308 Herlaai Vraag

Post Reply
Camo Joe
Full Member
Full Member

308 Herlaai Vraag

Post by Camo Joe »

Dag se,

Wil net so betjie onder die ouens hoor wat 308's herlaai,hoe ver van die lands af kry julle altyd die beste groeperings,

Ek het onlangs vir my n 308 Savage F/TR aangeskaf en is nog besig om ladings uit te werk vir hom,alhoewel ek al twee shoots met hom geskiet het,

Ek skiet tans Nosler CC 155 uit Lapua doppe met Federal primers met 43gr S335,as ek n 1mm van die lands af laai dan kry ek n TPL van 70,20mm,

Is daar dalk ouens wat baie verder van die lands af laai en goeie groeperings kry,

Ek luister graag,

Mooi loop,
Last edited by Camo Joe on Wed May 23, 2012 9:40 am, edited 1 time in total.
"Blaming guns for killing people is like blaming pencils for bad spelling"
ablm468

Re: 308 Herlaai Vraag

Post by ablm468 »

Camoe Joe

Ek weet nie hoeveel mm myne is nie maar stel hom so dat die slot so aan die styf kant toemaak, my beste groep is 11mm.

Skiet met plankgeweer.
PITSMIT
Hero Member
Hero Member

Post by PITSMIT »

camo joe

daai specs klink baie goed  my 308 is op die kop 72mm met daai selfde nosler cc koeels  ek laai hulle net 47gr S341 en skiet eengat groepe op 100m. 

ek gebruik winchester doppe en cci200 primers 

die spoed is so 2630 +-

jy is op die nr daar  speel bitji met tpl om daai groep heel toe te maak  jou lading is op die nr

groete
pitsmit
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "

.270Win  Brno de Lux  Mod ZKK600
.308Win  Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag  6" barrel
Camo Joe
Full Member
Full Member

Post by Camo Joe »

Dankie vir die terug voering sover,

Pitsmit

Is daar n rede hoekom jy S341 gebruik,ek sien die spoed is heel wat minder as die 43gr S335,

Ek gebruik die Savage net vir een rede en dit is F-klas skiet,so nou wonder ek of die spoed verskil tussen die S341 en die S335 n positief of negatief is vir as jy die lang afstand skiet.

Mooi Loop
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Jy sal moet kyk watse spoed variasies jy kry met S341
Camo Joe
Full Member
Full Member

Post by Camo Joe »

Ma dit kom seker ma neer op meer spoed is beter vir lang afstande of hoe,

Ek gaan vir my n blik S341 aanskaf en betjie kyk wat maak hy,
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Camo Joe wrote: Ma dit kom seker ma neer op meer spoed is beter vir lang afstande of hoe,

Ek gaan vir my n blik S341 aanskaf en betjie kyk wat maak hy,
Dit is nie die geval nie. Konstante akkuraatheid en hoer spoed gaan nie altyd hand aan hand nie.
Jy mag dalk 100 fps wen en dan so bont skiet dat jy jou hare uit jou kop trek. Kyk wat doen die ander skuts wat al lank skiet en wat hulle gebruik, mens leer meer as wat jy dink. Baie keer besef jy eers hoe reg die manne is nadat al jou hare uitgetrek is :)
Camo Joe
Full Member
Full Member

Post by Camo Joe »

Daai is heel moontlik die beste raad,en soveel mense het my dit al gese ma jy weet mos,wil alles self try,

Soos ek se ek is ma nog nuut in die game so da is nog meer as genoeg tyd om al die tricks uit te try,

Ek sal sodra ek my gewensde lading en groepeering gekry het dit post,

Baie diankie vir die raad,

Mooi loop,
Piet Breedt
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Breedt »

Ek het n Krico .308 met n 22" loop. Sy los magasyn is maar baie kort en ek kan nie tot naby aan die lands laai nie. Ek laai nou maar so lank as wat my magasyn my toelaat en sodat hy nog betroubaar voer. Ek laai 43gr S335 agter n 155gr PMP Palma Match in PMP en Lapua doppe met PMP primers wat my so 2670ft/sek gee.

So skiet hy met daardie kombenasie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Piet Breedt on Sat May 26, 2012 8:13 am, edited 1 time in total.
Camo Joe
Full Member
Full Member

Post by Camo Joe »

Dga se,

Ek het die naweek so klein betjie met die TPL gespeel,die eerste foto het ek n TPL van 70.20 dan is hy so 1mm van die lands af gelaai,ek het toe n hele paar ander ladings ook gelaai waarvan net die TPL verskil en het die klein groepeering op 1.9mm van die lands af gekry,beide van hulle is natuurlik 5 skoot groepeerings op 100m,

Die klein groepeering meet 17mm en soos ek verstaan trek jy dan die koeel diameter af so dan kom jy rondom 9mm,

Een van die groot vra wat nou nog natuurlik in die lug hang is of ek my geweer moet skoon maak voor die shoot,hy het nou so rondom die 60 skote deur van hy laas skoon gemaak nie,ek is net bang hy groepeer nie so as hy skoon is nie,

Baie dankie vir al die raad en hulp,soos julle kan sien het dit gehelp,

Mooi loop,
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply