work to live, don"t live to work
- theedge
- Hero Member

Welkom maat Baie bly om kennis te maak en weet saam gaan ons dit geniet
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

- visstok
- Hero Member

Welkom Paul, hoop jy geniet dit hier saam ons!
Groete Alex
Groete Alex
Sak Sarel, pa wil n bok skiet